Zo horror was die 1e date niet maar er zat een bijsmaakje aan. Ik heb het nog een 2e kans gegeven maar date 3 komt zeker niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
M1st1g, hoe zat dat nu met je horrordate van een paar weken terug?
Bij sommige dames ben ik er al achter na 2 minuten aan het tafeltje gezeten te hebben, meestal weet je na date 2 echt wel zeker of je er meer tijd in wil investeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Moogwai10 het volgende:
Hoeveel dates doen jullie er gemiddeld trouwens over erachter te komen of het 'echt wat is'? Dus serieus relatiemateriaal zeg maar.
Kan me voorstellen dat het soms binnen 1 date totaal duidelijk is, maar hebben jullie een date of 4 a 5 ook wel eens meegemaakt om erachter te komen dat het uiteindelijk niets is?
Heb nu 2 dates gehad met iemand en ben er nog niet helemaal uit eerlijk gezegd.
vertel ff. Dik het her en der wat aan. Ben zo terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo horror was die 1e date niet maar er zat een bijsmaakje aan. Ik heb het nog een 2e kans gegeven maar date 3 komt zeker niet.
ik zal er weinig tijd en woorden aan besteden. Huisje, boompje, beestje en kotersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vertel ff. Dik het her en der wat aan. Ben zo terug.
Dat verschilt. Soms was ik er na 1 date al uit en soms na een paar nog niet, zoals je zelf al aangeeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Moogwai10 het volgende:
Hoeveel dates doen jullie er gemiddeld trouwens over erachter te komen of het 'echt wat is'? Dus serieus relatiemateriaal zeg maar.
Kan me voorstellen dat het soms binnen 1 date totaal duidelijk is, maar hebben jullie een date of 4 a 5 ook wel eens meegemaakt om erachter te komen dat het uiteindelijk niets is?
Heb nu 2 dates gehad met iemand en ben er nog niet helemaal uit eerlijk gezegd.
hoe is het met die midget van jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat verschilt. Soms was ik er na 1 date al uit en soms na een paar nog niet, zoals je zelf al aangeeft.
Klinkt positief.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:30 schreef tammepiet het volgende:
Vrijdag naar Feuten met mijn Utrecht, veel te lang op het station, date.
Ze is nu ziek mocht ze vrijdag nog ziek zijn komt ze zaterdagavond bij me thuis.
Veel beweging nodig dus dus veel neuken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:06 schreef Silenus het volgende:
Op zich dus te hopen dat ze morgen ziek is, ware het niet dat ze nogal chubby was toch?
Zit een pijnlijk herkenbaar stukje inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef japiedevlugge het volgende:
http://zesdates.nl/ Laatste aflevering was er ook nog trouwens
Die klap?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zit een pijnlijk herkenbaar stukje in
Nee, date/vriendin die niet accepteert dat het over is. Alsof je het kunt afdwingenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Die klap?
Ik vond het een beetje jammer, die 6e date.
Tuurlijk, opsluiten in een kelder en wachten tot ze het Stockholm Syndroom krijgen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee, date/vriendin die niet accepteert dat het over is. Alsof je het kunt afdwingen
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:08 schreef Godtje het volgende:
Neuken met een dikkerd of feuten de movie. Het moet wel Erika Terpstra zijn wil ik voor die film kiezen.
Kan toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Sannne het volgende:
Heimwee?
Wat een hork. Eerst zeggen 'het is geen discussie', en dan zeggen 'ik ga je missen'.
Probeer gewoon uit. Hoe zou je zelf benaderd willen worden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vroeg net aan een meisje wat voor sport ze beoefende en ik kreeg zowaar een reactie terug. Ze noemde 2 sporten, waarvan ik eentje niet wist wat het was en daarop gaf ze weer antwoord.
Maar wat moet ik nu zeggen dan? Ze had ook niet echt een concreet profiel, wel wat tekst maar zweverig zeg maar.
Als ik nu weer een vraag ga stellen komt het wel heel boring over toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |