Kinderbijslag verlagen valt inderdaad onder beide, maar is wat mij betreft in eerste instantie een bezuiniging voor de overheid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:08 schreef arjan1112 het volgende:
Mja Kowloon.. de kinderbijslag verlagen is een bezuiniging maar ook een lasten verzwaring dus echt simpel is het nou ook niet
Laat me raden; de HRA versoberen vind je een lastenverzwaring.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Kinderbijslag verlagen valt inderdaad onder beide, maar is wat mij betreft in eerste instantie een bezuiniging voor de overheid.
Echter, ik verwacht weinig aanpassingen in de kinderbijslag. De gistenen hebben hun ziel niet voor een appel en een ei verkocht.
Klopt helemaal. HRA versoberen zorgt er voor dat de burger meer belasting moet betalen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Laat me raden; de HRA versoberen vind je een lastenverzwaring.
Het is natuurlijk gewoon een verkapte subsidie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klopt helemaal. HRA versoberen zorgt er voor dat de burger meer belasting moet betalen.
Sterker nog, het is een subsidie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon een verkapte subsidie.
Ombuigen is gewoon het overhevelen van uitgaven. Daar is niets verhullends aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ombuigen, ook al weer zo'n verhullende term. Er zijn slechts twee smaken in het begrotingsland van de overheid, inkomsten en uitgaven. Er hoeven dus ook geen verhullende termen verzonnen te worden en een kritische journalist benoemt dat natuurlijk ook gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |