abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132336354
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verder begrijp ik niet dat iemand die zo faliekant tegen ''online daten'' gekant is, het maar nodig blijft vinden zijn zegje te doen tegen mensen die het wél leuk vinden om via een datingsite contacten te leggen en zodoende hun bereik wat uit te breiden. Je lijkt wel een schoolmeester, man.

Ik ga toch ook niet dagelijks in de Boer zoekt vrouw-reeks posten dat ik het allemaal zo ongelofelijk kut vind, het dan ook NOOIT kijk en dat de lui daar vaker RTL 4 woensdagavond films moeten kijken?

Nogal zinloos lijkt me. :'(

Boer zoekt vrouw komt dan ook op zondag :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_132336512
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is een (internet)dating topic, maar ik zie vooral alleen dates van internet voorbij komen van datingsites.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Gister een jongen ontmoet in de kroeg, beetje gezoend en hij komt vanavond film kijken. vraag me af hoe dit gaat aflopen, want weet verder weinig van hem. Daarbij is t al even geleden voor mij.. ben benieuwd.
Dus nu sssst....

(en veel plezier Cue_ natuurlijk!)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_132336620
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:

[..]

Boer zoekt vrouw komt dan ook op zondag :+
Oh. :{
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:56:16 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132336854
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verder begrijp ik niet dat iemand die zo faliekant tegen ''online daten'' gekant is, het maar nodig blijft vinden zijn zegje te doen tegen mensen die het wél leuk vinden om via een datingsite contacten te leggen en zodoende hun bereik wat uit te breiden. Je lijkt wel een schoolmeester, man.

Ik ga toch ook niet dagelijks in de Boer zoekt vrouw-reeks posten dat ik het allemaal zo ongelofelijk kut vind, het dan ook NOOIT kijk en dat de lui daar vaker RTL 4 woensdagavond films moeten kijken?

Nogal zinloos lijkt me. :'(
Laat hem lekker kletsen. Als hij daar een stijfje van krijgt is zijn dag ook weer goed :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132337043
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Laat hem lekker kletsen. Als hij daar een stijfje van krijgt is zijn dag ook weer goed :+
Hij mag ook lekker kletsen ondanks dat zijn insteek me ontgaat, ik dien hem even graag van repliek namelijk.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:03:52 #156
Brabo Bastard
pi_132337235
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hij mag ook lekker kletsen ondanks dat zijn insteek me ontgaat, ik dien hem even graag van repliek namelijk.
Ach, ik lees het graag. Komt die bak met popcorn ook eens leeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132337964
Echt, mannen....

Ik ga de kroeg weer in :W
pi_132338824
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:19 schreef Kekaa het volgende:
Echt, mannen....

We hebben een excuus: Vrouwen :+
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:51:38 #159
Brabo Bastard
pi_132339153
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:19 schreef Kekaa het volgende:
Echt, mannen....

Weer eentje die niet aan de verwachting voldeed? :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:47:25 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132344243
Zo, dat was dat weer. Deze krijgt geen herhaling, niet mijn type.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:48:48 #161
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132344293
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:47 schreef Cue_ het volgende:
Zo, dat was dat weer. Deze krijgt geen herhaling, niet mijn type.
In welk opzicht :)?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:49:42 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132344333
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

In welk opzicht :)?
Te jong, te druk, te aanhankelijk, te irritant, te niet grappig. Dat soort dingen.
pi_132344357
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Te jong, te druk, te aanhankelijk, te irritant, te niet grappig. Dat soort dingen.
Leeftijd van jou en hem?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:51:29 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132344414
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Leeftijd van jou en hem?
Hij 26, ik 27.
Dus daar kan je het ook niet echt uithalen. Tis meer z'n doen en laten.
pi_132344680
Tja, leeftijd, je hebt mensen die met 18 al erg volwassen zijn en mensen van 35 die nog steeds kind zijn.. Geen touw aan vast te knopen..

Ik wordt te pas en te onpas verwijderd / geblokkeerd op Paiq en soms zelfs whatsapp, zonder even een bericht hoe en wat.. Zal wel met de huidige arrogante tijd te maken hebben.. Hun verlies, niet het mijne..
pi_132350618
Net een meid gezoend bij een feedtje bij iemand thuis. Ze pakte me bjj mijn kruis vast, net geen fuck close. Als ik scherper was, was het een kwartet. Nu jij weer hj. Lol internet dater :D een kerel zei nog zelfs: heb je pick up dingen gezien ofzo. Toen twee vrouwen me zaten te betasten. Slaat nergens op dat ik een meid zoen en dat ze me meteen bij me kruis pak. Lang leve pick up loool. Dat was mijn dating ervaring ^^ morgen sta ik op 0 want ik ga dood in bed liggen. Maandag weer aan de bak
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132350662
Internet dating maakt niets uit, maar het moet niet het grootste gedeelte zijn van je dates. Het moeilijkste is alsnog om voor een vrouw te staan en van daaruit een date te regelen. Alle paiq vrouwen just wanna get fucked anyways, they even pay for it. Badoo is nog erger volgens sommigen. Om 8 uur in de ochtend een vrouw versieren in een volle sprinter (trein) is veel moeilijker. Dan heb je van die losers met een koffertje die je nors aankijken. Als je een nr krijgt lopen ze nors de trein uit. Zo zie ik zeg maar de hedendaagse internet daters. Weeeee paiq :P En wat zie je? Na drie jaar nog steeds terug bij af.

[ Bericht 33% gewijzigd door firefly3 op 20-10-2013 06:58:59 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132350998
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 06:25 schreef firefly3 het volgende:
Net een meid gezoend bij een feedtje bij iemand thuis. Ze pakte me bjj mijn kruis vast, net geen fuck close. Als ik scherper was, was het een kwartet. Nu jij weer hj. Lol internet dater :D een kerel zei nog zelfs: heb je pick up dingen gezien ofzo. Toen twee vrouwen me zaten te betasten. Slaat nergens op dat ik een meid zoen en dat ze me meteen bij me kruis pak. Lang leve pick up loool. Jammer dat ik toen wakker werd. Het was zo'n mooie droom. ;(
pi_132351837
Heb je gesnoven, firefly?
pi_132351971
Feedtje, fuck close, het zijn allemaal benijdenswaardige achievements, maar pull je de crucified Jesus ook zo makkelijk af, firefly? Daar heb je maar liefst twee wingmen voor nodig, een bundel hout én een aanhangwagen.

Om weer thuis te komen.
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:28:39 #171
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132351993
Die bewijsdrang tegenover mensen die hij niet kent is wel redelijk bizar. :') Wat moet die gozer vroeger gepest zijn zeg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_132352008
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:28 schreef Silenus het volgende:
Die bewijsdrang tegenover mensen die hij niet kent is wel redelijk bizar. :') Wat moet die gozer vroeger gepest zijn zeg.
Heerlijk vind ik dat altijd, in staat zijn om een vernietigende post te kunnen plaatsen, maar dat het niet eens nodig is omdat de ander dat voor zichzelf al doet.
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:03:04 #173
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132352528
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:28 schreef Silenus het volgende:
Erg bizar idd! Vaak ook vol met leugens dat soort verhalen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:16:51 #174
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132352737
Net terug van date2
pi_132352886
Ik zit te denken; we zouden eigenlijk eens met alle users van deze reeks een keer mee moeten met zo'n gesponsorde busreis naar Duitsland. Je kent ze wel, uit dat bejaardenclubblaadje van de ANWB. Dat dan halverwege Dennie Christian instapt, en je tupperware probeert aan te smeren. Lekker oubollig allemaal.

Ik zie dat dan helemaal voor me. Ook_gek en SilentChaos die gevulde koeken uit lopen te delen, Silenus die moppen tapt via de intercom van de chauffeur, Firefly die Cue_ zit te vingeren op de achterbank. Lijkt me een bijzondere ervaring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')