dat paste niet meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet eens waar Spees zwanger isik ben teleurgesteld.
Jij wil dat serieus nog een heel topic zien staan jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet eens waar Spees zwanger isik ben teleurgesteld.
Als je echt wil afvallen, moet er op een gegeven moment gewoon een knop om. Bedenkt je doel, bedenk een plan en dan volhouden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goede motivatie om niks meer te eten wel
Je ziet er niet uit alsof je zwanger bent man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet goed dat ik dik ben maar ik wist niet dat ik eruit zag alsof ik zwanger was.
Je ziet er ook niet uit alsof je zwanger bent joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet goed dat ik dik ben maar ik wist niet dat ik eruit zag alsof ik zwanger was.
maar dik is iets anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben wel significant te zwaar voor mijn lengte hoor
Dat !quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar dik is iets anders.
en zwanger zie je er al helemaal niet uit ermahgerd
Je bent toch weer begonnen met lopen ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik sommige mensen op tv zie dan voel ik me niet dik neematig excuus wel om er niks aan te doen.
YES en sinds maandag geen noms meer op dus yay. Zelfs te weinig gegeten al 2 dagenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent toch weer begonnen met lopen ook
Lopen is velen goed jongequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
YES en sinds maandag geen noms meer op dus yay. Zelfs te weinig gegeten al 2 dagenen vandaag ook. Maar heb heul geen honger
Misschien had die tandarts toch gelijk danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
YES en sinds maandag geen noms meer op dus yay. Zelfs te weinig gegeten al 2 dagenen vandaag ook. Maar heb heul geen honger
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien had die tandarts toch gelijk dan
Shit, ik ga tegen mijn eigen eed in, sorry
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
En stfu Skjoe dadelijk ga ik een test halen terwijl het nergens op slaat
JE MAG M HEBBEN HOORquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Als zelfs space eerder een kind heeft dan ik eet ik een schoen op.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
En stfu Skjoe dadelijk ga ik een test halen terwijl het nergens op slaat
dat je zo zit te poepen en ineens PLONSquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks word ik zoiemand die pas erachter komt als ze moet bevallen, de horror
Dat je dan op de wc zit en zo *floep* een babyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks word ik zoiemand die pas erachter komt als ze moet bevallen, de horror
ja dat wilde ik net typen. Ermahgerd het ideequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat je zo zit te poepen en ineens PLONS
ermahgerd ik zou serieus een beetje doogaan als dat mij zou overkomenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat wilde ik net typen. Ermahgerd het idee
Eet ze te veel koekjes?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
11 weken numaar ze kan d'r jas en colbertjes al niet meer helemaal dicht
Maar wel eerst nog een foto van baby in wc pot op feestboek posten voor het nageslacht tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ik zou serieus een beetje doogaan als dat mij zou overkomen
pehehehehequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wel eerst nog een foto van baby in wc pot op feestboek posten voor het nageslacht toch
net als in Chinaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie houden t wel geheim als ze bij opsporing gezocht op zoek zijn naar de moeder van een doorgespoeld kinderlijkje toch?
Nee ze eet gewoon normaalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eet ze te veel koekjes?![]()
(bij 11 weken is het namelijk je baarmoeder nog niet)
Nee dat heeft er meestal weinig mee te maken. Dun of dik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ze eet gewoon normaalmaar ze is dun dus misschien dat je daarom
Een buik ziet? Het is geen bol maar t is er wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de baby gaat het overigens prima
disclaimer
Ja kan goed zijn! Het is nog goed te verbergen maar ik zie t welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat heeft er meestal weinig mee te maken. Dun of dik.
Maar goed kans dat ze obstipatie heeft en vocht vasthoudt, is veel voorkomende zwangerschapskwaal....
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
oh, god ja, wat was dat bizar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de baby gaat het overigens prima
dat je zo ineens gehuil uit je leidingen hoort![]()
![]()
och, vroeg of laat kun je d'r vanzelf niet meer omheenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja kan goed zijn! Het is nog goed te verbergen maar ik zie t welkan goed zijn dat 90% van de mensen het niet ziet.
Dat bedenk je toch nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, god ja, wat was dat bizar zeg
dat je zo ineens gehuil uit je leidingen hoort![]()
Ik gnorkte. Dat klonk niet charmant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zo een baby baart op je hurkwc, in paniek raakt en dan doorspoelt?
Haha ik heb al een Nederlandsequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Poolse schoonmaakster meegenomen?
Dan kan je hem aan de navelstreng weer terughijsen met een beetje mazzelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zo een baby baart op je hurkwc, in paniek raakt en dan doorspoelt?
Mn ex had zo'n hondquote:
Ew ew ew ew viesssss patrickquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan kan je hem aan de navelstreng weer terughijsen met een beetje mazzel
Spammerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef Debsterr het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Kans op een giftcard van $320!
http://www.lovevarnish.com/2013/10/huge-giveaway.html
Tsjaa, net alsof jullie niet die giftcard willen winnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:10 schreef PriemGirl het volgende:
Om 16:59 bellen voor storingfuuuu..... En ik moest op tijd naar huis vanwege dierenarts
gmrpfl
[..]
Spammerd
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, net alsof jullie niet die giftcard willen winnen.
quote:Sorry, we're undergoing temporary maintenance.
Huh?! Waar kreeg je dat op?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Maar telefoontje afgerond; dus nu naar huis crossen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef Debsterr het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Kans op een giftcard van $320!
http://www.lovevarnish.com/2013/10/huge-giveaway.html
Ik wel. ... tegen de broodmagere stewardess die mij voorrang wilde geven om het vliegtuig in te stappen. Maar ik was toen ruim 78 kilo en hield mijn cameratas voor op mijn buik vast.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had bedacht dat als iemand me dat ooit zou vragen ik zou schreeuwen dat ik gewoon dik was maar daar heb ik nudis niet aan gedacht fml
Een perspresentatiehoer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
jij bent ook een beetje een perspresentatiehoer, ofnie Dwyn?
3 dubbele woordwaardequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
jij bent ook een beetje een perspresentatiehoer, ofnie Dwyn?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Eventhoer dan?
Anywayzzz groente besteld![]()
fuchsine veel jeuk.. Hand is aids en maar martini aan et zuipen want mijn gemoed is heul niks waard
Of misschien gewoon helemaal geen hoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Eventhoer dan?
fuchsine veel jeuk.. Hand is aids en maar martini aan et zuipen want mijn gemoed is heul niks waard
Jij praat zo leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Eventhoer dan?
Je fixeert je op het verkeerde deel van het gezegdequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of misschien gewoon helemaal geen hoer.
Awwww, dikkequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Eventhoer dan?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of misschien gewoon helemaal geen hoer.
quote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
Potver...voor alle dieters hier:
Gebakken champignonnekes, met blokjes zalm en mais, beetje zout en knoflook (vers of poeder), en een scheutje witte wijn.![]()
Zo simpel, zó heerlijk!
ja, sorry! Nee Taart had er nog 1 voor me gevonden in een maatje of drie kleiner dus het hoeft niet, maar dank je!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
Had jij mijn appje over dat rokje nog gezien trouwens Skjoe?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, sorry! Nee Taart had er nog 1 voor me gevonden in een maatje of drie kleiner dus het hoeft niet, maar dank je!![]()
Zomg baasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, sorry! Nee Taart had er nog 1 voor me gevonden in een maatje of drie kleiner dus het hoeft niet, maar dank je!![]()
Ja ermahgerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
moet je al die 80 blogs liken op facebook voor die giveaway?
Nein. Tenzij meer kansen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
moet je al die 80 blogs liken op facebook voor die giveaway?
Ja idd. Ik win echt NOOIT, maar zonder proberen win je soberso niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie Mss ineens allemaal blogs liken namelijk
je had 'm toch niet via een webshop of Ebay gekocht he, die aanvraag?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:02 schreef Mss het volgende:
Fuuuu mijn vrijstellingaanvraag is misgegaan waardoor ik dus soberso een HUGE verslag moet gaan schrijven binnenkort
Velen populair?quote:
Het was een kerstkaart die daar was gemaakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat voor V&D iets er stond in Dwyn's post
huuuuh, dat klinkt echt zo ontzettend goor, sorryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
Potver...voor alle dieters hier:
Gebakken champignonnekes, met blokjes zalm en mais, beetje zout en knoflook (vers of poeder), en een scheutje witte wijn.![]()
Zo simpel, zó heerlijk!
het is half oktoberquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het was een kerstkaart die daar was gemaakt.
Ik wil pas aan kerst denken als de Sint weg isquote:
Velen druk ineensquote:
varken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom truffels. Want ik zat nog niet vol van de pizzamehhhhh
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom truffels. Want ik zat nog niet vol van de pizzamehhhhh
?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:30 schreef Dwyn het volgende:
En ik ga hem ook niet gebruiken want ik had mijn ogen halfdicht. Dus ik plaatste hem voor de grappigheidsfactor.
Nee, er was een miscommunicatie met iemand. Zij zei dat ze hem niet hoefde te tekenen, maar examencommissie stuurt vandaag mijn aanvraag op met de mededeling dat zij nog moet tekenen. Nu kunnen ze 'm morgen niet behandelen, en zal dat pas over 2 weken gebeuren, samen met de deadline van dat verslag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
je had 'm toch niet via een webshop of Ebay gekocht he, die aanvraag?
Kut man... kun je nog een hoop uit je duim zuigen voor verslag? Blijft HBO he
Ik ga hem niet als echte kerstkaart gebruiken. Er staan namelijk allemaal andere mensen op die mijn familie toch niet kent.quote:
Velenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, er was een miscommunicatie met iemand. Zij zei dat ze hem niet hoefde te tekenen, maar examencommissie stuurt vandaag mijn aanvraag op met de mededeling dat zij nog moet tekenen. Nu kunnen ze 'm morgen niet behandelen, en zal dat pas over 2 weken gebeuren, samen met de deadline van dat verslag.
En het is 30 pagina's competentiegelul, moet te doen zijn maar is zonde van je tijd omdat je ook gewoon in de tijd kunt leren voor je tentamens.
nee, ? is voor dat stuk dat je ogen half dicht zaten. Was dat tijdens het maken, of tijdens de event of? Velen vragen ZOMG!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga hem niet als echte kerstkaart gebruiken. Er staan namelijk allemaal andere mensen op die mijn familie toch niet kent.
Ze hebben gewoon een foto gekozen waar ik mijn ogen net half dicht heb terwijl de rest er allemaal leuk op staan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, ? is voor dat stuk dat je ogen half dicht zaten. Was dat tijdens het maken, of tijdens de event of? Velen vragen ZOMG!
oh, ik zocht er weer teveel achterquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een foto gekozen waar ik mijn ogen net half dicht heb terwijl de rest er allemaal leuk op staan.
Gekauft in Deutschland bij den Douglas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:34 schreef Molo het volgende:
Dwyn, waar heb jij Isadora palette besteld? Me likes!
Jup gemaakt in belsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Wij hebben net opwarm zuurkool van de appie op, burrrrrp, was lekker
En past wel bij het weer ook (KUTWEER!!!!!)
Wel goeie shit (Belgische?) truffels?
Fatshionquote:Hallo,
Ik ben Suzanne, een drukke 26-jarige. En ik ben een echte Fatshionista en wil graag ook Nederland kennis laten maken met het begrip Fatshion. In vooral Amerika is Fatshion al vrij groot en er zijn ook veel Engelstalige Fatshion-blogs te vinden, maar ik heb nog geen enkele Nederlandse gevonden. (Mocht je een Nederlandse Fatshion-blog hebben, laat het me weten!)
Fatshion draait vooral om zelfvertrouwen en je niet in een hoekje laten drukken door het bestaande modebeeld waarin de norm dun tot superdun lijkt te zijn. Dat je draagt waar JIJ je goed bij voelt of het nou voldoet aan de 'mode-regels' of niet. Daar draait Fatshion om, dat je je zelf bent ongeacht welke kledingmaat je draagt!
Tsja... best kut idd....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:34 schreef Mss het volgende:
Ja het is best wel kut gezien er een HEEL grote kans is dat ik die vrijstelling ga krijgen. Maar hoe langer ik stage loop, hoe minder snel ze me daar weghalen. En binnenkort moet ik ook een week fulltime stage lopen, het zou zo handig zijn als dat allemaal niet meer zou hoeven.
En geen verslag van 30 pagina's hoeven schrijven in de tentamenweek
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gekauft in Deutschland bij den Douglas.
Ja, ik geloof ook dat we eigenlijk een andere hadden uitgezocht maar deze is toegestuurd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
oh, ik zocht er weer teveel achter
Jammer wel.
ERMAHGERD, JALOERS!!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup gemaakt in bels
Geen varken!!! Lollifant
"Een voller iemand is vrouwelijker"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FatshionHoe DIK wil je het er bovenop leggen
Nee, het gaat niet om of je dik of dun bent als je maar zelfvertrouwen hebt. Daarom noemen we het FATshion!
(ik googlede op V&D kerstkaart)
Zie! Toch een hoerquote:
de volgende TT wordt een hoeren TT, dat snap je nu wel toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rot op met je hoer!![]()
Ik kan hem ook nergens online vinden![]()
ja, op jouw server,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rot op met je hoer!![]()
Ik kan hem ook nergens online vinden![]()
had je 44 gezegd had ik het ook geloofdquote:
Dit roept zoveel vragen op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben te vaak echt een hoer genoemd om het nog grappig te kunnen vinden.
Dat is ook mijn bedoeling, en velen uit mijn duim zuig werk. Maar toch kut dat ik het wel moet schrijvenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Tsja... best kut idd....
en matig verslag inleveren en anders voor herkansing gaan als je geen vrijstelling krijgt? Of denk ik nu te evil?
ik voel me anders best leeg nuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
"Een voller iemand is vrouwelijker"
Kwam ik vanmiddag tegen als quote in de koffieruimte op een matig boekje. Echt
joh boeie, trek je je toch zeker niet aan, zeker niet van mij mag ik hopenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:38 schreef Dwyn het volgende:
HIERRRquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
had je 44 gezegd had ik het ook geloofd
Ik hoorde laatst dat dikke mensen en adhd'ers heel gezellig worden gevonden. Ik ben gewoon een combi, das gewoon een gezelligheidsjackpotquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
"Een voller iemand is vrouwelijker"
Kwam ik vanmiddag tegen als quote in de koffieruimte op een matig boekje. Echt
lekker gescheten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel me anders best leeg nu
niet eens, gewoon, veel gelopen vandaag en zo een aidsvergadering waar ik nooit zin in hebquote:
Of van wie dan ook hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
joh boeie, trek je je toch zeker niet aan, zeker niet van mij mag ik hopen
mag ik jou wel gewoon varken noemen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of van wie dan ook hiermaar goed... Ik hou m'n bek wel verder
Tijdens je werk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:38 schreef Dwyn het volgende:
ik wil geloof ik niet eens kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HIERRR
http://confidence-is-fatshion.blogspot.nl/
Laat BB je even volyoghurterenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel me anders best leeg nu
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HIERRR
http://confidence-is-fatshion.blogspot.nl/
1 groot feestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat dikke mensen en adhd'ers heel gezellig worden gevonden. Ik ben gewoon een combi, das gewoon een gezelligheidsjackpot
buurtclubhuisgebeuren?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet eens, gewoon, veel gelopen vandaag en zo een aidsvergadering waar ik nooit zin in heb
Het doet zeerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil geloof ik niet eens kijken
Ik heb een stagiair gehad die ik nu nog weleens tegen kom en die is 23 en ziet er ook zo uit. Echt zo'n Gerda type die het liefst z.s.m. op haar moeder/oma wil lijken
OLIFANT OLIFANT OLIFANT GIJ VERREKTE KOE GIJquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag ik jou wel gewoon varken noemen?
dank voor deze waarschuwing!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het doet zeerik raad je af die site te openen.
Keigezellig! Altijd een feest als ik er ben!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
1 groot feest
Nóg meer om van te houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPBLOBLOBLOBLOB*quote:
bipolairtje er ook nog bij?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Keigezellig! Altijd een feest als ik er ben!
Behalve op meets natuurlijk, dan is het janken geblazen.
juuuupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:44 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd is SQ nu keihard aan het lolleren om mijn opmerking?
halfvol of mager?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ze houdt ook een dairy bij zegt ze
emoslinger.gifquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag vandaag een "prepair for the future" in een rapportage staan
NIETUS, IK BEN VOLLEDIG NORMAAL!!!!!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef Mss het volgende:
HOEwel, ik ben natuurlijk aankomend hulpverlener, die hebben allemaal een redelijke bingokaart
Dat was het nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
huuuuh, dat klinkt echt zo ontzettend goor, sorry
make that the cat wisequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag vandaag een "prepair for the future" in een rapportage staan
Sobersoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
NIETUS, IK BEN VOLLEDIG NORMAAL!!!!!!!
een collega vroeg me van de week waarom ik geen arts was geworden, vond ze wel wat voor mij. Dan zit ik echt zo van LOLWHUTTTT.quote:
o.a. daarom moet ik dus geen arts worden... ik ben soms wat te weinig politiek correct/diplomatiek in mijn handelen en uitsprakenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef Mss het volgende:
Ik zou Molo echt graag op mijn stage willen zien, dat lijkt me echt fantastisch!
You don't say!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
o.a. daarom moet ik dus geen arts worden... ik ben soms wat te weinig politiek correct/diplomatiek in mijn handelen en uitspraken
Vrees dat ik bij jou binnen no time ruzie heb of de tent weg bezuinigd
Ik denk dat jij er gewoon een bom op zou gooien en dan een rapport zou schrijven met 'opgelost slotje' en klaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
o.a. daarom moet ik dus geen arts worden... ik ben soms wat te weinig politiek correct/diplomatiek in mijn handelen en uitspraken
Vrees dat ik bij jou binnen no time ruzie heb of de tent weg bezuinigd
zit wel nog een verschil tussen werk en Fok hequote:
zulks een goeden ideequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er gewoon een bom op zou gooien en dan een rapport zou schrijven met 'opgelost slotje' en klaar
samen toko beginnen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:54 schreef Mss het volgende:
Hehehe en dan samen met mij als een soort Waldorf & Statler op het balkon toekijken en kutgarpen maken
Ja maar ik denk dat je heel vaak in Fok-termen denkt op je werk terwijl iemand weer huillie aan het doen is...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
zit wel nog een verschil tussen werk en Fok he
Gelukkig maar
tuurlijk, en zo kijk ik er ook vaak genoeg bijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat je heel vaak in Fok-termen denkt op je werk terwijl iemand weer huillie aan het doen is...
Fuuuuuuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:05 schreef Molo het volgende:
Had ik al gezegd hoe lekker gevuld speculaas is?
Ik heb er echt GEEN zin in als je bedenkt hoe slecht het isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:05 schreef Molo het volgende:
Had ik al gezegd hoe lekker gevuld speculaas is?
Dan ben je geen aidsfaler, dan ben je gewoon lui.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef Mss het volgende:
Ik ben een aidsfaler. Keurig gisteren boodschappen gedaan voor het eten van vandaag. Maar om te koken moet ik eerst afwassen, om af te wassen moet ik eerst afwasmiddel kopen in de winkel.
Ik heb dus brood gegeten vanavond
too late!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er echt GEEN zin in als je bedenkt hoe slecht het is
ja ditquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben je geen aidsfaler, dan ben je gewoon lui.
structuur is your friendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:09 schreef Mss het volgende:
Lui en aidsfaler is bij mij redelijk aan elkaar verwant
Top!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik nog even een recap geven van mijn bezoek aan de plastisch chirurg vanmiddag?
Ik ben velen opgelucht.
Hij vond het ook zeker medisch noodzakelijk en gaat het bij de verzekering indienen als borstverkleining. Omdat ik cup F heb en last heb van nek, schouders en rug. Daar maakt hij zich geen zorgen om, dat komt er wel door. Dan moet ik dus alleen de protheses betalen, dat zal zo rond de 1000 euro zijn.
Zodra ik de brief van de verzekering heb ontvangen kunnen we verder gaan.
Hij vond het ook heel kwalijk dat ik geen 'paspoort' heb en hij is heel benieuwd wat voor protheses er strakjes uit gaan komen. (in de zin van PIP of niet)
Ik heb een heel voorzichtige happy dat het dan toch eindelijk gaat gebeuren
Oh en daarnaast zat er dus een heel erg lekkere dokter aan mijn tetters vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:12 schreef Molo het volgende:
Goh, leuk palette dacht ik
[ afbeelding ]Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel mooi![]()
[ afbeelding ]Laura MercierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slotje opgelost![]()
zo, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik nog even een recap geven van mijn bezoek aan de plastisch chirurg vanmiddag?
Ik ben velen opgelucht.
Hij vond het ook zeker medisch noodzakelijk en gaat het bij de verzekering indienen als borstverkleining. Omdat ik cup F heb en last heb van nek, schouders en rug. Daar maakt hij zich geen zorgen om, dat komt er wel door. Dan moet ik dus alleen de protheses betalen, dat zal zo rond de 1000 euro zijn.
Hij vond het ook heel kwalijk dat ik geen 'paspoort' heb en hij is heel benieuwd wat voor protheses er strakjes uit gaan komen. (in de zin van PIP of niet)
Jeuj! Klinkt goed Puckziequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben velen opgelucht.
belachelijk man...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laura Mercier
slotje opgelost
Goed nieuws voor jou! Ik vind het alleen opvallend dat je in aanmerking komt voor een medische borstverkleining omdat je ze zelf hebt laten vergroten, dat klinkt heel tegenstrijdig eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben velen opgelucht.
Maar ze heeft dan weer niet zelf voor deze maat gekozenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jou! Ik vind het alleen opvallend dat je in aanmerking komt voor een medische borstverkleining omdat je ze zelf hebt laten vergroten, dat klinkt heel tegenstrijdig eigenlijk
[ afbeelding ]Ik snap dit echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel geld voor oogschaduw?
Jajajaj velen pigmentatie enzo...maar dan nog...Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Fixedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet.
Zoveel geld voor het merk
Jajajaj velen pigmentatie enzo...maar dan nog...
Maar welke fatsoenlijke goed aangeschreven chirurg zou dit iemand flikken? Dan kan hij zijn tent wel sluiten denk ik dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ze heeft dan weer niet zelf voor deze maat gekozen.
ik snap het ook niet, vandaar mijn verwondering. Urban Decay is ook duur, maar dat is het volledig waardquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet.
Zoveel geld voor oogschaduw?
Jajajaj velen pigmentatie enzo...maar dan nog...
buitenland (toch?), amper controle.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar welke fatsoenlijke goed aangeschreven chirurg zou dit iemand flikken? Dan kan hij zijn tent wel sluiten denk ik dan.
Nee, maar er zit toch een tegenstrijdigheid in. Voor Puckz heel fijn dat het zo geregeld is, het klinkt alleen zo apart, dat is toch niet zo gek?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ze heeft dan weer niet zelf voor deze maat gekozen.
Nee dat is het ook niet! maar maakt het wel weer anders dan wanneer iemand er wel bewust voor gekozen heeft (wellicht met ene arts die het zelfs afgeraden heeft etc.).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, maar er zit toch een tegenstrijdigheid in. Voor Puckz heel fijn dat het zo geregeld is, het klinkt alleen zo apart, dat is toch niet zo gek?
Ik snap de link tussen dat een een borstoperatie niet helemaal...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:19 schreef Molo het volgende:
Zo denken mensen ook over maagverkleiningen/operaties bij obesitas en longoperaties bij roken enzo he...
zelf veroorzaakt, dus onzin dat het vergoed wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik snap de link tussen dat een een borstoperatie niet helemaal...
tsja, dat kan ook ziekte zijn, maar dan GGZ-voer. Denk wel dat de preoperatie dan niet goed gescreend is en zulks.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ze ook wel de 'schade' van de obesitasoperaties mogen verhalen op die mensen als ze gewoon door hun maagband heenvreten na die operatie![]()
Hoewel dat soms misschien ook aan het traject kan liggen, alleen het symptoon aanpakken (dik zijn) en niet de oorzaak (eetstoornis oid).
Dat het mis kan gaan is een risico toch? Dat is bij alle plastische chirurgie, dat was bij mij ook zo. Dat de een wat groter is dan de ander, dat het er niet mooi uit ziet, dat de tepels misschien niet op de juiste plek zitten, lekken etc etcquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
Dus eigenlijk vinden Mss een Spees dat ik dit niet vergoed zou moeten krijgen? Dat het mijn eigen schuld is want ik heb er toch zelf voor gekozen?
Heb ik er ook voor gekozen dat het zo mis zou gaan dan?
Waarom heb je ervoor gekozen om naar het buitenland te gaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
Dus eigenlijk vinden Mss een Spees dat ik dit niet vergoed zou moeten krijgen? Dat het mijn eigen schuld is want ik heb er toch zelf voor gekozen?
ja daar ben ik het ook wel mee eens eigenlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom heb je ervoor gekozen om naar het buitenland te gaan?
Ik vind over het algemeen dat het inderdaad niet vergoed zou moeten worden, niet persoonlijk tegen jou, want het is heel fijn voor je, maar ik vind het gewoon raar.
We willen het ook niet oplossen, we mogen ons er toch wel over verwonderen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef Molo het volgende:
Als je een psychische ziekte krijgt kies je daar ook niet voor maar mag je wel een groot deel van je behandeling zelf dokken, als je been eraf vliegt doordat je zelf onder een tram reed met je fiets omdat je door rood reed wordt het betaald....
Tsja... het blijft gek en oneerlijk en raar
Om een lang verhaal kort te maken, we gaan het niet oplossen hier denk ik
Ik weet niet of je het niet vergoed zou moeten krijgen, ik ben daar niet heel erg in thuis en heb zelf ook velen zorgkosten dus dat zou ook een beetje een pot ketel verhaal worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij is er wel velen meer oneerlijk verdeeldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef Debsterr het volgende:
Qua gezondheidszorg e.d. is het sowieso maar oneerlijk verdeeld in de wereld!
ja was meer zo van, het is vet oneerlijk en raar. Geen oordeel over de discussie verderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We willen het ook niet oplossen, we mogen ons er toch wel over verwonderen?
Dat laatste vind ik wel heeeel iets anders dan cosmetische plastische chirurgie.
Dat ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel velen meer oneerlijk verdeeld
Dat vooral ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef Molo het volgende:
Als je een psychische ziekte krijgt kies je daar ook niet voor maar mag je wel een groot deel van je behandeling zelf dokken, als je been eraf vliegt doordat je zelf onder een tram reed met je fiets omdat je door rood reed wordt het betaald....
Tsja... het blijft gek en oneerlijk en raar
Om een lang verhaal kort te maken, we gaan het niet oplossen hier denk ik
:vquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ja was meer zo van, het is vet oneerlijk en raar. Geen oordeel over de discussie verder
Gehandicapt EN Pools zijn, wat een kutlevenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ookmaar ik heb net 2 volle dagen doorgebracht op een stichting voor gehandicapten in Polen dus ik zit nu vooral met dat in mijn hoofd
.
Hoe was het debs? ik heb niet terug gelezen dus weet niet of je het al verteld hebtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ookmaar ik heb net 2 volle dagen doorgebracht op een stichting voor gehandicapten in Polen dus ik zit nu vooral met dat in mijn hoofd
.
bent u ondergekwijld?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
wat een aids was dat zeg, zelfs voor een parodiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest gelijk hier aan denken![]()
ditquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
wat een aids was dat zeg, zelfs voor een parodie
Onwijs intensief! Nee nog niks verteldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe was het debs? ik heb niet terug gelezen dus weet niet of je het al verteld hebt
Gekwijld niet maar sommige werden helemaal enthousiast van de foto's die ik van ze maaktequote:
je was met je werk toch? Ik snap de link even niet. Je werkt toch niet bij een bedrijf wat iets met gehandicapten of zorg doet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onwijs intensief! Nee nog niks verteld.
We zijn 2 dagen op die locatie dus geweest, hebben alle vormen van therapie/opvang/sociale werkplaats etc. wel gezien en sommige momenten stond ik echt met een brok in m'n keel. Maar ook weer heel veel mooie dingen gezien, een combi kleuterklas waar ze per groep 2/3 gehandicapte kinderen plaatsen, om beide gevallen (dus gezond en niet gezond) te stimuleren etc., zo leuk om die kinderen met elkaar om te zien gaan. Maar ook een gesloten afdeling waar zwaar autistische jong volwassenen zaten die gewoon niet te dichtbij mochten komen..
Ons bedrijf doet elke 2 jaar sponsorproject (zo heet het intern) en dan kiezen we een project waar we handjes leveren (dus we gaan niet alleen geld brengen). Nu is de keuze dus op Polen gevallen en ik ben met 2 collega's wezen kennismaken/foto's maken/filmen om weer zoveel mogelijk collega's op te gaan roepen om mee te doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
je was met je werk toch? Ik snap de link even niet. Je werkt toch niet bij een bedrijf wat iets met gehandicapten of zorg doet?
I'm confused
ah ok, maatschappelijk verantwoord ondernemen dus? En dan gaan jullie met een aantal daarheen en dan echt helpen zeg maar, fysieke dingen doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ons bedrijf doet elke 2 jaar sponsorproject (zo heet het intern) en dan kiezen we een project waar we handjes leveren (dus we gaan niet alleen geld brengen). Nu is de keuze dus op Polen gevallen en ik ben met 2 collega's wezen kennismaken/foto's maken/filmen om weer zoveel mogelijk collega's op te gaan roepen om mee te doen.
Jup!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok, maatschappelijk verantwoord ondernemen dus? En dan gaan jullie met een aantal daarheen en dan echt helpen zeg maar, fysieke dingen doen?
Ja en je merkte ook echt dat onze aanwezigheid alleen al voor heel veel mensen op die locaties iets toevoegde. Dat er mensen zijn die naar hun toekomen en interesse tonen enzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
klinkt tof debs! Natuurlijk sneu voor de kindjes maar ik bedoel dat jullie het zo op deze manier doen, en helpen is altijd goed
Directie gaat dan ook gewoon mee en mee klussen enzoquote:
Omdat het over tetten ging?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Teruglezen was zowaar de moeite waard
Ook. Maar de discussies waren ook bijna zinvolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |