dat paste niet meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet eens waar Spees zwanger isik ben teleurgesteld.
Jij wil dat serieus nog een heel topic zien staan jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet eens waar Spees zwanger isik ben teleurgesteld.
Als je echt wil afvallen, moet er op een gegeven moment gewoon een knop om. Bedenkt je doel, bedenk een plan en dan volhouden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goede motivatie om niks meer te eten wel
Je ziet er niet uit alsof je zwanger bent man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet goed dat ik dik ben maar ik wist niet dat ik eruit zag alsof ik zwanger was.
Je ziet er ook niet uit alsof je zwanger bent joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet goed dat ik dik ben maar ik wist niet dat ik eruit zag alsof ik zwanger was.
maar dik is iets anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben wel significant te zwaar voor mijn lengte hoor
Dat !quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar dik is iets anders.
en zwanger zie je er al helemaal niet uit ermahgerd
Je bent toch weer begonnen met lopen ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik sommige mensen op tv zie dan voel ik me niet dik neematig excuus wel om er niks aan te doen.
YES en sinds maandag geen noms meer op dus yay. Zelfs te weinig gegeten al 2 dagenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent toch weer begonnen met lopen ook
Lopen is velen goed jongequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
YES en sinds maandag geen noms meer op dus yay. Zelfs te weinig gegeten al 2 dagenen vandaag ook. Maar heb heul geen honger
Misschien had die tandarts toch gelijk danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
YES en sinds maandag geen noms meer op dus yay. Zelfs te weinig gegeten al 2 dagenen vandaag ook. Maar heb heul geen honger
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien had die tandarts toch gelijk dan
Shit, ik ga tegen mijn eigen eed in, sorry
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
En stfu Skjoe dadelijk ga ik een test halen terwijl het nergens op slaat
JE MAG M HEBBEN HOORquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Als zelfs space eerder een kind heeft dan ik eet ik een schoen op.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
En stfu Skjoe dadelijk ga ik een test halen terwijl het nergens op slaat
dat je zo zit te poepen en ineens PLONSquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks word ik zoiemand die pas erachter komt als ze moet bevallen, de horror
Dat je dan op de wc zit en zo *floep* een babyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks word ik zoiemand die pas erachter komt als ze moet bevallen, de horror
ja dat wilde ik net typen. Ermahgerd het ideequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat je zo zit te poepen en ineens PLONS
ermahgerd ik zou serieus een beetje doogaan als dat mij zou overkomenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat wilde ik net typen. Ermahgerd het idee
Eet ze te veel koekjes?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
11 weken numaar ze kan d'r jas en colbertjes al niet meer helemaal dicht
Maar wel eerst nog een foto van baby in wc pot op feestboek posten voor het nageslacht tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ik zou serieus een beetje doogaan als dat mij zou overkomen
pehehehehequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wel eerst nog een foto van baby in wc pot op feestboek posten voor het nageslacht toch
net als in Chinaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie houden t wel geheim als ze bij opsporing gezocht op zoek zijn naar de moeder van een doorgespoeld kinderlijkje toch?
Nee ze eet gewoon normaalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eet ze te veel koekjes?![]()
(bij 11 weken is het namelijk je baarmoeder nog niet)
Nee dat heeft er meestal weinig mee te maken. Dun of dik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ze eet gewoon normaalmaar ze is dun dus misschien dat je daarom
Een buik ziet? Het is geen bol maar t is er wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de baby gaat het overigens prima
disclaimer
Ja kan goed zijn! Het is nog goed te verbergen maar ik zie t welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat heeft er meestal weinig mee te maken. Dun of dik.
Maar goed kans dat ze obstipatie heeft en vocht vasthoudt, is veel voorkomende zwangerschapskwaal....
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
oh, god ja, wat was dat bizar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de baby gaat het overigens prima
dat je zo ineens gehuil uit je leidingen hoort![]()
![]()
och, vroeg of laat kun je d'r vanzelf niet meer omheenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja kan goed zijn! Het is nog goed te verbergen maar ik zie t welkan goed zijn dat 90% van de mensen het niet ziet.
Dat bedenk je toch nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, god ja, wat was dat bizar zeg
dat je zo ineens gehuil uit je leidingen hoort![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |