Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:56 schreef Ambicioso het volgende:
Zo te zien aan de reacties worden de oren van de hond eraf geknipt?
Wat is jouw probleem?quote:
Bij een hond is dat toch even heel anders als bij een mens..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem?
Serieus jij zou het fijn vinden als iemand je oren eraf knipt omdat diegene dat iets mooier vindt?
ach welneequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Bij een hond is dat toch even heel anders als bij een mens..
Zie mijn edit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een triestigheid ten top, pas de hond anders niet bij het interieur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Fopje op 16-10-2013 12:29:33 ]![]()
Wat lul je nou, denk je dat dat bij een hond geen pijn doet. Hij heeft niet voor niet van die flaporen, anders komen ze vol met vuil en ontstekingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
troll hopelijkSupra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
Dat klopt. En hoe je het op de plaatjes ziet, gebeurt het echt niet...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:02 schreef Ambicioso het volgende:
TS houdt van honden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Was ik niet precies van planquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een wel 'lief' plaatje:
[ afbeelding ]
Gaat TS met Der Hunt mit Aufstehende Ohren ook lekker rondmarcheren?1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Tuurlijk wel. Dat je dat niet wil weten is een tweede.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Dat klopt. En hoe je het op de plaatjes ziet, gebeurt het echt niet...![]()
Wat moet je dan in hemelsnaam met een hond ter grootte van een kalf met rechtopstaande oren? Wat heeft dat voor meerwaarde boven een hond ter grootte van een kalf met hangende oren?quote:FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Ja, ik denk dat ze bij een kennel met een bijl aan de gang gaan..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat je dat niet wil weten is een tweede.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Dat geeft je meer streetcredibility in the hoodquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat moet je dan in hemelsnaam met een hond ter grootte van een kalf met rechtopstaande oren? Wat heeft dat voor meerwaarde boven een hond ter grootte van een kalf met hangende oren?![]()
![]()
Ik zie nergens een bijl op de foto's?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:05 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze bij een kennel met een bijl aan de gang gaan..![]()
Ik zie ook nergens een kennel..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik zie nergens een bijl op de foto's?1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Ik hoop dat je gewoon inziet dat het zielig is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik zie ook nergens een kennel..
Verder denk ik dat je hier niet verder komt![]()
![]()
Ik hoop dat die hond je kut eraf bijt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een triestigheid ten top, pas de hond anders niet bij het interieur?an urge to help mankind overcomes me![]()
Nee want als ik die hond niet koop dan stop heel die kennel met het couperen ervan?1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Uiteindelijk wel ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef Nelvalhil het volgende:
Nee want als ik die hond niet koop dan stop heel die kennel met het couperen ervan?FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Ik zou hem ook gewoon goud laten spuiten en swarovski diamantjes rond zijn kringspier implanteren, is hip. En als je toch bezig bent kan je ook een strip aan ledverlichting over zijn ruggengraat plaatsen, hoef je maar één keer in het kwartaal je hond aan het netstroom te hangen.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Als er geen vraag naar is, hoeft er ook geen aanbod gecreëerd te worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef Nelvalhil het volgende:
Nee want als ik die hond niet koop dan stop heel die kennel met het couperen ervan?
Ben je echt zo kortzichtig/dom.![]()
Ja, dat is een kwestie van vraag en aanbod. Geen vraag dan doen ze het ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef Nelvalhil het volgende:
Nee want als ik die hond niet koop dan stop heel die kennel met het couperen ervan?![]()
Waar slaat dat precies op?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef jogy het volgende:
Ik zou hem ook gewoon goud laten spuiten en swarovski diamantjes rond zijn kringspier implanteren, is hip. En als je toch bezig bent kan je ook een strip aan ledverlichting over zijn ruggengraat plaatsen, hoef je maar één keer in het kwartaal je hond aan het netstroom te hangen.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Denk je nou echt dat ik de enige ben?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat is een kwestie van vraag en aanbod. Geen vraag dan doen ze het ook niet1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Nee, dat zeg ik ook niet. Ben je echt zo dom? < Retorische (lastig woord!!) vraag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:12 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik de enige ben?![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:12 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik de enige ben?![]()
Zo denken alle mensen als jij natuurlijk.
Op deze manier houdt het nooit op want nooit is iemand 'de enige'.![]()
Ja, als jij als individu nou eens gaat werken en stopt met zoveel FOK!en bespaar je energie wat goed is voor het milieu, en los je het hele werkloosheid probleem op. En als je nou ook eens met de fiets ipv de auto gaat is het CO2 probleem ook opgelost..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef Ambicioso het volgende:
[..]![]()
Zo denken alle mensen als jij natuurlijk.
Op deze manier houdt het nooit op want nooit is iemand 'de enige'.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers![]()
Ts krijgt over een paar jaar een zoontje... terwijl hij liever een dochter had....
Knip...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Of 'n kind met flaporen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:18 schreef Snowballed het volgende:
Ts krijgt over een paar jaar een zoontje... terwijl hij liever een dochter had....
Knip...
Hallon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |