Dat is wel vaker he, met relaties.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het, ja.
Wat serieus allemaal.
quote:
Als het op FB staat is het officieel tochquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het, ja.
Wat serieus allemaal.
Te herkenbaar ditquote:
Gister was ik op een huisfeest hier en daar vond een jongen dat ik het maar gewoon uit moest maken, want hij was verliefd op me en wilde met me trouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te herkenbaar dit![]()
![]()
![]()
Elke keer als ik in gesprek ben met een vrouw en ze zegt: "m'n vriendje" (![]()
![]()
) ga ik een klein beetje dood van binnen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gister was ik op een huisfeest hier en daar vond een jongen dat ik het maar gewoon uit moest maken, want hij was verliefd op me en wilde met me trouwen.![]()
Dronken mensen.
Het is te lang geleden voor mij, ik zou het niet weten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is wel vaker he, met relaties.
Zeker. Anders telt het niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het op FB staat is het officieel toch
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja als ik die gast niet ken geef ik ook niet op, alleen de uitdaging wordt zo groot dan
Altijd heel leuk vragen van: oh leuk! hoe kennen jullie elkaar blablablabla
Terwijl je eigenlijk wil doen wat er in die film gebeurt
Nouja, dat valt ook wel weer mee toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is te lang geleden voor mij, ik zou het niet weten.
Doet ie altijdquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dat valt ook wel weer mee toch?
Meer dan 2 jaar al.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dat valt ook wel weer mee toch?
Niet zo lang als jij, nee.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gister was ik op een huisfeest hier en daar vond een jongen dat ik het maar gewoon uit moest maken, want hij was verliefd op me en wilde met me trouwen.![]()
Dronken mensen.
Het lipje van een bierblikje voldoetquote:
?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou een antwoord tikken, maar privacy dit dat enzo
Hij was wel enigszins voorbereidquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, maar wel snel zijn vriend geregeld als getuige.![]()
Dan zou ik toch pinda's kiezen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het lipje van een bierblikje voldoet
Handje chips in de lucht gooien als vervanging voor de rijst
Mja, daarna bedacht hij dat mijn naam misschien ook wel interessant was.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij was wel enigszins voorbereid
[..]
Dan zou ik toch pinda's kiezen.
Wat een indruk heb je op hem gemaakt zeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, daarna bedacht hij dat mijn naam misschien ook wel interessant was.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een indruk heb je op hem gemaakt zeg.
Je had je strakke jurkje aan?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een indruk heb je op hem gemaakt zeg.
Je had je strakke jurkje aan?
Kan je nagaan wat er was gebeurd als ze dat wel had aangetrokkenquote:
Mij versla je nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 2 jaar al.
[..]
Niet zo lang als jij, nee.
Dan had zijn broek te strak gezeten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Kan je nagaan wat er was gebeurd als ze dat wel had aangetrokken![]()
Arme faxiequote:
Ik heb echt het idee dat Tinder gewoon een bug heeft ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan had zijn broek te strak gezeten.
[..]
Arme faxie
Ach, dat heb ik ook al een paar keer gehad. Plus een arrogante trut die me begon te kleinerenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik wordt bij Tinder door dames zonder pardon verwijderd.. ook heb ik nog niets verstuurd.. Zal allemaal wel.. Klik dan niet op het hartje
Vertel, wat heb je gedaan bij de arrogante trut??quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook al een paar keer gehad. Plus een arrogante trut die me begon te kleineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |