"I can't wait to listen to your sweet music"quote:
Ik moest toch wel zo vreselijk lachen om dat meisjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
"I can't wait to listen to your sweet music"![]()
Zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef Maharbal het volgende:
En Yreal, ben je er al achter waarom je moest douchen?
Als je hem op 3.6 zet ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:30 schreef Speedy_T het volgende:
Als je de hele tijd op 1.8 luistert en daarna weer op normaal, dan lijkt die docent echt stomdronken
3.6 is 2x 1.8 Illuminatiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:45 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Als je hem op 3.6 zet ook
hihihi
Ik wil zo graag naar een event maar het is uitverkocht en kaarten gaan voor ¤80 euro op Marktplaats van de handquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vandaag gaat trouwens het ADE van start
Alle events uitverkocht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil zo graag naar een event maar het is uitverkocht en kaarten gaan voor ¤80 euro op Marktplaats van de hand
Ik wil graag naar een specifiek event, natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:51 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Alle events uitverkocht?
Dat kan niet
Vrijdag naar de Ziggodome, waar o.a. Tiësto, Calvin Harris en Sultan & Ned Shepard staanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil zo graag naar een event maar het is uitverkocht en kaarten gaan voor ¤80 euro op Marktplaats van de hand
Oké, ik las het even verkeerd. Waar zou heen willen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil graag naar een specifiek event, natuurlijk
In het Concertgebouw speelt mijn favoriete producer met zijn band samen met het Nederlands Kamerorkest, een jazz-DJ en een techno-dj.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oké, ik las het even verkeerd. Waar zou heen willen dan
Ties?quote:And what to think of the legendary Mr. Ties (Homopatik)
Daar zoeken al tientallen mensen zonder dat één iemand ook een kaartje aanbiedtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef Speedy_T het volgende:
Trouwens als je kaartjes zoekt moet je op facebook zijn.
Niet marktplaats
Zit je ook in die algemene kaartjes gezocht groep? Daar tref je eerder doel dan op zo'n eventpaginaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zoeken al tientallen mensen zonder dat één iemand ook een kaartje aanbiedt
Nee?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zit je ook in die algemene kaartjes gezocht groep? Daar tref je eerder doel dan op zo'n eventpagina
Ah, bedankt. Zal 'm in de gaten houden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Kaartjes gezocht/aangeboden heet ie.
Volgens mij kan je je daar gewoon vrij aanmelden
Hij is zelfs al afgestudeerd zo te zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
http://www.amsterdam-danc(...)breakfast-club/3508/
[..]
Ties?
In Space gezien toen. Beestachtig goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Carl Cox wil ik ook nog wel eens zien draaien. Die man is een held
Was dat je gemoedstoestand of de discotheek?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In Space gezien toen. Beestachtig goed.
Ik was een beetje moe. Was zo'n Sundays@Space feest, en ik kwam toen net bij Tiesto en Paul van Dyk vandaan in Amnesia.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:05 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Was dat je gemoedstoestand of de discotheek?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)geen-jodenkoek.dhtml
Ik moest wel even lachen
quote:Dus we vieren geen Sinterklaas meer, omdat Zwarte Piet voor sommige mensen niet te pruimen is. Tijdens oud en nieuw steken we geen vuurwerk meer af, omdat dat veel te gevaarlijk is.
We geven meisjes nooit meer een Barbiepop of prinsessenjurk cadeau, hoe hard ze er ook om zeuren, want dat is seksistisch en daarmee geef je de boodschap af dat ze niet méér kunnen dan huismoeder worden.
Malou is een meisje denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]Wat een slecht stuk. Meneer heeft ook ergens wat gelezen hoor. Kon er niet echt om lachen sorry
Jij bent zeker tegen zwarte piet hč?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]Wat een slecht stuk. Meneer heeft ook ergens wat gelezen hoor. Kon er niet echt om lachen sorry
Hoe kan dat nou ik ben blankquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij bent zeker tegen zwarte piet hč?
Dat wil natuurlijk niets zeggen hč.quote:
Natuurlijk wel. Blanken hebben geen last van racisme omdat ze het betere ras zijn. Duh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat wil natuurlijk niets zeggen hč.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Blanken hebben geen last van racisme omdat ze het betere ras zijn. Duh.
Oja, je bent er zo eentje... moeten we maar meteen alle blanke directeuren ontslaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
Maar ik vind Pieten niet echt van deze tijd en ik zou het geen enkel probleem vinden als ze niet meer zwart zouden zijn om een gekwetst deel van de bevolking tegemoet te komen. Vooral omdat daar geen enkel argument tegen is behalve 'het is zo'n onschuldig kinderfeest' of 'traditie!'.
En als je dan mensen als Henk Westbroek bij P&W hoort blaten als een dronken malloot krijg ik het gevoel alleen maar meer dat veel mensen geen enkel inlevingsvermogen hebben. En bovendien niet weten wat racisme is.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oja, je bent er zo eentje... moeten we maar meteen alle blanke directeuren ontslaan?
Is dan niets meer heilig?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
Maar ik vind Pieten niet echt van deze tijd en ik zou het geen enkel probleem vinden als ze niet meer zwart zouden zijn om een gekwetst deel van de bevolking tegemoet te komen. Vooral omdat daar geen enkel argument tegen is behalve 'het is zo'n onschuldig kinderfeest' of 'traditie!'.
En als je dan mensen als Henk Westbroek bij P&W hoort blaten als een dronken malloot krijg ik het gevoel alleen maar meer dat veel mensen geen enkel inlevingsvermogen hebben. En bovendien niet weten wat racisme is.
Oh boe, echt zo heel erg boe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
Daar had ik dan wel weer zoiets, zijn we nu serieus stofzuigers aan het promoten onder meisjes die mama willen nadoen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef Tchock het volgende:
En dat Bart Smit-minidrama ging over de vraag of dit seksistisch is, niet over de vraag of meisjes geen meisjesspeelgoed mochten krijgen.
[ afbeelding ]
Ik zie gewoon drie keer Freddie Mercury hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef Tchock het volgende:
En dat Bart Smit-minidrama ging over de vraag of dit seksistisch is, niet over de vraag of meisjes geen meisjesspeelgoed mochten krijgen.
[ afbeelding ]
Ook gewoon gelul, zijn zeker werkloze mensen die dat soort 'vragen' stellen. Hebben ze niets beters te doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef Spiegelei het volgende:
Mensen moeten gewoon eens wat minder lange tenen krijgen.
Je hebt er zelf geen last van, dus is het 'stel je niet zo aan!'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
krijg ik het gevoel alleen maar meer dat veel mensen geen enkel inlevingsvermogen hebben.
Ik moest wel lachen om 'werkt echt!'. Mam hoeft straks niets meer te doen in huisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar had ik dan wel weer zoiets, zijn we nu serieus stofzuigers aan het promoten onder meisjes die mama willen nadoen...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ook gewoon gelul, zijn zeker werkloze mensen die dat soort 'vragen' stellen. Hebben ze niets beters te doen?
Ja jezus zeg ik kreeg ook zo'n babypop. Tja, lekker boeiend, alsof ik nu ineens moedergevoels krijg van zoiets. Tis in ieder geval niet gelukt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar had ik dan wel weer zoiets, zijn we nu serieus stofzuigers aan het promoten onder meisjes die mama willen nadoen...
I want to break free.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon drie keer Freddie Mercury hoor.
Moet kunnen, daar is het internet voorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tchock is lekker aan het chargeren hier.
Kom, gooi het eruit!quote:
Ja, maar het probleem is ook dat alle moeders schijnbaar alleen maar stofzuigenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:28 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja jezus zeg ik kreeg ook zo'n babypop. Tja, lekker boeiend, alsof ik nu ineens moedergevoels krijg van zoiets. Tis in ieder geval niet gelukt.
Altijd beter dan Duitse foute Italodisco draaien zoals ik nu doe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dankje, nu moet ik even queen gaan draaien voor het komende uur
Wat nou anoniem, jij hebt mijn facebook, twitter, hyves, linkedin, myspace en instagram vast al gevondenquote:
Vandaar de PIquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat nou anoniem, jij hebt mijn facebook, twitter, hyves, linkedin, myspace en instagram vast al gevonden
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat nou anoniem, jij hebt mijn facebook, twitter, hyves, linkedin, myspace en instagram vast al gevonden
Punt 1: dat kan jij niet weten, maar ik heb heus wel het een en ander van discriminatie meegekregen. Dat het niet met een kleurtje te maken heeft doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Je hebt er zelf geen last van, dus is het 'stel je niet zo aan!'Dat is toch een rare manier om ergens naar te kijken? Denk je wel eens na hoe het op anderen over kan komen?
[..]
Ik moest wel lachen om 'werkt echt!'. Mam hoeft straks niets meer te doen in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |