Alles op de voorkant ziet er sowieso jummie uitquote:Op zondag 3 december 2017 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren pas laat gehaald, dus nee.
Staan een stuk of 30 dingen in die ik wil proberen wel
Wordt alleen maar beter in het boek zelf eigenlijkquote:Op zondag 3 december 2017 12:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles op de voorkant ziet er sowieso jummie uit
Nicequote:Op maandag 22 januari 2018 16:41 schreef douche-eendje het volgende:
Subtiel kickje van deze reeks:
[ afbeelding ]
The Larousse book of beaking bread van Eric Kayser
Wenen is het Parijs van Centraal Europa, Oost-Europa heeft een interessante keuken die in Wenen op het westen stoot, interessante gerechten en patisserie heeft zijn oorsprong in Wenenquote:
Wat is een beetje het standaard kookboek van D eigenlijk (à la 'Het nieuwe kookboek' of Wannee).quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wenen is het Parijs van Centraal Europa, Oost-Europa heeft een interessante keuken die in Wenen op het westen stoot, interessante gerechten en patisserie heeft zijn oorsprong in Wenen
Goede vraag.quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is een beetje het standaard kookboek van D eigenlijk (à la 'Het nieuwe kookboek' of Wannee).
Iets van Dr. Oetker toch?
Je bent wel slim veel tijd nodigquote:Op woensdag 14 februari 2018 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goede vraag.
Heb geen idee, ga me eens slim maken om eens een germanisme te gebruiken
Wellicht een gat in de markt?quote:Op zondag 25 februari 2018 14:17 schreef RobinOok het volgende:
En dan schrijf je een recensie over een kookboek dat je zelf kut vindt maar waarvan je denkt dat het op zich wel mogelijk is dat mensen het wel een goed boek zullen vinden en dan krijg je (op Facebook) meteen allemaal positieve reacties dat je denkt "lezen ze nu niet goed, was ik niet duidelijk of zijn het inderdaad toevallig allemaal mensen voor wie dit boek wél geschreven is?"
Of ben ik de enige snob die "curry die smaakt zoals van een curryhuis" geen aanbeveling vindt?
http://www.aziatische-ing(...)urry-guy-dan-toombs/
Geen idee of het een standaard is.quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:05 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht zelf deze
https://www.oetker-verlag.de/buecher/grundkochbuch/
Ze hebben best veel mooie boeken als ik zo kijk
Welke keuken? Frans, Italiaans? Mediterraans? Mexicaans? Joods? Brits? Hollands? Duits? En waarom veel foto’s?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:02 schreef Handschoen het volgende:
Hallo Fok-Hive-Mind,
Als geinteresseerde, maar geen uitmuntende kok wil ik mijn basic vaardigheden uitbereiden en nieuwe dingen proberen. Ik ben op zoek naar een goed kookboek met variatie (graag met per recept een foto) met niet al te exotische ingredienten, omdat waar ik hier in Oostenrijk woon moeilijker aan exotische ingredienten kom dan in Nederland.
Heeft iemand tips voor een aspirant kok zoals ik? Op bol.com browsen zie ik door de bomen het bos niet meer...
Mijn eerste gedachte was "How to eat" van Nigella Lawson, vanalles wat en niet te ingewikkelde (maar wel lekkere) recepten. Alleen is dit dan weer zonder plaatjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:02 schreef Handschoen het volgende:
Hallo Fok-Hive-Mind,
Als geinteresseerde, maar geen uitmuntende kok wil ik mijn basic vaardigheden uitbereiden en nieuwe dingen proberen. Ik ben op zoek naar een goed kookboek met variatie (graag met per recept een foto) met niet al te exotische ingredienten, omdat waar ik hier in Oostenrijk woon moeilijker aan exotische ingredienten kom dan in Nederland.
Heeft iemand tips voor een aspirant kok zoals ik? Op bol.com browsen zie ik door de bomen het bos niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |