Wtf, moet je voor de gein checken waarschijnlijk zit hij nu alweer onder een andere naam de boel op te lichtenquote:
Hou dan gewoon je mond dicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wel een poosje man, maar geen 1995 of zo.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe dan gewoon je bek dicht.
Hoevaak had jij dat gedaan toen je 17 was?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer ben jij ooit met je cluppie Europa in geweest dan
Ja maar dan moet dat via Ajax ook wel lukken toch. Vrij grote uitvakken. Celtic zal wel iets lastiger zijn op de zwarte markt maar Dortmund is nooit zo'n probleem. Ook niet bij de derby's daarnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
celtic&dortmund was al vrij snel vol.
geen smoesjesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoevaak had jij dat gedaan toen je 17 was?
Nu komt het hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ritmische trommels, geen mensen die uit de maat zingen etc.
Bij VAK410 slagen ze erin om zelfs met trommels uit de maat te zingen.
Trommelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ritmische trommels, geen mensen die uit de maat zingen etc.
Bij VAK410 slagen ze erin om zelfs met trommels uit de maat te zingen.
2 potjes. Rangers en Real Madrid in Monaco.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
2 potjes. Rangers en Real Madrid in Monaco.
Ben je al zo oudquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
2 potjes. Rangers en Real Madrid in Monaco.
liever kanjer in mijn gok dan een abo op fokquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
LIEVER EEN SOA AAN MN ZAK DAN EEN TROMMEL IN MN VAK
Je kiest niet voor een club. Ik kan me niet anders herinneren dat ik voor Ajax was. Goede opvoeding heet dat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:08 schreef Typisch het volgende:
lief hoe rens altijd andere clubs naar beneden praat door uitblijvende successen aan te halen, het lijkt wel of dat het enige is wat telt voor die jongen
en ritmische trommels natuurlijk
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
liever kanjer in mijn gok dan een abo op fok
25. Achteraf wel balen dat ik toen zo jong was. Maar wel dankbaar dat ik ook die hele UEFA cup reeks elke thuiswedstrijd in de Kuip zat inclusief de finale.quote:
met alleen een scc bij ajax vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan moet dat via Ajax ook wel lukken toch. Vrij grote uitvakken. Celtic zal wel iets lastiger zijn op de zwarte markt maar Dortmund is nooit zo'n probleem. Ook niet bij de derby's daarn
Ga je met je Fiat Panda naar Milaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met alleen een scc bij ajax vrijwel onmogelijk.
en ik heb het nog nooit gedaan, dus zit liever de eerste keer gewoon in een uitvak begrijp je.
al was in een ander vak zitten bij groningen uit mij wel goed bevallen trouwens, maar ik vind europees toch anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |