Boer zoekt vrouw komt dan ook op zondagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verder begrijp ik niet dat iemand die zo faliekant tegen ''online daten'' gekant is, het maar nodig blijft vinden zijn zegje te doen tegen mensen die het wél leuk vinden om via een datingsite contacten te leggen en zodoende hun bereik wat uit te breiden. Je lijkt wel een schoolmeester, man.
Ik ga toch ook niet dagelijks in de Boer zoekt vrouw-reeks posten dat ik het allemaal zo ongelofelijk kut vind, het dan ook NOOIT kijk en dat de lui daar vaker RTL 4 woensdagavond films moeten kijken?
Nogal zinloos lijkt me.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is een (internet)dating topic, maar ik zie vooral alleen dates van internet voorbij komen van datingsites.
Dus nu sssst....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Gister een jongen ontmoet in de kroeg, beetje gezoend en hij komt vanavond film kijken. vraag me af hoe dit gaat aflopen, want weet verder weinig van hem. Daarbij is t al even geleden voor mij.. ben benieuwd.
Oh.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw komt dan ook op zondag
Laat hem lekker kletsen. Als hij daar een stijfje van krijgt is zijn dag ook weer goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verder begrijp ik niet dat iemand die zo faliekant tegen ''online daten'' gekant is, het maar nodig blijft vinden zijn zegje te doen tegen mensen die het wél leuk vinden om via een datingsite contacten te leggen en zodoende hun bereik wat uit te breiden. Je lijkt wel een schoolmeester, man.
Ik ga toch ook niet dagelijks in de Boer zoekt vrouw-reeks posten dat ik het allemaal zo ongelofelijk kut vind, het dan ook NOOIT kijk en dat de lui daar vaker RTL 4 woensdagavond films moeten kijken?
Nogal zinloos lijkt me.
Hij mag ook lekker kletsen ondanks dat zijn insteek me ontgaat, ik dien hem even graag van repliek namelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat hem lekker kletsen. Als hij daar een stijfje van krijgt is zijn dag ook weer goed
Ach, ik lees het graag. Komt die bak met popcorn ook eens leeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij mag ook lekker kletsen ondanks dat zijn insteek me ontgaat, ik dien hem even graag van repliek namelijk.
Weer eentje die niet aan de verwachting voldeed?quote:
In welk opzichtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:47 schreef Cue_ het volgende:
Zo, dat was dat weer. Deze krijgt geen herhaling, niet mijn type.
Leeftijd van jou en hem?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te jong, te druk, te aanhankelijk, te irritant, te niet grappig. Dat soort dingen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:25 schreef firefly3 het volgende:
Net een meid gezoend bij een feedtje bij iemand thuis. Ze pakte me bjj mijn kruis vast, net geen fuck close. Als ik scherper was, was het een kwartet. Nu jij weer hj. Lol internet datereen kerel zei nog zelfs: heb je pick up dingen gezien ofzo. Toen twee vrouwen me zaten te betasten. Slaat nergens op dat ik een meid zoen en dat ze me meteen bij me kruis pak. Lang leve pick up loool. Jammer dat ik toen wakker werd. Het was zo'n mooie droom.
![]()
Heerlijk vind ik dat altijd, in staat zijn om een vernietigende post te kunnen plaatsen, maar dat het niet eens nodig is omdat de ander dat voor zichzelf al doet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:28 schreef Silenus het volgende:
Die bewijsdrang tegenover mensen die hij niet kent is wel redelijk bizar.Wat moet die gozer vroeger gepest zijn zeg.
Erg bizar idd! Vaak ook vol met leugens dat soort verhalenquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:28 schreef Silenus het volgende:
Die bewijsdrang tegenover mensen die hij niet kent is wel redelijk bizar.Wat moet die gozer vroeger gepest zijn zeg.
En?quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zit te denken; we zouden eigenlijk eens met alle users van deze reeks een keer mee moeten met zo'n gesponsorde busreis naar Duitsland. Je kent ze wel, uit dat bejaardenclubblaadje van de ANWB. Dat dan halverwege Dennie Christian instapt, en je tupperware probeert aan te smeren. Lekker oubollig allemaal.
Ik zie dat dan helemaal voor me. Ook_gek en SilentChaos die gevulde koeken uit lopen te delen, Silenus die moppen tapt via de intercom van de chauffeur, Firefly die Cue_ zit te vingeren op de achterbank. Lijkt me een bijzondere ervaring.
Ik zit te denken; we zouden eigenlijk eens met alle users van deze reeks een keer mee moeten met zo'n gesponsorde busreis naar Duitsland. Je kent ze wel, uit dat bejaardenclubblaadje van de ANWB. Dat dan halverwege Dennie Christian instapt, en je tupperware probeert aan te smeren. Lekker oubollig allemaal.
Ik zie dat dan helemaal voor me. Ook_gek en SilentChaos die gevulde koeken uit lopen te delen, Silenus die moppen tapt via de intercom van de chauffeur, Firefly die Cue_ zit te vingeren op de achterbank. Lijkt me een bijzondere ervaring.
Het zal eerder vuurvlieg zijn die ergens in wil zitten. Maar daar zoekt ie maar een ander voor. En die heeft hij toch genoeg als ik al z'n wonderlijke verhalen lees.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Tnx thijs. Beetje jammer dat HJ denkt dat ik daarvoor in ben.
Het mooie van een PUA is dat je daar helemaal niks over te zeggen hebt...quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Tnx thijs. Beetje jammer dat HJ denkt dat ik daarvoor in ben.
Ja, nee, geen idee. Het is misschien wel mijn overhaaste conclusie. Of hij is dood, of zijn telefoon is kwijt (of ik heb heel misschien het verkeerde nummer, want ik had em gewist, maar stond nog onderaan in mn whatsapp.. dus zou de goede moeten zijn).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weer eentje die niet aan de verwachting voldeed?
Ik ben verlorenquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het mooie van een PUA is dat je daar helemaal niks over te zeggen hebt...
Ook als je in eerste instantie niet wil, kunnen ze je toch overhalen!
Desnoods met behulp van Stockholm Syndroom
Mag ik liedjes zingen door de mic?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kun je zingen dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mag ik liedjes zingen door de mic?
Het weegt mee in mijn besluit of ik oordopjes mee moet nemen of niet.quote:
Ligt eraan waarmee ze gevuld zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef ook_gek het volgende:
gevulde koeken!! wie wilt er gevulde koeken!!!
Met het gekerm van Cue_ op de achterbank wordt dat zeker aangeradenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het weegt mee in mijn besluit of ik oordopjes mee moet nemen of niet.
[..]
Ligt eraan waarmee ze gevuld zijn
Jouw wereldbeeld staat wel verbazingwekkend ver van de werkelijkheid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:38 schreef firefly3 het volgende:
Internet dating maakt niets uit, maar het moet niet het grootste gedeelte zijn van je dates. Het moeilijkste is alsnog om voor een vrouw te staan en van daaruit een date te regelen. Alle paiq vrouwen just wanna get fucked anyways, they even pay for it. Badoo is nog erger volgens sommigen. Om 8 uur in de ochtend een vrouw versieren in een volle sprinter (trein) is veel moeilijker. Dan heb je van die losers met een koffertje die je nors aankijken. Als je een nr krijgt lopen ze nors de trein uit. Zo zie ik zeg maar de hedendaagse internet daters. Weeeee paiqEn wat zie je? Na drie jaar nog steeds terug bij af.
Duet doen? Karaoke in de bus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mag ik liedjes zingen door de mic?
ja was goed. 3e date komt eraan. Ze is leuk, heeft niveau, kan ermee lachen. Gisteren hapje mee gegeten, 2 liter sangria weggetikt, nog even de kroeg in en wat pua-shit toegepast.quote:
Goed! Het staat ondertussen zelfs op fb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Bami.
Hoe is het met je vriendje?
Ik moest even googlen, maar klinkt als het goede niveau voor tijdens die busreis ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat denk je van het repertoire van Gert en Hermien?
Ik zie het, ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed! Het staat ondertussen zelfs op fb.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed! Het staat ondertussen zelfs op fb.
[..]
Ik moest even googlen, maar klinkt als het goede niveau voor tijdens die busreis ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |