Ik weet niet hoe uit dit filmpje nou expliciet dat ritmegevoel zou moeten blijken, maar goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ritmegevoel is daar ook gewoon perfect bij iedereen. Heb je in Europa niet.
spelen alweer 2 jaar europeesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor jullie weer Europees spelen
jep, daarom heb ik ook gezegd dat ik wel langs wilde komen om hem op te halen (in Grunn).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je zelf ook kunnen bedenken toch?
Ritmische trommels, geen mensen die uit de maat zingen etc.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe uit dit filmpje nou expliciet dat ritmegevoel zou moeten blijken, maar goed.
Heerenveen ook. Of ben je nu weer voor Ajax? Of toch Twentequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor jullie weer Europees spelen
zou best.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
Ik vind Milaan maar een kutstad trouwens.
Mn oude sim is geblokkeerd en mn nieuwe sim werkt al de hele dag niet.quote:
quote:
ik vraag mij af of rens de vlag waarmee hij zwaaide boven zijn bed heeft hangenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerenveen ook. Of ben je nu weer voor Ajax? Of toch Twente![]()
Als je mij te vriend had gehouden had je altijd voordeel met uitwedstrijden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou best.
maar als ik nu ga, heb ik volgend jaar NL+EU uitrecht ook weer voordelen.
Meestal als ze 1 dag of 2 dagen geregistreerd zijn en de prijzen zijn laag dan weet je het wel inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
spelen alweer 2 jaar europees
[..]
jep, daarom heb ik ook gezegd dat ik wel langs wilde komen om hem op te halen (in Grunn).
Slechte comeback, het ging nu over Feyenoord. Ik bedoel jullie zijn toch een topclub? Wanneer hebben jullie voor het laatst overwintert in Europa?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerenveen ook. Of ben je nu weer voor Ajax? Of toch Twente![]()
Je kunt ook gewoon zeggen groepsfase.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slechte comeback, het ging nu over Feyenoord. Ik bedoel jullie zijn toch een topclub? Wanneer hebben jullie voor het laatst overwintert in Europa?
Europese wedstrijden kom je altijd wel aan kaarten als je dat wilt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou best.
maar als ik nu ga, heb ik volgend jaar NL+EU uitrecht ook weer voordelen.
De laatste keer dat we serieus mee deden wonnen we hemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slechte comeback, het ging nu over Feyenoord. Ik bedoel jullie zijn toch een topclub? Wanneer hebben jullie voor het laatst overwintert in Europa?
En hoelang is dat geleden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste keer dat we serieus mee deden wonnen we hem.
ja, kom je nu mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je mij te vriend had gehouden had je altijd voordeel met uitwedstrijden.
''Jokke''quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal als ze 1 dag of 2 dagen geregistreerd zijn en de prijzen zijn laag dan weet je het wel inderdaad.
Hoe heette die knakker eigenlijk?
Wanneer ben jij ooit met je cluppie Europa in geweest danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
niet deze shit weer rens aubquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
celtic&dortmund was al vrij snel vol.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Europese wedstrijden kom je altijd wel aan kaarten als je dat wilt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wel een poosje man, maar geen 1995 of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |