abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132399917
Ben gewoon benieuwd naar alle soorten :)
pi_132400374
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:07 schreef b4kl4p het volgende:
tinder is lache, moet je de afstand op minder dan 1 km zetten. kun je de bikinifoto's van je buurmeisje zien heheh.
Binnen 10 km is hier niks te vinden nog :')

Vanavond nog maar eens checken :s)
pi_132404097
Tinder werkt best geinig. Al 3 'matches'. Alleen sturen deze dan vervolgens geen bericht terug :p. Dus volgens mij swipet iedereen maar een beetje naar links en rechts en is het niet echt daten, want veel foto's staan meisjes gewoon overduidelijk met hun vriend op. Gewoon mensen die van de app horen en hem maar erop pleuren. Voordeel is wel dat degene alleen een melding krijgt wanneer zowel jij als diegene beide elkaars foto leuk vinden. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je je buurmeisje stiekem liket als zij jou niet uitgekozen heeft...
  Moderator / Redactie FP maandag 21 oktober 2013 @ 21:14:28 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132409664
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:22 schreef Deezertje het volgende:
Tinder werkt best geinig. Al 3 'matches'. Alleen sturen deze dan vervolgens geen bericht terug :p. Dus volgens mij swipet iedereen maar een beetje naar links en rechts en is het niet echt daten, want veel foto's staan meisjes gewoon overduidelijk met hun vriend op. Gewoon mensen die van de app horen en hem maar erop pleuren. Voordeel is wel dat degene alleen een melding krijgt wanneer zowel jij als diegene beide elkaars foto leuk vinden. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je je buurmeisje stiekem liket als zij jou niet uitgekozen heeft...
Ja, die foto's met d'r vriend. Als je dan wil weten of je goed in de markt ligt, dump dan je vriend :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132419638
Net terug van tweede date met de vrolijke krullenbol, en dat was tijd ook. Zat bijna een maand tussen. Verder weer net zo leuk gelopen als de vorige keer, al moest ik weer bijtijds weg. Ze vroeg nog of ik bleef slapen en hoewel me dat erg fijn had geleken had ik dan gigantisch vroeg weg gemoeten in de morgen.

Meer iets voor in het weekend, maar het blijft lastig dat onze weekenden niet synchroon lopen qua kinderen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132422966
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:22 schreef Deezertje het volgende:
Ik kwam er zelf gisteren eentje tegen die had gewoon haar bruidsfoto erop staan. :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:53:49 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132423215
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik kwam er zelf gisteren eentje tegen die had gewoon haar bruidsfoto erop staan. :D
Die ben ik al 3x tegengekomen, waarvan 1 er zelfs 2x voorbij kwam.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:05:48 #283
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132427710
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 07:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Stop anders eens jou manier van versieren door andermans strot te rammen. Iedereen heeft zijn / haar eigen manier accepteer en respecteer dat.
Stop anders eens met firefly3 serieus te nemen. ;) Negeren is de beste manier om een troll weg te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 22-10-2013 12:12:47 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_132429087
Hoe betrouwbaar is Tinder eigenlijk? Want ben nu alweer 10 minuten aan het swipen en heb voor mijn gevoel al meer dan 200 foto's gehad. Maar lijkt me sterk dat in een paar uur tijd er zoveel nieuwe mensen bij zijn. Er komt ook echt geen eind aan, beoordeel ik iedere dag dezelfde profielen opnieuw ofzo? Locatie en afstand zijn hetzelfde. Kom wel veel bekende plaatsen tegen op foto's dus lijken echt in de buurt hier. Maar 10 kilometer afstand.. is dat oost, noord, west, zuidelijk?? Anders heb je al zo 4x zoveel mogelijkheden he.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:10:16 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132429467
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:05 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Stop anders eens met firefly3 serieus te nemen. ;) Negeren is de beste manier om een troll weg te krijgen.
Juist, dat is de afgelopen maanden wel gebleken...... Not :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132429526
Nare bijsmaak aan de date van vrijdag:

Mevrouw had keelpijn, ik nu ook. Dit weekend gaan we 'het' doen in mijn auto, hotel of huiskamer. 3e date wordt dat.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:15:34 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132429614
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:

Mevrouw had keelpijn, ik nu ook. Dit weekend gaan we 'het' doen in mijn auto, hotel of huiskamer. 3e date wordt dat.
Er staat nu al vast dat er geneukt gaat worden?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132429848
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:57 schreef Deezertje het volgende:
Hoe betrouwbaar is Tinder eigenlijk? Want ben nu alweer 10 minuten aan het swipen en heb voor mijn gevoel al meer dan 200 foto's gehad. Maar lijkt me sterk dat in een paar uur tijd er zoveel nieuwe mensen bij zijn. Er komt ook echt geen eind aan, beoordeel ik iedere dag dezelfde profielen opnieuw ofzo? Locatie en afstand zijn hetzelfde. Kom wel veel bekende plaatsen tegen op foto's dus lijken echt in de buurt hier. Maar 10 kilometer afstand.. is dat oost, noord, west, zuidelijk?? Anders heb je al zo 4x zoveel mogelijkheden he.
En dan te bedenken dat je ook nog noordoost, noordwest, zuidoost en zuidwest hebt, dat is al 8 keer zo veel :o om nog maar te zwijgen over windrichtingen NNW, NNO, etc :o

Zeg alsjeblieft dat je aan het trollen bent!

quote:

En je bed en de keuken zijn geen optie? :?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_132429957
quote:

Hoelaat? Kwart over 9?

Ik heb zaterdag die date, maar nog steeds hoor ik weinig van hem. Hij blijft wel volhouden dat het doorgaat.
Maar nu heb ik op Lexa zo'n leuke man leren kennen, ben nu 2 dagen aan een stuk met hem aan het appen, hij laat me keihard lachen als we in 'gesprek' zijn. Zeker dat daar ook een date van gaat komen.

Maar moet ik ze nou allebei daten? Dat voelt toch raar..
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:30:22 #290
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132430111
quote:
Dat laatste ga ik niet op in want dan heb je echt niet goed opgelet op de middelbare school :D

Maar als ik bijvoorbeeld in Utrecht werk en daar ff ga tinderen, zien mensen mij in utrecht ook, want dan ben ik binnen de 10 mijl bijvoorbeeld
Ben ik weer thuis in Den Haag, dan is die afstand opeens een stuk groter en zullen ze mij nie tmeer zien (mits ik weer inlog).
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_132430232
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Juist, dat is de afgelopen maanden wel gebleken...... Not :D
Omdat er steeds weer iemand is die het toch niet kan laten wel te reageren.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:34:31 #292
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132430251
quote:

Klinkt allemaal niet heel spannend zo op de één of andere manier, maar veel plezier vast.
pi_132430257
quote:
Noord, duh.
pi_132430340
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Sannne het volgende:

[..]

Hoelaat? Kwart over 9?

Ik heb zaterdag die date, maar nog steeds hoor ik weinig van hem. Hij blijft wel volhouden dat het doorgaat.
Maar nu heb ik op Lexa zo'n leuke man leren kennen, ben nu 2 dagen aan een stuk met hem aan het appen, hij laat me keihard lachen als we in 'gesprek' zijn. Zeker dat daar ook een date van gaat komen.

Klinkt bekend. Lastig. Eventueel nog even afwachten, het is nog geen zaterdag? Als ie niks laat horen of het niet goed voelt, dan zelf afzeggen en alleen daten met die leuke lexa man?

Ik heb zelf eentje voor aankomende vrijdag afgezegd, na afgelopen weekend en appen op zondag. Ook al zit er totaal nog geen zekerheid in, toch voelt het niet goed om dan vrijdag met iemand anders wat te gaan drinken.
pi_132430597
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Sannne het volgende:

[..]

Hoelaat? Kwart over 9?

Heb ik ook een keer gedaan. Kan geen kwaad, is weer eens wat anders. Misschien is die niet zo leuke in het echt opeens wel heel leuk en die andere andersom :)
pi_132432969
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Erg bizar idd! Vaak ook vol met leugens dat soort verhalen
Jaloerse mensen.. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:50:52 #297
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132433004
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:49 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Jaloerse mensen met ervaring/mensenkennis :)
Fixed :7
pi_132433015
Zo, ik stap nu definitief af van dates met alleen een hoofdfoto..
Vrijdag date gehad met het hoofd van kromowidjojo. Maar helaas met het lichaam van Erika Terpstra :')
Dat gaan we dus niet weer doen :')
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:52:13 #299
141482 Q.
JurassiQ
pi_132433056
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef Rickario het volgende:
Vrijdag date gehad met het hoofd van kromowidjojo. Maar helaas met het lichaam van Erika Terpstra :')
:')
For great justice!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:04:39 #300
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132433541
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef Rickario het volgende:
Hoe heb je het afgekapt :P?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')