Dit heeft toch wel een hoog hocus pocus harry snotter gehalte niet waar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef 123dudeguys het volgende:
http://philosophicalecono(...)es-in-curve-fitting/
buy buy buy!
Jij hebt nog nooit wat gekregen van geen enkele broker? Ooit?quote:
Binck heeft ooit een fles wijn naar Taiwan gestuurd toen ik daar nog woondequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef LXIV het volgende:
Heb ik sinds oktober een andere broker, stuurt Alex toch nog een flesje wijn zo vlak voor de kerst. Aardig van ze!
De belangstelling is absoluut!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef SeLang het volgende:
Als er belangstelling voor is maak ik misschien wel een topic een dezer dagen.
Sja, buy&hold....daar verdienen ze niks aanquote:
Notedquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:47 schreef Arkai het volgende:
[..]
De belangstelling is absoluut!Was al bang dat het er nooit meer van zou komen.
Ben jaren actief bij Binck en heb nooit iets gekregen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit wat gekregen van geen enkele broker? Ooit?
Yes pleasequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef SeLang het volgende:
Btw, ik kwam zojuist nog wat serieuze nerd stuff tegen: een onderzoek dat ik ongeveer een jaar geleden heb gedaan naar een geautomatiseerde technische trading methode, bedoeld voor intraday trading op basis van retracements en momentum. Getest op een aantal currency paren. Kwam vooralsnog niets bruikbaars uit dus ik had het al gearchiveerd. Maar wel serieuze plaatjes p0rn voor echte nerds! (animated). Is best veel informatie uit te halen, bijvoorbeeld ook over de werking (of niet) van steunen en weerstanden in valutamarkten. Als er belangstelling voor is maak ik misschien wel een topic een dezer dagen.
Jammer dat dit soort zooi nooit iets oplevert. Het is zo leuk om mee bezig te zijn namelijk, op een regenachtige dag
Dat is mijn nieuwe broker. Stuurt die ook wijn rond? Prima, heb ik nog te ontvangen dan!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Binck heeft ooit een fles wijn naar Taiwan gestuurd toen ik daar nog woonde
Ben maar niet bang, je betaalt hem zelf. Ik denk dat ik als vrij voorzichtig en niet-frequent trader, nog geen 0,5% van mijn tradingkosten terugverdiend heb via de wijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ben jaren actief bij Binck en heb nooit iets gekregen.
Op mijn leeftijd was mijn opa oorlogsgevangene en mijn oma was bang dat ze mijn opa nooit meer zou zien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:40 schreef arjan1112 het volgende:
bye bye ZIRP TINA is shot death
Een crisis is geen ramp, het is de kans van je leven. Alleen negatievelingen en sombermannen janken om een crisis. Niets mooier dan een harde, brute, botte, bloedige crisis. Huilende hebberige bedorven verwende kinderen die van hun weke glazuurzoet snoepgoed worden beroofd. Heerlijk! Al die behuilde pruilmuiltjes aanschouwen. Feestje!
http://www.hoefgeest.nl/wordpress/
hoe bedoel je? je hebt toch alles gelezen? dan moet je kopen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit heeft toch wel een hoog hocus pocus harry snotter gehalte niet waar?
Ik heb een zeer sterk vermoeden dat het om je handels volume gaat. Ik heb nooit wijn ontvangen toen ik bij Binck zat, terwijl een kennis met een veel kleinere portefeuille wel een flesje bezorgd kreeg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef LXIV het volgende:
Dat is mijn nieuwe broker. Stuurt die ook wijn rond? Prima, heb ik nog te ontvangen dan!
Of het gaat erom hoeveel je verhandeld hebt. Op mijn binck-account dit jaar nog zeer weinig, transactie #3 moet nog komen.
Inderdaad verbazingwekkend.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:59 schreef Bayswater het volgende:
http://www.seasonalcharts.com/zyklen_wahl_dax_postelection.html
Proost op de historische post-election-year-grafiek voor de DAX. Prima jaartje gedraaid met december als perfecte afsluiter, die zat er bijna op de dag op qua daling en stijging.
Gewoon doorklikken naar de midterm yearsquote:Op woensdag 25 december 2013 16:51 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Inderdaad verbazingwekkend.
Post je de grafiek voor volgend jaar ook alvast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |