quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
kinderbedtijd is idd al lang geweest jongeman. Leest mama je nu ook nog een verhaaltje voor of moet je zonder sokken naar bed?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende: Maar ik ging een kwartier geleden al slapen
![]()
![]()
Je hebt de LaPo.quote:
Nee, dat jullie zo bezorgd(t) zouden zijn enzo!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verwacht dat wij ons gezicht in de plooi kunnen houden als jij zegt dat je nog niet blauw aanloopt?
Trustequote:
Trustequote:
zag t niet, word afgeleid op WAquote:
ja dat zag ik toch niet! De iPad is van slag door dat linkje wat je me stuurde!quote:
Ja we pesten je graag maar een lijk wegwerken, hoe klein ook, is niet onze favo bezigheid op een zondagmiddag!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat jullie zo bezorgd(t) zouden zijn enzo!
[..]
Truste
[..]
Truste
je stuurt jofu een welterustenappje?quote:
Zonder verhaaltje en zonder sokkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kinderbedtijd is idd al lang geweest jongeman. Leest mama je nu ook nog een verhaaltje voor of moet je zonder sokken naar bed?
vast niet.quote:
Leuke reclame is leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja dat zag ik toch niet! De iPad is van slag door dat linkje wat je me stuurde!
lampje aan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder verhaaltje en zonder sokken
Altijd, anders slaap ik te vast en door de wekker heenquote:
Uiteraard, anders laat ik me niet afleiden.quote:
Wat is mijn kryptonite? Aan gezien je voor iedereen een verzint behalve voor mijquote:
Oke morgenvroeg danquote:
quote:
Sla want dan wordt je nog dunner.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is mijn kryptonite? Aan gezien je voor iedereen een verzint behalve voor mij
Zie nou dat je dat lampje idd aan wilde toen je hier op de bank mocht slapen!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd, anders slaap ik te vast en door de wekker heen
Goedgekeurd!!quote:
Dat dacht ik afgelopen paar dagen ook. Was alleen vergeten de wekker zette wat verklaarde dat ik te laat wakker werdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd, anders slaap ik te vast en door de wekker heen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zie nou dat je dat lampje idd aan wilde toen je hier op de bank mocht slapen!!
Ik zat er nog aan te denken wat ik voor de bank kon zetten zodat je niet die enorme val zou maken als je eraf zou rollen...
Hmm.. Zwakjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is mijn kryptonite? Aan gezien je voor iedereen een verzint behalve voor mij
[..]
Oke morgenvroeg dan
[..]
[ afbeelding ]
Heb je een rood lampje voor joof aangezet? Issie sletsmurf?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken wat ik voor de bank kon zetten zodat je niet die enorme val zou maken als je eraf zou rollen...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sla want dan wordt je nog dunner.
quote:
Nee, bij jou was dat niet nodig want luxaflex sluit niet aanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste ingeving hé, moet het nog even laten bezinken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. Zwakjes.![]()
Hij kan beter.
Nee, die krijg ik niet verkocht. Heb een goede poging gedaan of niet hups?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een rood lampje voor joof aangeslet? Issie sletsmurf?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je stuurt jofu een welterustenappje?
Dat zeker!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik niet verkocht. Heb een goede poging gedaan of niet hups?
ik wilde niet dat je je vingertjes zou snijden aan de luxaflexquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, bij jou was dat niet nodig want luxaflex sluit niet aan
Dit klinkt wel verkeerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]Hij is te klein, net 3cm onder mijn minimum lengte
ach, die 3cm heb jij vast wel in je broek om het goed te maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]Hij is te klein, net 3cm onder mijn minimum lengte
Dat alles?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, die 3cm heb jij vast wel in je broek om het goed te maken.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik niet verkocht. Heb een goede poging gedaan of niet hups?
Jij was toch bang voor naalden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die verkapte spoilerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
MAN!!!!!!!!!
Zo heel stiekem ben ik wel blij dat ik hem per ongeluk van blok had gehaald![]()
Dit gaat zo fout aflopen maar voorlopig gaat het nog goed!!
DOET HET NIET! PLEURT TERUG OP BLOK!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
MAN!!!!!!!!!
Zo heel stiekem ben ik wel blij dat ik hem per ongeluk van blok had gehaald![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. Zwakjes.![]()
Hij kan beter.
Ik heb net nieuwe inkt. Dat naaldje van peu zal het daar vast niet bij halen.quote:
Heuh wat dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dit weekend blijven jullie allemaal ver bij mij uit de buurt hoor!!
Gesprekken over koetjes en kalfjes kunnen geen kwaad!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
DOET HET NIET! PLEURT TERUG OP BLOK!
Daar komt ook een soort van inkt uitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe inkt. Dat naaldje van peu zal het daar vast niet bij halen.
ik kan daar wel 3cm missen jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
GvsE en ik waren nog in je dorp zaterdag!!quote:
ik ga zaterdag bowlen. Ik wil eigenlijk ook neuken. Maar niet met een van mn collega's. Dus...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dit weekend blijven jullie allemaal ver bij mij uit de buurt hoor!!
Gezellig hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE en ik waren nog in je dorp zaterdag!!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga zaterdag bowlen. Ik wil eigenlijk ook neuken. Maar niet met een van mn collega's. Dus...
Wel. Je weet hoe er kalfjes komen??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gesprekken over koetjes en kalfjes kunnen geen kwaad!!
Kijk kijk kijk!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook seks maar gezien de laatste ervaringen ga ik toch voor een celibaat bestaan!
ik moest naar Jim'squote:
Mwoah!!quote:
The rainbow connection.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel. Je weet hoe er kalfjes komen??
Ik heb slechte ervaringen met slechte ervaringen terug te laten in je leven. Niet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
MAN!!!!!!!!!
Dat is niet de eerste keer dat je dat zegt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook seks maar gezien de laatste ervaringen ga ik toch voor een celibaat bestaan!
niet eens met mij?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Noem je mij nou een koe?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel. Je weet hoe er kalfjes komen??
Hm zit die vlakbij het station toevallig?quote:
Ja, dat lag dus aan het gezelschap.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah!!
Eerst mij pesten door een tatoeage te laten zetten, toen liepen we richting centrum loopt mn zoon opeens vanuit het niets achter me.
Dus toen snel naar Nijmegen gevlucht
Jij wil mij nietquote:
quote:
alleen omdat ik mijn hand terugtrok?quote:
ja!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm zit die vlakbij het station toevallig?
[..]
Ja, dat lag dus aan het gezelschap.
Had je bijna je pizza uit je hand laten grissen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen omdat ik mijn hand terugtrok?
I know!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat je dat zegt.
quote:
Tot 3x toe jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen omdat ik mijn hand terugtrok?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know!!
Net als dat ik elke week weer stop met bier drinken!
* Huppelmuts neemt slokje kikkerHJ
die hield ik wel verdomd goed vast he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je bijna je pizza uit je hand laten grissen?
?quote:
Stil!!quote:
ze zijn geweldig daarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar een keer ben geweest omdat mijn zwager graag een tattoo wilde.
Aha kijk, nog een stukje ontbrekende filmquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die hield ik wel verdomd goed vast he?![]()
Vies droog rotding
Hij heeft een naam laten zetten, ik kan er verder weinig over zeggen en zelf ga ik geen tattoo nemen.quote:
Ik ben ook nog steeds op zoekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha kijk, nog een stukje ontbrekende film
Oh, hihi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja.. Ik heb je gezegd dat je een piemel in mn hand moest stoppen, die laat ik niet los!quote:
namenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft een naam laten zetten, ik kan er verder weinig over zeggen en zelf ga ik geen tattoo nemen.
Een tiet is niet genoeg? Die heb ik wel namelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Ik heb je gezegd dat je een piemel in mn hand moest stoppen, die laat ik niet los!
toen liep jij ergens anders in adamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een naam!!quote:
Oh. Ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen liep jij ergens anders in adam
geen idee. Volgende keer eens proberen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een tiet is niet genoeg? Die heb ik wel namelijk
Namenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft een naam laten zetten, ik kan er verder weinig over zeggen en zelf ga ik geen tattoo nemen.
Wat doe je dit weekend?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee. Volgende keer eens proberen?
je snapt wat ik ermee bedoel. Daar hebben we het nog over gehad schat.quote:
I knowquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je snapt wat ik ermee bedoel. Daar hebben we het nog over gehad schat.
zaterdag bowlen.quote:
Jij liever dan ikquote:
Ik vind zelfs alleen kinderen.quote:
ik niet. Alleen de namen van mijn kinderen zouden er ooit op komen. Verder alleen symbolen, zoals zeeuws meisje en mn klosje garenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daar was nogal wat ophef over en een facepalm van mijn kant. Toch laten zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
nou, ik kan er niks van. 3 banen verderop gaan ze last van me hebbenquote:
Nee, ik in het ziekenhuis omdat mn rug en schouder al een paar dagen aan het staken zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Belanden anders de ballen in de baan ipv op de baan?
Mja ik ben helemaal geen voorstander van namen, doe dan iets wat je kind symboliseert ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind zelfs alleen kinderen.
De naam van je moeder/vader vind ik ook al
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef PeuRac het volgende:
Tattoo's
Ga jij eens ff lekker op de a2 spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef PeuRac het volgende:
Tattoo's
Wij zijn nog over jouw UI in beraad he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ga jij eens ff lekker op de a2 spelen?
Mooi!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, ik kan er niks van. 3 banen verderop gaan ze last van me hebben
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik ben helemaal geen voorstander van namen, doe dan iets wat je kind symboliseert ofzo.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik in het ziekenhuis omdat mn rug en schouder al een paar dagen aan het staken zijn![]()
Ik heb een massage nodig!!
En het is heel eng om dat tegen jou te zeggen![]()
Is dat niet Rival zn type?quote:
Vooral verder zoekenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Mijn heup begint weer eens moeilijk te doen. Ik heb ook een massage nodig.
Kan wel, geen idee om eerlijk te zijn!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dacht dat Rival een E30 had.
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dacht dat Rival een E30 had.
wat? Een kapot geragd/t ding?quote:
Jij weer!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, waar woon je?
Om Faxie maar voor te zijn
Twijfel je aan mijn skillz?quote:
Dit is een E24 (hands down de meest wrede bak ooit gemaakt)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan wel, geen idee om eerlijk te zijn!
* Huppelmuts pakt zweep!!quote:
vlakke hand. Op mn inkt. Ik begin een lamme arm te krijgenquote:
quote:
Mietjes jullie!!quote:
schat.. Beter een pantyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts pakt zweep!!
Zorg jij voor een stropdas oid?
Ik zei toch oidquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schat.. Beter een panty
En mn tape
Ja. Ik ga een bepaald iemand daar ook maar eens in africhten denk ik.quote:
Wat een spellen waren datquote:
Succesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik ga een bepaald iemand daar ook maar eens in africhten denk ik.
Graagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ga jij eens ff lekker op de a2 spelen?
Dat besef ik mequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn nog over jouw UI in beraad he!!
Ik heb het gevraagd, hij is een E30 fan jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is een E24 (hands down de meest wrede bak ooit gemaakt)
[ afbeelding ]
Verder is het eigenlijk ook tamelijk irrelevant.
Zonder auto. Gewoon lekker hink-stap-sprong ofzo. Ik wil de stoepkrijt best aanleverenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graagzaterdag nog gedaan in een BMW
Zo Bad-ass! Het liefste in de M635i versiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is een E24 (hands down de meest wrede bak ooit gemaakt)
[ afbeelding ]
Verder is het eigenlijk ook tamelijk irrelevant.
Ik ben al eens van de A18 geplukt op de fiets, was geen leuk nachtjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zonder auto. Gewoon lekker hink-stap-sprong ofzo. Ik wil de stoepkrijt best aanleveren
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=180033865521476
Zeker. Ook mooi om het hele E28/E24/E23 rijtje naast elkaar te zien. Die E28 was natuurlijk ook de eerste M series uit mijn hoofd. Misschien moet je UI iets zijn van een E28 M535i die een zoentje geeft aan een Alfa 159 QV, zie je leuk die motorkaplijnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo Bad-ass! Het liefste in de M635i versie
Ik zeg doen!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat ding gewoon mee moeten nemen naar een camping
E28 M535i is volgens mij de ultieme verwoording van wat BMW was, is en moet zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker. Ook mooi om het hele E28/E24/E23 rijtje naast elkaar te zien. Die E28 was natuurlijk ook de eerste M series uit mijn hoofd. Misschien moet je UI iets zijn van een E28 M535i die een zoentje geeft aan een Alfa 159 QV, zie je leuk die motorkaplijnen.
Ik had al zo'n gevoel, nog nooit een gezien. Zo'n 159 vind ik echt heel mooi.quote:
Jij bedoelt de 159 SW TI, het mooiste in het Rood (competizione) of wit, met antracite velgen en spiegels.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel, nog nooit een gezien. Zo'n 159 vind ik echt heel mooi.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor Faxie.
Ik zeg lowlandsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=180033865521476
Nee, gewoon sedan, en dan in champagne zou ik zeggen. Wit kan ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bedoelt de 159 SW TI, het mooiste in het Rood (competizione) of wit, met antracite velgen en spiegels.
Een nieuw type? Die zijn ook niet zo mooi als de E28 nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Er stond vanmiddag een rode BMW 6-serie achter me. Zo fucking lelijk
/auto
champagne is niet leverbaar, staat volgens mij niet mooi ook. Sedan is ook goed. Zolang het maar de TI is met de 1750TBi motor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, gewoon sedan, en dan in champagne zou ik zeggen. Wit kan ook.
Preciesquote:
Ja zo'n nieuw type inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een nieuw type? Die zijn ook niet zo mooi als de E28 nee.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg nou maar eerlijk, ook daar zou jij nog inkruipen.
Hm, dacht toch dat ik een keer een champagne zag staan. Naja. Dat stond dus wel heel goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
champagne is niet leverbaar, staat volgens mij niet mooi ook. Sedan is ook goed. Zolang het maar de TI is met de 1750TBi motor.
Ze rijden wel goed, zelfs de 630d rijdt nog prima.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ja zo'n nieuw type inderdaad.
hmm, ik kan het ook fout hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, dacht toch dat ik een keer een champagne zag staan. Naja. Dat stond dus wel heel goed.
Een kut is een kutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze rijden wel goed, zelfs de 630d rijdt nog prima.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En de dag erop triomfantelijk schateren dat je haar de volle 1 meter 80 (of hoelang je ook bent) hebt gegeven en dat ze spuitend klaar kwam (dat was jij die jezelf onderzeekquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En de dag erop triomfantelijk schateren dat je haar de volle 1 meter 80 (of hoelang je ook bent) hebt gegeven en dat ze spuitend klaar kwam (dat was jij die jezelf onderzeek)
Valt nog mee, in Ierland had ik wel eens conf calls om 6u 's ochtends en dezelfde dag om 8u 's avondsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen een video conference call om fucking lunchtijd omdat die flikkers in Kuala Lumpur zo'n groot tijdsverschil hebbenGa ff op een normale tijd werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Noem je me nou een grote lul?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En de dag erop triomfantelijk schateren dat je haar de volle 1 meter 80 (of hoelang je ook bent) hebt gegeven en dat ze spuitend klaar kwam (dat was jij die jezelf onderzeek)
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt nog mee, in Ierland had ik wel eens conf calls om 6u 's ochtends en dezelfde dag om 8u 's avondswaarbij ik werd geacht op kantoor te zijn.
Ja, die lui sporen echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Krijg ook wel eens mailtjes van een collega om 4 uur 's middags terwijl die collega in Singapore zit
. Die conference call gaat ook werkelijk nergens over, er wordt nog helemaal niks mechanisch besproken en toch moet ik erbij zijn
Ghegheghe, dat is wel verrekte handig dan![]()
Als hij dat niet zegt wil ik het wel zeggen hoorquote:
Lekker gewerkt?quote:
Het mooiste waren wekelijkse de conf calls waar ook collega's in zaten, dan hadden we de deal dat eentje er oplette en waarschuwde als iemand wat moest zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, die lui sporen echt niet. Krijg ook wel eens mailtjes van een collega om 4 uur 's middags terwijl die collega in Singapore zit
. Die conference call gaat ook werkelijk nergens over, er wordt nog helemaal niks mechanisch besproken en toch moet ik erbij zijn
Ghegheghe, dat is wel verrekte handig dan
Ik vroef of je lekker gewerkt hebt homoquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het mooiste waren wekelijkse de conf calls waar ook collega's in zaten, dan hadden we de deal dat eentje er oplette en waarschuwde als iemand wat moest zeggen
Zover het lief zijn voor ome fax.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vroef of je lekker gewerkt hebt homo.
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zover het lief zijn voor ome fax.
Ik reageerde toch al, trutjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vroef of je lekker gewerkt hebt homo.
Ja bestwel jaquote:
die zei hij er dan bijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Maar dan moet je nog wel weten wat de vraag was
Ha!quote:
Eeeeuw.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die zei hij er dan bij![]()
Het nadeel was dat we erna over gingen op standaar video conf callssoms echt 30 van die vakjes en je kon vergroten wie je wilde (of automatisch wie er aan het praten was).
Die is leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
Hiermee blijf je wel wakker:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze nu weer verpest?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Sowieso bingo![]()
Stomme GvsE
Vooral met Amerikanen was dat erg jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
Hiermee blijf je wel wakker:
[ afbeelding ]
Het was wel geinig, zeker bij de hele grote, gekke maskers opzetten en kijken of iemand het zagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha!
[..]
Eeeeuw.Fucking irritant is dat ja.
Niks, ze heeft mij aan het bingo-en gekregenquote:
Geeft niks, het is de leeftijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks, ze heeft mij aan het bingo-en gekregen
Jij bent ouder!!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vooral met Amerikanen was dat erg ja
[..]
Het was wel geinig, zeker bij de hele grote, gekke maskers opzetten en kijken of iemand het zag
Gewoon normale getalletjes bingo of moet ik er nog iets achter zoeken ofzo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks, ze heeft mij aan het bingo-en gekregen
Nee, jij hebt je midlife crisis motorquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je midlife crisis motor
Normale bingo!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Dat is dan wel weer humor ja
Gvd, ik zie het al zo voor me
[..]
Gewoon normale getalletjes bingo of moet ik er nog iets achter zoeken ofzo?
Klopt de mannen doe biljarten terwijl de vrouwen bingo-enquote:
Ja, nog steeds in overleg!!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dat opgezocht en het was geen eeuwenlange droom, dat is piloot worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:
Ex-collega kan je nog wel aan neger-vervoerder helpen in het zuiden van Afrika.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb dat opgezocht en het was geen eeuwenlange droom, dat is piloot worden.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed liggen en hopen dat ik kan slapen
Nee dank je, ik wil geen poeder gaan vervoeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ex-collega kan je nog wel aan neger-vervoerder helpen in het zuiden van Afrika.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dank je, ik wil geen poeder gaan vervoeren.
Ik ben van gedachten veranderdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga Huppel achtervolgen (niet letterlijk!). Trusten
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van gedachten veranderd
SPOILER: openen op eigen risico :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van gedachten veranderd
Slaap lekkerquote:
Doet me denken aan die link welke TGND postte eerder vandaagquote:
Geen idee, ik lees zelden tot nooit terugquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doet me denken aan die link welke TGND postte eerder vandaag
Ghehe leuk is dat jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
Altijd leuk familie en pc's, 3uur bezig en dan kijk ik ernaar en werkt die binnen 10minuten
Jij valt zeker onder de categorie 'familie'.quote:
Trustenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook maar eens een kussen knuffelen
Grappig ik ben juist de pc nerd bij ons in de familiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij valt zeker onder de categorie 'familie'.
[..]
Trusten
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grappig ik ben juist de pc nerd bij ons in de familie
Leuk tochquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms wel irritant, blijf formatteren hier![]()
Ik ben hartstikke vrolijk maar wat extra vrolijkheid is altijd welkomquote:
dan ga ik ff appenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke vrolijk maar wat extra vrolijkheid is altijd welkom
Oh wat spannend!!quote:
Ik krijg foto'squote:
Omdat jij geen Hups bent natuurlijkquote:
Dat klopt. Wel raar danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij geen Hups bent natuurlijk
Hoezo raar?quote:
Daar is niets raars aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jij ze wel krijgt en ik niet.
Hij probeert tussen lola en hups te komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Voor wie moeten we nou weer bang zijn?
Opschepperquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Neem van mij aan, niet de foto's die ik krijg![]()
van wie eigenlijk?
Zoiets moet je verdienen schatquote:
Alsof dat gaat lukkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij probeert tussen lola en hups te komen.
Dat ben ik vergetenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opschepper
[..]
Zoiets moet je verdienen schat![]()
Dan ga je eten!
Nice, goed bezig met sporten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof dat gaat lukken
En ik stuurde een foto van mijn spierballen
Dat is niet zo slim he!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik vergetenEn al mn pasjes ook
En lunch is pas om 12 uur
Nee dat weet ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim he!!
Ik ga even kijken hoe het in de supermarkt is
Gaan sporten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik word moe van het levensmoe zijn.
Vooruitgang merk je zelf minder snel dan van iemand die je een tijdje niet hebt gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is volgens mij weinig wat van te zien denk ik.
Dat geloof ik welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vooruitgang merk je zelf minder snel dan van iemand die je een tijdje niet hebt gezien.
als je langzaam opbouwt kan dat heus wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan word ik nog moeier.
Bovendien kan mijn lichaam dat niet aan
Beide niks om bang voor te zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij probeert tussen lola en hups te komen.
Zal gisteren wel gebracht zijnquote:
Nee, kaartje van LoLaquote:
Mijn reputatie, wat doe je?quote:
Dan nog niet op tijdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal gisteren wel gebracht zijn
Ik zal het aan de postbode doorgeven!quote:
Schop hemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het aan de postbode doorgeven!
Geen zin in!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |