Boer zoekt vrouw komt dan ook op zondagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verder begrijp ik niet dat iemand die zo faliekant tegen ''online daten'' gekant is, het maar nodig blijft vinden zijn zegje te doen tegen mensen die het wél leuk vinden om via een datingsite contacten te leggen en zodoende hun bereik wat uit te breiden. Je lijkt wel een schoolmeester, man.
Ik ga toch ook niet dagelijks in de Boer zoekt vrouw-reeks posten dat ik het allemaal zo ongelofelijk kut vind, het dan ook NOOIT kijk en dat de lui daar vaker RTL 4 woensdagavond films moeten kijken?
Nogal zinloos lijkt me.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is een (internet)dating topic, maar ik zie vooral alleen dates van internet voorbij komen van datingsites.
Dus nu sssst....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Gister een jongen ontmoet in de kroeg, beetje gezoend en hij komt vanavond film kijken. vraag me af hoe dit gaat aflopen, want weet verder weinig van hem. Daarbij is t al even geleden voor mij.. ben benieuwd.
Oh.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw komt dan ook op zondag
Laat hem lekker kletsen. Als hij daar een stijfje van krijgt is zijn dag ook weer goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verder begrijp ik niet dat iemand die zo faliekant tegen ''online daten'' gekant is, het maar nodig blijft vinden zijn zegje te doen tegen mensen die het wél leuk vinden om via een datingsite contacten te leggen en zodoende hun bereik wat uit te breiden. Je lijkt wel een schoolmeester, man.
Ik ga toch ook niet dagelijks in de Boer zoekt vrouw-reeks posten dat ik het allemaal zo ongelofelijk kut vind, het dan ook NOOIT kijk en dat de lui daar vaker RTL 4 woensdagavond films moeten kijken?
Nogal zinloos lijkt me.
Hij mag ook lekker kletsen ondanks dat zijn insteek me ontgaat, ik dien hem even graag van repliek namelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat hem lekker kletsen. Als hij daar een stijfje van krijgt is zijn dag ook weer goed
Ach, ik lees het graag. Komt die bak met popcorn ook eens leeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij mag ook lekker kletsen ondanks dat zijn insteek me ontgaat, ik dien hem even graag van repliek namelijk.
Weer eentje die niet aan de verwachting voldeed?quote:
In welk opzichtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:47 schreef Cue_ het volgende:
Zo, dat was dat weer. Deze krijgt geen herhaling, niet mijn type.
Leeftijd van jou en hem?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te jong, te druk, te aanhankelijk, te irritant, te niet grappig. Dat soort dingen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:25 schreef firefly3 het volgende:
Net een meid gezoend bij een feedtje bij iemand thuis. Ze pakte me bjj mijn kruis vast, net geen fuck close. Als ik scherper was, was het een kwartet. Nu jij weer hj. Lol internet datereen kerel zei nog zelfs: heb je pick up dingen gezien ofzo. Toen twee vrouwen me zaten te betasten. Slaat nergens op dat ik een meid zoen en dat ze me meteen bij me kruis pak. Lang leve pick up loool. Jammer dat ik toen wakker werd. Het was zo'n mooie droom.
![]()
Heerlijk vind ik dat altijd, in staat zijn om een vernietigende post te kunnen plaatsen, maar dat het niet eens nodig is omdat de ander dat voor zichzelf al doet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:28 schreef Silenus het volgende:
Die bewijsdrang tegenover mensen die hij niet kent is wel redelijk bizar.Wat moet die gozer vroeger gepest zijn zeg.
Erg bizar idd! Vaak ook vol met leugens dat soort verhalenquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:28 schreef Silenus het volgende:
Die bewijsdrang tegenover mensen die hij niet kent is wel redelijk bizar.Wat moet die gozer vroeger gepest zijn zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |