nee, hij heeft geen relatie met een kind van 15.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ep 2 nog niet gezien maar heeft Darryl al een relatie met de blonde boeren dochter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Die is geen vijftien joh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, hij heeft geen relatie met een kind van 15.
Haar karakter in de serie wel.quote:
Watquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut aflevering met al dat gezeik weer. Ga godverdomme die kut gevangenis uit man.
Dit. Wat een tergend slechte scènes soms met veel te veel geouwehoer. Alles staat in teken van die missie om antibiotica te halen en daarmee beginnen ze zowaar 9 minuten voor het einde! Chapeau.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut aflevering met al dat gezeik weer. Ga godverdomme die kut gevangenis uit man.
Maar waarom zou Lizzy dat dan doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef FredVleespet het volgende:
Prima aflevering. Begint een klein beetje het sfeertje te krijgen van seizoen1 als ik de preview zo bekijk. Overigens denk ik niet dat Carol die 2 zieke verbrand heeft. Dat kleine meisje Lizzie? zal er wel iets mee te maken hebben en Carol beschermt haar.
Geen idee, door de dood van haar vader? Die ratten bij het hek was ook vreemd. En ze stond met haar zusje ook bij het hek steeds te kijken. Plus Lizzie is nu ook ziek (nadat ze die zieke omgebracht zou kunnen hebben).quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar waarom zou Lizzy dat dan doen?
Vanuit een Carol oogpunt kun je nog redeneren dat ze het zou hebben gedaan als poging om de griep te stoppen (= de 2 hoestende mensen die er op dat moment zijn verbranden, en hopen dat het niet verder verspreid).
Kan ook maar ik denk dat Carol de schuld op zich neemt en haar als een dochter ziet. Pure speculatie natuurlijk maar waarom is dat kind anders geïntroduceerd en blijft ze steeds opduiken.quote:
Ik had een vette aflevering verwacht waarin ze eindelijk weer naar een stad rijden of iets voor die medicijnen en dan krijg je deze flut aflevering voor je neusquote:
Sinds die zombie Lorie compleet met bot en al heeft opgevreten sta ik nergens meer van te kijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef sp3c het volgende:
bovendien zie ik Lissie niet 2 volwassen mensen vermoorden met dr mes en de halve gevangenis doorslepen, daar is ze de hele dag mee bezig
true enoughquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Sinds die zombie Lorie compleet met bot en al heeft opgevreten sta ik nergens meer van te kijken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had een vette aflevering verwacht waarin ze eindelijk weer naar een stad rijden of iets voor die medicijnen en dan krijg je deze flut aflevering voor je neusSowieso is het de VS, daar rijden miljoen SUV's en dan gaan ze met zon sportwagentje net voor het einde van de aflevering op pad, chapeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |