boeiend, kan je ook gewoon verzekering bellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef bobbernaut het volgende:
KKKK ben helemaal vergeten dat gister mn motor of auto gepakt is door de politie! KUUUUT
Thanksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Insurance bellen. Ik had hetzelfde
Thanksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
boeiend, kan je ook gewoon verzekering bellenraakt hem niet kwijt ofzo
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef BramPowert het volgende:
Waarschijnlijk weet iedereen dit al, maar als je vehicle in de compound staat en je hebt geen zin om hem terug te halen, moet je gewoon even je mechanic bellen om een andere auto naar je toe te brengen. Dan staat je auto gewoon weer in je garage.
Deze rijdt redelijk vaak rond, dus zou hem ook niet kopen als ik jou was. Gewoon eventjes rondrijden en je komt hem wel tegenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:30 schreef Roces18 het volgende:
Wel frappant dat ik nergens mijn gewenste muscle car legaal kan aanschaffen. Een vapid dominator (ford mustang) zie ik nergens op die websites
als politie hem ondertussen vernield heeft niet meer. moet je idd insurance ff bellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Thanks
[..]
ThanksMaar, hij zit bij de politie?
Fuuuq als ik dit nou eerder wist met mijn Blista Compact Futoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als politie hem ondertussen vernield heeft niet meer. moet je idd insurance ff bellen
maar je kan hem via insurance toch altijd weer terugkrijgen? dus die auto of wat het ook moge zijn moeten ze dan toch nog alsnog hebben?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Fuuuq als ik dit nou eerder wist met mijn Blista Compact Futo
Betwijfel hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar je kan hem via insurance toch altijd weer terugkrijgen? dus die auto of wat het ook moge zijn moeten ze dan toch nog alsnog hebben?
Dat klopt maar dan krijg ik politie achter me aan elke keer als ik langs het politiebureau rij en dat is irritant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:30 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Deze rijdt redelijk vaak rond, dus zou hem ook niet kopen als ik jou was. Gewoon eventjes rondrijden en je komt hem wel tegen
Uhm, nee?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan krijg ik politie achter me aan elke keer als ik langs het politiebureau rij en dat is irritant.
Koop een garage en respray, dan is er niks aan de handquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan krijg ik politie achter me aan elke keer als ik langs het politiebureau rij en dat is irritant.
Gewoon resprayen, tracker erop zetten en je bent klaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Werkt respray ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Gewoon resprayen, tracker erop zetten en je bent klaar
Je stelt me nu wel teleur mangquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef kensei het volgende:
Geen full chrome meer, elegy blijft natuurlijk wel altijd chrome![]()
(hopelijk kan team fullchrome het in hun hart vinden om mij te vergeven)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef kensei het volgende:
Geen full chrome meer, elegy blijft natuurlijk wel altijd chrome![]()
(hopelijk kan team fullchrome het in hun hart vinden om mij te vergeven)
[ afbeelding ]
gelijk eruit met die gastquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef kensei het volgende:
duuc je bent echt een flikker, racen we 1 & 2 met 8 randoms achter ons ga je mij nog eraf rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |