Broken Social Scenequote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu aan Broken Social Scene. Erg originele muziek, moet het wel nog vaker luisteren denk ik want vind het nog niet heel geweldig, maar het zit heel leuk in elkaar dus niks dan lof.
Ja dit vooral, ene nummer denk ik ja! en dan komt er een andere en die bevalt me dan veel minder. Ga het na deze listen even paar weken/maandjes laten rusten en dan weer proberen ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Broken Social Scene
Daar moet je wel even inkomen ja. Beetje onsamenhangende albums, maar de ze hebben sommige nummers die zo waanzinnig fantastisch zijn met als hoogtepunt voor mij deze:
Best goed voor iemand van 71 toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:57 schreef debeterebob het volgende:
Nieuwe Paul McCartney is best prima
Nou, ik ga uit van én het 2012 album en wat ik bij Jools gezien heb. Daar speelde ze drie nummers en zelfs toen vond ik al wat teveel van het goede bij het derde album. Zal het album zeker checken wanneer het beschikbaar, misschien verander ik nog van meningquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar ik snap je niet
Ik begrijp dat je de stijl ietwat eentonig vindt, maar ik begrijp niet dat je het hele album dan al gehoord hebt zonder het album gehoord te hebben
Deze motie steun ik. Klinkt inderdaad behoorlijk vitaal voor zo'n oude knar. Hij gaat in ieder geval het avontuur aan, iets wat niet gezegd kan worden van ál die andere comebacks van de afgelopen jaren. (ik noem een Dylan, Kristofferson, Bowie of John)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:57 schreef debeterebob het volgende:
Nieuwe Paul McCartney is best prima
Wat vond je eigenlijk van het album van Mark Knopfler vorig jaar? Kwam ineens in me opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Deze motie steun ik. Klinkt inderdaad behoorlijk vitaal voor zo'n oude knar. Hij gaat in ieder geval het avontuur aan, iets wat niet gezegd kan worden van ál die andere comebacks van de afgelopen jaren. (ik noem een Dylan, Kristofferson, Bowie of John)
Vond ik persoonlijk een hele behoorlijke plaat, alleen zoveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van het album van Mark Knopfler vorig jaar? Kwam ineens in me op
Eigenlijk nooit beluisterd. Ik zal em eens op het lijstje zetten. Ik zag dat ie bovenaan stond in de album top zoveel, dat beloofd nooit veel goedsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van het album van Mark Knopfler vorig jaar? Kwam ineens in me op
CD: BlackboxRed - The Gunner and the Ghostquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:35 schreef Moody het volgende:
Ik ben blij dat ik van iets meer dingen kan genieten dan enkel van Nederlandse rockchicks
Klinkt erg goed. Net een nieuw album uit zie ik. Even proberenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef neohu het volgende:
Flying Horseman, hier al voorbij gekomen?
Niet het mooiste nummer van het nieuwe album, dit was de enige die ik op youtube kon vinden.
Las er helemaal overheen. Wowquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit hier op Covent Garden Market, geeft Paul McCartney hier even een fucking surprise gig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |