Ik doel ook meer op een paar goede ketsen tegen dat smoelwerk aan.quote:
Geweldig tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
Staat hij met een megafoon met een sirene voor die ambassade
Het is kwalitatief juist van niveautje basisschool.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Geweldig toch![]()
Het is kwalitatief altijd goede tv beter dan van die saaie items die niet shockeren.
Die agenten waarschuwen wel een paar keer. Terecht dat hij opgepakt is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Geweldig toch![]()
Het is kwalitatief altijd goede tv beter dan van die saaie items die niet shockeren.
Dat zie je verkeerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is kwalitatief juist van niveautje basisschool.
ik handel ook net een weekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben Tjack nu al voorbij1 week handelen.
Dat duidelijke beeld blijft juist weg. Ze zenden alleen de gekkies uit. Van welke groep dan ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima dat ze kanjerkrakers en rebelse Islamisten op de film zetten Nederland heeft recht op een duidelijk beeld van die laag.
Vorig jaar had ik Messi en zo maar dit jaar wil ik die al voor het nieuwe jaar hebben. Kijken of het lukt zit nu op 20k profit per dag ongeveer.quote:
Is het vaak nog wel vermakelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat duidelijke beeld blijft juist weg. Ze zenden alleen de gekkies uit. Van welke groep dan ook.
Vaak bestaan die hele groepen louter uit gekkies dus wat is je punt nou eigenlijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat duidelijke beeld blijft juist weg. Ze zenden alleen de gekkies uit. Van welke groep dan ook.
Ja, precies. Het is dom, hersenloos vermaak zonder enig niveau. Maar doe alsjeblieft niet alsof het meer dan dat is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is het vaak nog wel vermakelijk.
geef tipsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop ik niet.
Die 85k is alleen trading als een baas.
Ik speel altijd kut met Messi in FIFA.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik Messi en zo maar dit jaar wil ik die al voor het nieuwe jaar hebben. Kijken of het lukt zit nu op 20k profit per dag ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |