quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
kinderbedtijd is idd al lang geweest jongeman. Leest mama je nu ook nog een verhaaltje voor of moet je zonder sokken naar bed?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende: Maar ik ging een kwartier geleden al slapen
![]()
![]()
Je hebt de LaPo.quote:
Nee, dat jullie zo bezorgd(t) zouden zijn enzo!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verwacht dat wij ons gezicht in de plooi kunnen houden als jij zegt dat je nog niet blauw aanloopt?
Trustequote:
Trustequote:
zag t niet, word afgeleid op WAquote:
ja dat zag ik toch niet! De iPad is van slag door dat linkje wat je me stuurde!quote:
Ja we pesten je graag maar een lijk wegwerken, hoe klein ook, is niet onze favo bezigheid op een zondagmiddag!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat jullie zo bezorgd(t) zouden zijn enzo!
[..]
Truste
[..]
Truste
je stuurt jofu een welterustenappje?quote:
Zonder verhaaltje en zonder sokkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kinderbedtijd is idd al lang geweest jongeman. Leest mama je nu ook nog een verhaaltje voor of moet je zonder sokken naar bed?
vast niet.quote:
Leuke reclame is leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja dat zag ik toch niet! De iPad is van slag door dat linkje wat je me stuurde!
lampje aan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder verhaaltje en zonder sokken
Altijd, anders slaap ik te vast en door de wekker heenquote:
Uiteraard, anders laat ik me niet afleiden.quote:
Wat is mijn kryptonite? Aan gezien je voor iedereen een verzint behalve voor mijquote:
Oke morgenvroeg danquote:
quote:
Sla want dan wordt je nog dunner.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is mijn kryptonite? Aan gezien je voor iedereen een verzint behalve voor mij
Zie nou dat je dat lampje idd aan wilde toen je hier op de bank mocht slapen!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd, anders slaap ik te vast en door de wekker heen
Goedgekeurd!!quote:
Dat dacht ik afgelopen paar dagen ook. Was alleen vergeten de wekker zette wat verklaarde dat ik te laat wakker werdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd, anders slaap ik te vast en door de wekker heen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zie nou dat je dat lampje idd aan wilde toen je hier op de bank mocht slapen!!
Ik zat er nog aan te denken wat ik voor de bank kon zetten zodat je niet die enorme val zou maken als je eraf zou rollen...
Hmm.. Zwakjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is mijn kryptonite? Aan gezien je voor iedereen een verzint behalve voor mij
[..]
Oke morgenvroeg dan
[..]
[ afbeelding ]
Heb je een rood lampje voor joof aangezet? Issie sletsmurf?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken wat ik voor de bank kon zetten zodat je niet die enorme val zou maken als je eraf zou rollen...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sla want dan wordt je nog dunner.
quote:
Nee, bij jou was dat niet nodig want luxaflex sluit niet aanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste ingeving hé, moet het nog even laten bezinken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. Zwakjes.![]()
Hij kan beter.
Nee, die krijg ik niet verkocht. Heb een goede poging gedaan of niet hups?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een rood lampje voor joof aangeslet? Issie sletsmurf?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je stuurt jofu een welterustenappje?
Dat zeker!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik niet verkocht. Heb een goede poging gedaan of niet hups?
ik wilde niet dat je je vingertjes zou snijden aan de luxaflexquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, bij jou was dat niet nodig want luxaflex sluit niet aan
Dit klinkt wel verkeerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]Hij is te klein, net 3cm onder mijn minimum lengte
ach, die 3cm heb jij vast wel in je broek om het goed te maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]Hij is te klein, net 3cm onder mijn minimum lengte
Dat alles?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, die 3cm heb jij vast wel in je broek om het goed te maken.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik niet verkocht. Heb een goede poging gedaan of niet hups?
Jij was toch bang voor naalden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die verkapte spoilerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
MAN!!!!!!!!!
Zo heel stiekem ben ik wel blij dat ik hem per ongeluk van blok had gehaald![]()
Dit gaat zo fout aflopen maar voorlopig gaat het nog goed!!
DOET HET NIET! PLEURT TERUG OP BLOK!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
MAN!!!!!!!!!
Zo heel stiekem ben ik wel blij dat ik hem per ongeluk van blok had gehaald![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. Zwakjes.![]()
Hij kan beter.
Ik heb net nieuwe inkt. Dat naaldje van peu zal het daar vast niet bij halen.quote:
Heuh wat dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dit weekend blijven jullie allemaal ver bij mij uit de buurt hoor!!
Gesprekken over koetjes en kalfjes kunnen geen kwaad!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
DOET HET NIET! PLEURT TERUG OP BLOK!
Daar komt ook een soort van inkt uitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe inkt. Dat naaldje van peu zal het daar vast niet bij halen.
ik kan daar wel 3cm missen jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
GvsE en ik waren nog in je dorp zaterdag!!quote:
ik ga zaterdag bowlen. Ik wil eigenlijk ook neuken. Maar niet met een van mn collega's. Dus...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dit weekend blijven jullie allemaal ver bij mij uit de buurt hoor!!
Gezellig hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE en ik waren nog in je dorp zaterdag!!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga zaterdag bowlen. Ik wil eigenlijk ook neuken. Maar niet met een van mn collega's. Dus...
Wel. Je weet hoe er kalfjes komen??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gesprekken over koetjes en kalfjes kunnen geen kwaad!!
Kijk kijk kijk!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook seks maar gezien de laatste ervaringen ga ik toch voor een celibaat bestaan!
ik moest naar Jim'squote:
Mwoah!!quote:
The rainbow connection.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel. Je weet hoe er kalfjes komen??
Ik heb slechte ervaringen met slechte ervaringen terug te laten in je leven. Niet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
MAN!!!!!!!!!
Dat is niet de eerste keer dat je dat zegt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook seks maar gezien de laatste ervaringen ga ik toch voor een celibaat bestaan!
niet eens met mij?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Noem je mij nou een koe?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel. Je weet hoe er kalfjes komen??
Hm zit die vlakbij het station toevallig?quote:
Ja, dat lag dus aan het gezelschap.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah!!
Eerst mij pesten door een tatoeage te laten zetten, toen liepen we richting centrum loopt mn zoon opeens vanuit het niets achter me.
Dus toen snel naar Nijmegen gevlucht
Jij wil mij nietquote:
quote:
alleen omdat ik mijn hand terugtrok?quote:
ja!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm zit die vlakbij het station toevallig?
[..]
Ja, dat lag dus aan het gezelschap.
Had je bijna je pizza uit je hand laten grissen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen omdat ik mijn hand terugtrok?
I know!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat je dat zegt.
quote:
Tot 3x toe jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen omdat ik mijn hand terugtrok?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know!!
Net als dat ik elke week weer stop met bier drinken!
* Huppelmuts neemt slokje kikkerHJ
die hield ik wel verdomd goed vast he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je bijna je pizza uit je hand laten grissen?
?quote:
Stil!!quote:
ze zijn geweldig daarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar een keer ben geweest omdat mijn zwager graag een tattoo wilde.
Aha kijk, nog een stukje ontbrekende filmquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die hield ik wel verdomd goed vast he?![]()
Vies droog rotding
Hij heeft een naam laten zetten, ik kan er verder weinig over zeggen en zelf ga ik geen tattoo nemen.quote:
Ik ben ook nog steeds op zoekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha kijk, nog een stukje ontbrekende film
Oh, hihi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja.. Ik heb je gezegd dat je een piemel in mn hand moest stoppen, die laat ik niet los!quote:
namenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft een naam laten zetten, ik kan er verder weinig over zeggen en zelf ga ik geen tattoo nemen.
Een tiet is niet genoeg? Die heb ik wel namelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Ik heb je gezegd dat je een piemel in mn hand moest stoppen, die laat ik niet los!
toen liep jij ergens anders in adamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een naam!!quote:
Oh. Ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen liep jij ergens anders in adam
geen idee. Volgende keer eens proberen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een tiet is niet genoeg? Die heb ik wel namelijk
Namenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft een naam laten zetten, ik kan er verder weinig over zeggen en zelf ga ik geen tattoo nemen.
Wat doe je dit weekend?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee. Volgende keer eens proberen?
je snapt wat ik ermee bedoel. Daar hebben we het nog over gehad schat.quote:
I knowquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je snapt wat ik ermee bedoel. Daar hebben we het nog over gehad schat.
zaterdag bowlen.quote:
Jij liever dan ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |