Binnen 10 km is hier niks te vinden nogquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:07 schreef b4kl4p het volgende:
tinder is lache, moet je de afstand op minder dan 1 km zetten. kun je de bikinifoto's van je buurmeisje zien heheh.
Ja, die foto's met d'r vriend. Als je dan wil weten of je goed in de markt ligt, dump dan je vriendquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:22 schreef Deezertje het volgende:
Tinder werkt best geinig. Al 3 'matches'. Alleen sturen deze dan vervolgens geen bericht terug :p. Dus volgens mij swipet iedereen maar een beetje naar links en rechts en is het niet echt daten, want veel foto's staan meisjes gewoon overduidelijk met hun vriend op. Gewoon mensen die van de app horen en hem maar erop pleuren. Voordeel is wel dat degene alleen een melding krijgt wanneer zowel jij als diegene beide elkaars foto leuk vinden. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je je buurmeisje stiekem liket als zij jou niet uitgekozen heeft...
Ik kwam er zelf gisteren eentje tegen die had gewoon haar bruidsfoto erop staan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:22 schreef Deezertje het volgende:
Tinder werkt best geinig. Al 3 'matches'. Alleen sturen deze dan vervolgens geen bericht terug :p. Dus volgens mij swipet iedereen maar een beetje naar links en rechts en is het niet echt daten, want veel foto's staan meisjes gewoon overduidelijk met hun vriend op. Gewoon mensen die van de app horen en hem maar erop pleuren. Voordeel is wel dat degene alleen een melding krijgt wanneer zowel jij als diegene beide elkaars foto leuk vinden. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je je buurmeisje stiekem liket als zij jou niet uitgekozen heeft...
Die ben ik al 3x tegengekomen, waarvan 1 er zelfs 2x voorbij kwam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik kwam er zelf gisteren eentje tegen die had gewoon haar bruidsfoto erop staan.
Stop anders eens met firefly3 serieus te nemen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stop anders eens jou manier van versieren door andermans strot te rammen. Iedereen heeft zijn / haar eigen manier accepteer en respecteer dat.
Juist, dat is de afgelopen maanden wel gebleken...... Notquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Stop anders eens met firefly3 serieus te nemen.Negeren is de beste manier om een troll weg te krijgen.
Er staat nu al vast dat er geneukt gaat worden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Nare bijsmaak aan de date van vrijdag:
Mevrouw had keelpijn, ik nu ook. Dit weekend gaan we 'het' doen in mijn auto, hotel of huiskamer. 3e date wordt dat.
En dan te bedenken dat je ook nog noordoost, noordwest, zuidoost en zuidwest hebt, dat is al 8 keer zo veelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:57 schreef Deezertje het volgende:
Hoe betrouwbaar is Tinder eigenlijk? Want ben nu alweer 10 minuten aan het swipen en heb voor mijn gevoel al meer dan 200 foto's gehad. Maar lijkt me sterk dat in een paar uur tijd er zoveel nieuwe mensen bij zijn. Er komt ook echt geen eind aan, beoordeel ik iedere dag dezelfde profielen opnieuw ofzo? Locatie en afstand zijn hetzelfde. Kom wel veel bekende plaatsen tegen op foto's dus lijken echt in de buurt hier. Maar 10 kilometer afstand.. is dat oost, noord, west, zuidelijk?? Anders heb je al zo 4x zoveel mogelijkheden he.
En je bed en de keuken zijn geen optie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Mevrouw had keelpijn, ik nu ook. Dit weekend gaan we 'het' doen in mijn auto, hotel of huiskamer. 3e date wordt dat.
Hoelaat? Kwart over 9?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Dat laatste ga ik niet op in want dan heb je echt niet goed opgelet op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:57 schreef Deezertje het volgende:
Hoe betrouwbaar is Tinder eigenlijk? Want ben nu alweer 10 minuten aan het swipen en heb voor mijn gevoel al meer dan 200 foto's gehad. Maar lijkt me sterk dat in een paar uur tijd er zoveel nieuwe mensen bij zijn. Er komt ook echt geen eind aan, beoordeel ik iedere dag dezelfde profielen opnieuw ofzo? Locatie en afstand zijn hetzelfde. Kom wel veel bekende plaatsen tegen op foto's dus lijken echt in de buurt hier. Maar 10 kilometer afstand.. is dat oost, noord, west, zuidelijk?? Anders heb je al zo 4x zoveel mogelijkheden he.
Omdat er steeds weer iemand is die het toch niet kan laten wel te reageren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist, dat is de afgelopen maanden wel gebleken...... Not
Klinkt allemaal niet heel spannend zo op de één of andere manier, maar veel plezier vast.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Noord, duh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:57 schreef Deezertje het volgende:
Klinkt bekend. Lastig. Eventueel nog even afwachten, het is nog geen zaterdag? Als ie niks laat horen of het niet goed voelt, dan zelf afzeggen en alleen daten met die leuke lexa man?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hoelaat? Kwart over 9?
Ik heb zaterdag die date, maar nog steeds hoor ik weinig van hem. Hij blijft wel volhouden dat het doorgaat.
Maar nu heb ik op Lexa zo'n leuke man leren kennen, ben nu 2 dagen aan een stuk met hem aan het appen, hij laat me keihard lachen als we in 'gesprek' zijn. Zeker dat daar ook een date van gaat komen.
Maar moet ik ze nou allebei daten? Dat voelt toch raar..
Heb ik ook een keer gedaan. Kan geen kwaad, is weer eens wat anders. Misschien is die niet zo leuke in het echt opeens wel heel leuk en die andere andersomquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hoelaat? Kwart over 9?
Ik heb zaterdag die date, maar nog steeds hoor ik weinig van hem. Hij blijft wel volhouden dat het doorgaat.
Maar nu heb ik op Lexa zo'n leuke man leren kennen, ben nu 2 dagen aan een stuk met hem aan het appen, hij laat me keihard lachen als we in 'gesprek' zijn. Zeker dat daar ook een date van gaat komen.
Maar moet ik ze nou allebei daten? Dat voelt toch raar..
Jaloerse mensen..quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Erg bizar idd! Vaak ook vol met leugens dat soort verhalen
Fixedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Jaloerse mensen met ervaring/mensenkennis![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef Rickario het volgende:
Zo, ik stap nu definitief af van dates met alleen een hoofdfoto..
Vrijdag date gehad met het hoofd van kromowidjojo. Maar helaas met het lichaam van Erika Terpstra
Dat gaan we dus niet weer doen
Hoe heb je het afgekaptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef Rickario het volgende:
Zo, ik stap nu definitief af van dates met alleen een hoofdfoto..
Vrijdag date gehad met het hoofd van kromowidjojo. Maar helaas met het lichaam van Erika Terpstra
Dat gaan we dus niet weer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |