Niet een van de betere veroveringen though.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Deze vrouw is keihard toe aan seks. De thermostaat op de Megalomaan is al aan het loeien.
Ik heb de sleutels van de Megalomaan niet.quote:
Een breekijzer werkt ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb de sleutels van de Megalomaan niet.
Het kan niet alleen maar over GTA gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zou dit verhaal ons moeten boeien eigenlijk?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:46 schreef matthijst het volgende:
Het petje heeft ie gekocht toen ie een jaar in Rusland zat met zijn zwerversfoto's
Ja, of getekende tieten waar hij doodleuk tóch de tepels op zet.quote:
Dat is ook mijn mottoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
wat een haat op deze vriendelijke jongeman van marktplaats. neem het niet zo serieus en take it with a smile![]()
![]()
Kimmeke.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Rob Oudkerk kent haar vast wel.
Kan wel verkracht worden door een vlieg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:53 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een reden om weer aan de heroïne te gaan.
Frank de Grave had allang een toespraak gegeven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
oorlog verklaren aan rusland.. 3e wereldoorlog alles
Denk hij dat je haar er van naar de maan gaat?.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef Latert het volgende:
GASTEN VAN VANAVOND
Dolf Jansen![]()
Gaat actie voeren tegen Coca Cola
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle grote bedrijven zijn stom, dat weet je tochquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Uh wat is er met coca cola? Ik heb weer iets gemist.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef OProg het volgende:
http://www.oxfamnovib.nl/(...)48FEAA1F5FAC31064DC9 .
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Ja dat idee kreeg ik meteen al. De Kerstman vind ik WEL stom trouwens. Daar mogen ze coca cola wel op aanpakken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Alle grote bedrijven zijn stom, dat weet je toch
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat idee kreeg ik meteen al. De Kerstman vind ik WEL stom trouwens. Daar mogen ze coca cola wel op aanpakken.
Kikkers en muizen dat drinkt ik altijd. Van de Jamin.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah tx. Ik boycot coca cola meteen, wat ik toch al nooit drink.
Niks mis met die grote verlichte Coca Cola vrachtwagen die door de sneeuw rijdt en iedereen Cola geeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat idee kreeg ik meteen al. De Kerstman vind ik WEL stom trouwens. Daar mogen ze coca cola wel op aanpakken.
Holidays are coming, holidays are coming...quote:
Ik vind het eigenlijk wel een leuke reclame.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Holidays are coming, holidays are coming...
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig heeft Sanne al ervaring met boten.
Die heb ik, maar dan van de AHquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kikkers en muizen dat drinkt ik altijd. Van de Jamin.![]()
Ik hoop het.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
Heeft Dolf vandaag zijn grapjas aan trouwens?
Die koeientrui van Giel zou 'm beter staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
En zijn sportschoenen, hij moet trainen voor zondag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
Ik ben niet van de filmpjes. Johannes doet een Johannes vandaag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga vanavond een Zipportal doen.
Zeehondjes!
Ja, want hij heeft vandaag 500 calorieën binnen gekregen en dat moet er snel weer vanaf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En zijn sportschoenen, hij moet trainen voor zondag.
De enige man die de United States of America nog kan redden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Nog een weekje en dan is deze Koning weer jarig.
[ afbeelding ]
binnen een dag opgepakt omdat ie op een homo lijkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:16 schreef Latert het volgende:
Ben benieuwd hoeveel dagen Dolf het vol zou houden in de Goelag.
In een Goelag opgepakt worden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
binnen een dag opgepakt omdat ie op een homo lijkt.
Van twee weken geleden toen ze hier ook zat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef thettes het volgende:
Ik ken haar, maar weet niet waarvan. Een beetje irritant, net als dat je niet op de naam van een film of nummer kunt komen...
Komt er niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand of er hierna nog een leuk onderwerp komt?
Even de opstelling uit de binnenzak halen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Batman op Veronica.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
iBug.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Doe die kuttelefoon uit dan. Als je weet hoe het moet.
Batman begins en the shawshank redemption op tv en jij kijkt die rommel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Escape Plan gezien. Keiharde bazen Stallone & Schwarzenegger.
Het was helemaal geen rommel maar als jij onzin wil verspreiden, ga je gang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Batman begins en the shawshank redemption op tv en jij kijkt die rommel?
De hitsige ME-er en de kraakster.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:22 schreef Latert het volgende:
Vanavond spelen Pauw en Sanne een rollenspelletje op de Megalomaan, Pauw is een hardhandige Russische agent van de geheime dienst, en Sanne de weerloze actievoerster.
Vriend kanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"assistent omdat hij het leuk vindt, niet omdat hij moet" al helemaal
Ik heb altijd gelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was helemaal geen rommel maar als jij onzin wil verspreiden, ga je gang.
Ik snapte het wel hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dolf scheen de grap ook al niet te snappen.
Dit verbaast jou?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Oh we hebben het niet meer over de uitzending.
Laten we dat maar niet doen. Dat lijkt me nergens voor nodig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan het ook in het belachelijke doortrekken.
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Dat lijkt me nergens voor nodig.
Misschien is het wel een trouwe CDA stemmer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
Pierre lijkt me uiterst onsympathiek.
Ik probeerde het topic nog enig niveau te geven maar ik zie dat we alweer op niveau sesamstraat zitten.quote:
Er zit een verschil tussen feiten en hyperbolen.quote:
Wanneer gaat je theatershow beginnen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Wellink heeft een been, ik heb er zelfs 2!
Ik heb er 3, huhuhuquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Elke stem is er 1 zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het wel een trouwe CDA stemmer.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Nog even oefenen dan maar. Blijkbaar is mijn humor niet geschikt voor jouw niveau.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer gaat je theatershow beginnen?
Ik kom niet.
Op Fifa heeft Evert het wel eens op spelers die fantastisch met twee benen overweg kunnen. Dat grapje van jou krijg ik dan ook altijd in mijn hoofd.quote:
Niveautje Groenink.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even oefenen dan maar. Blijkbaar is mijn humor niet geschikt voor jouw niveau.
Oh je bent aan het trollenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen feiten en hyperbolen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh je bent aan het trollen
Dat commentaar van Evert en Youi wordt wel steeds belachelijker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op Fifa heeft Evert het wel eens op spelers die fantastisch met twee benen overweg kunnen. Dat grapje van jou krijg ik dan ook altijd in mijn hoofd.
Je laat je spelers te vaak tekkels inzetten, daar kunnen zij ook niets aan doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat commentaar van Evert en Youi wordt wel steeds belachelijker.
Deze serie lijkt me nog wel aardig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:38 schreef Latert het volgende:
De VARA is weer lekker bezig met reclame maken voor deze (waarschijnlijk kut) serie.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:46 schreef OProg het volgende:
Als je een boer weg wil krijgen moet je langs marcodej.
Ik was aan het douchen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Stop maar met posten, Johannes. Uitzending is afgelopen. Had je eerder moeten doen.
Morgen weer een kans.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kip met cola light. Lekker.
Dolf zei dat je dan in Nederland langs het CDA moet.quote:
Minachting voor Pauw en Witteman hebben? Dat kan niet!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was aan het douchen.
Ik douchte ook altijd tijdens de EO broeders, geen enkel probleem. Maar niet tijdens Renske.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Minachting voor Pauw en Witteman hebben? Dat kan niet!
Met de EO brothers heb je nog God aan je zij, dan mag het.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik douchte ook altijd tijdens de EO broeders, geen enkel probleem. Maar niet tijdens Renske.
Als ik sta te douchen kijkt God altijd mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met de EO brothers heb je nog God aan je zij, dan mag het.
Is dat een nieuw programma van Arie? Geef je bloot aan God?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik sta te douchen kijkt God altijd mee.
Het programma 'Doe eens wat spannends met Johannes' staat voor volgend jaar bij de EO line-up.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dat een nieuw programma van Arie? Geef je bloot aan God?
Hoop voor je dat het de bezuinigingsronde haalt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het programma 'Doe eens wat spannends met Johannes' staat voor volgend jaar bij de EO line-up.
Gesubsidieerd door de uitgangscollecte bij Marco in Katwijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het de bezuinigingsronde haalt.
DollarDirk doet wel een duit in het zakje. Daar liggen tenslotte de roots van onze Dirk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gesubsidieerd door de uitgangscollecte bij Marco in Katwijk.
http://www.oxfamnovib.nl/(...)48FEAA1F5FAC31064DC9quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef arjan1112 het volgende:
heb niet gekeken omdat ik sliep maar wat had die dude te zeiken over coca cola ?
coca cola is the best
ok toch een vreemd verhaal hoezo landjepik ? hebben ze daar geen kadaster ? hm nou ja het zal wel, jolt cola nee dank je .. das een soort red bull maar dan nog ergerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:36 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.oxfamnovib.nl/(...)48FEAA1F5FAC31064DC9
Dus voortaan gewoon deze bazencola drinken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Hai, hallo.
Gezaalvoetbald. Vijf goals, vier assists. Topshow.
Ik kan geen bans uitdelen he? Soms best jammerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef waxmask het volgende:
Die straat heeft een ban. jouw idee karina?
Als je dan toch settled voor zo'n kutaccent, pak dan ook een echt lekker Oost Blok Mokkel...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
Met deze Russische dame wil ik best meer dan alleen ''vriendschap''.....
Zo bijzonder is ze toch niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
Met deze Russische dame wil ik best meer dan alleen ''vriendschap''.....
Bij een shot recht van voren valt haar enorme neus in ieder geval niet zo op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Achter het raam staan doorgaans mooiere...
Lichteffecten vooral... zelfs Terpstra ziet er om te geven uit met een blacklightje en rode spot...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij een shot recht van voren valt haar enorme neus in ieder geval niet zo op.
Communistische regimes zijn inderdaad altijd enorm begaan met het milieu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
Als zelfs links communisme niks meer van je groen linkserig gedoe moet hebben kan je beter opdoeken.
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lichteffecten vooral... zelfs Terpstra ziet er om te geven uit met een blacklightje en rode spot...
Is goed voor je zelfvertrouwen...aan het eind gaat ze huilen, klappen en juichen...Geweldig gedaan schreeuwt ze het uit, geweldig....Helemaal top!quote:
Topvrouw Mila Kunis komt uit Chernivtsi, Oekraïne. Ook zo'n fantastisch land.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je dan toch settled voor zo'n kutaccent, pak dan ook een echt lekker Oost Blok Mokkel...
[ afbeelding ]
Maar wat een KUTstem... Ik blijf Meg voor me zien....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Topvrouw Mila Kunis komt uit Chernivtsi, Oekraïne. Ook zo'n fantastisch land.
De wetenschap dat Mila haar stem inspreekt maakt Meg net iets minder onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar wat een KUTstem... Ik blijf Meg voor me zien....
Ze gaat straks met het trekorgeltje van Jeroen spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
Ga lekker op straat spelen met dat trekorgel... maar nee ze krijgt subsidie...dan hoef je niks te kunnen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gaat straks met het trekorgeltje van Jeroen spelen.
Je zag hem denken...ik ga je straks laten zien wie hier een Don Juan is...op zijn Russisch....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gaat straks met het trekorgeltje van Jeroen spelen.
Je weet dat je leven mislukt is als je verliest van Kees Tol.quote:
Binnenkort de tegenhanger van Guus maar dan in de Arena....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:36 schreef luxerobots het volgende:
Jeroen Pauw heeft voor de vijfde keer op rij de prijs van Koning van de Woonboot gewonnen.
Hoezo? Ik heb niet gekeken.quote:
Dat roeptoetert men al tweeduizend jaar over 'hedendaagse muziek, kunst, enz'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Over 200 jaar zullen ze deze periode beschrijven als verloren tijd....
twitter:Richardgroenend twitterde op maandag 21-10-2013 om 19:39:14Ik zit straks dus bij Pauw & Witteman. reageer retweet
Deze zal wel komen vertellen dat racisme die geworteld is in de Nederlandse samenleving en verwijst dan naar het gedoe rond Zwarte Piet en de reacties daarop, waaronder op twitter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:44 schreef borisz het volgende:
Zinhi Özdil
Maatschappijhistoricus en publicist over racisme in Nederland
Je hebt niks geleerd he van DWDD?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Kan Paul niet eens wat haarimplantaten nemen?
Dit is ook voor niemand leuk natuurlijk.
Vorig jaar was hij nog hier mee bezig ook:quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Die gladde Spong zal zwarte piet wel rascistisch vinden
quote:Anderhalve eeuw na de afschaffing van de slavernij wordt er misschien een schadeclaim ingediend tegen de Nederlandse Staat. Dat meldt het programma Altijd Wat van de NCRV.
Advocaat Gerard Spong overweegt de claim in te dienen. 'Ik zou het de moeite waard vinden om samen met andere advocaten een zaak te beginnen.' Volgens hem is het niet onaannemelijk dat de nazaten nu nog last hebben van de gevolgen van de slavernij. 'Het was een geïnstitutionaliseerd fenomeen dat honderden jaren heeft geduurd.'
Oh dit is design?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt niks geleerd he van DWDD?
Nogal.quote:
Ja Spong is ook fout.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij nog hier mee bezig ook:
[..]
Je hoort alleen nooit dat de meeste Nederlanders ook halve slaven waren tot ver in de 20ste eeuwquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij nog hier mee bezig ook:
[..]
Niet zo naar tegen die man. Hij stamt ook af van Zwarte Piet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja Spong is ook fout.
#TeamZwartePiet
Dat soort dingen tellen niet hè, want die waren wit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Je hoort alleen nooit dat de meeste Nederlanders ook halve slaven waren tot ver in de 20ste eeuw
CDA zou Nederland nog kunnen helpen. VOC mentaliteit enzo. jwzquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Ja, Nederland is racistisch, Nederland heeft geen cultuur, laten we dit landje opheffen.
Zou het?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
Die neger is daar bewust geplaatst in het publiek.
Een hele verademing tov de beide brilletjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |