abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:38:59 #176
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_132277276
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kzou niet het bed delen met iemand waarvan ik het dus echt niet goed zou vinden zou ik daar nageslacht van krijgen.
Oeh, dan mag ik nooit meer seks hebben :{
Prrrrr
pi_132277302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kind ongewenst weghalen lijkt mij erger dan ongewest laten blijven (voor 1 ouder), want de opvoeding kan in principe door 1 ouder gedaan worden.
Mee eens en ik vind dan de zwangerschap moeten voldragen een offer die gemaakt zou moeten kunnen worden. Net zoals ik vind dat als de man niet wil nadenken en zonder condoom iemand neukt zonder op iemand te kunnen vertrouwen dat hij ook maar op de blaren moet zitten en zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_132279203
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Mee eens en ik vind dan de zwangerschap moeten voldragen een offer die gemaakt zou moeten kunnen worden. Net zoals ik vind dat als de man niet wil nadenken en zonder condoom iemand neukt zonder op iemand te kunnen vertrouwen dat hij ook maar op de blaren moet zitten en zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
Wat zegt ze dat ze de pil slikt oid?
Kvind het te ver gaan als mensen met een argument komen dat dat niet 100% is.
Rustig aan.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:28:45 #179
351780 Piye
King of Kush
pi_132279419
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ligt aan je relatie. Zomaar een scharrel zou ik niet zonder condoom neuken omdat ze de pil slikt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_132279947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zegt verdomde weinig zonder vertrouwen. Het is erg handig om te weten hoe iemand is, vergeet iemand bv weleens de pil(overkomt bijna elke vrouwe weleens trouwens)? Hoe denkt de vrouw in kwestie daarover, zegt ze op tijd fuck ik ben de pil vergeten? Kent ze de risico's van vergeten of andere zaken die de werking kan verminderen en gaat ze daar verstandig mee om? Hoe denkt ze over de morning after pil als er wat aan de hand is wat die werking van de pil kan verminderen? Hoe denkt ze over abortus als onverhoopt er toch wat gebeurd en ze ongepland zwanger wordt?

Er is niet echt 100% veiligheid in anticonceptie middelen, er kan altijd onverhoopt wat misgaan, dan is het extra belangrijk dat je goed weet hoe de ander erover denkt.
Tot die tijd, gebruik extra veiligheidsmaatregelen. Pil+condoom geeft erg veel veiligheid, dan leun je als man zijnde niet meer op blind vertrouwen op dat andere persoon. Natuurlijk kan dat condoom scheuren(moet eerlijk zeggen dat me dat nog nooit overkomen is, is mijn inziens een kwestie van goed omgaan met dat condoom+ een klein beetje geluk), maar dat is iets wat je onmiddelijk weet, want als het condoom scheurt of er een gaatje valt dan is het hele condoom aan gort, dat kan je zien.

Denk na voordat je neukt is wel zo handig en als je die extra veiligheidsmaatregelen neemt en je niet zomaar overlevert aan een ander zit je meestal wel goed, die ene uitzondering die je kan zijn is dikke pech, dat is het risico van neuken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_132281029

[ Bericht 100% gewijzigd door kingtoppie op 17-10-2013 23:07:14 ]
Rustig aan.
pi_132281446
Een kind op de wereld brengen vind ik al op zich egoïstisch en om die reden wil dus zelf geen kinderen. MAAR moest ik toch per accident een kind in mijn buik hebben, zou ik het NOOIT -in welke omstandigheid dan ook -laten wegdoen uit principe: voor mij is dat hetzelfde als euthanasie en weglopen van verantwoordelijkheid!
En daarbij Leven= Hoop, en zoals men zegt HOOP doet leven.
Aan jou om na te gaan wat JOUW principes, grenzen, idealen zijn ...Voor iedereen (zoals hier trouwens blijkt) is het anders...
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:20:30 #183
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_132281502
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:18 schreef complicate het volgende:
Een kind op de wereld brengen vind ik al op zich egoïstisch en om die reden wil dus zelf geen kinderen. MAAR moest ik toch per accident een kind in mijn buik hebben, zou ik het NOOIT -in welke omstandigheid dan ook -laten wegdoen uit principe: voor mij is dat hetzelfde als euthanasie en weglopen van verantwoordelijkheid!
Aan jou om na te gaan wat JOUW principes, grenzen, idealen zijn ...Voor iedereen (zoals hier trouwens blijkt) is het anders...
Leven is geen hoop, een paar baby's minder per jaar geeft meer hoop voor de wereld
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:26:10 #184
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_132281695
quote:
Zou je geen TVDOMINEE worden, je KLEMTONEN geven aan dat je daar zeker wel geschikt voor bent!
Prrrrr
pi_132281784
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:20 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Leven is geen hoop, een paar baby's minder per jaar geeft meer hoop voor de wereld
Dit is een perfecte voorbeeld van wat ik net bedoelde!
Volgens mij zijn onze meningen niet rechtsreeks relevant voor TS om zo een cruciaal beslissing te maken.

Mijn punt is en was: Ik vind het goed van TS dat ze meningen van anderen wil weten, MAAR iedereen ( over heel de wereld en dus niet alleen op dit forum) heeft daar een ander mening over, terwijl ze beter haar beslissing kan baseren op haar EIGEN waarden en normen: principes, grenzen, idealen, cultuur, religie, ervaring enzo EN eventueel met een deskundige praten om achter te komen wat ze zelf ECHT wil!
pi_132281834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:26 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Zou je geen TVDOMINEE worden, je KLEMTONEN geven aan dat je daar zeker wel geschikt voor bent!
Weer een perfecte voorbeeld hoe iedereen anders interpreteert, nadenkt en een ander mening heeft...op de vraag van TS bestaat geen goede of foute antwoorden!
En volgens mij weet TS zeer goed wat ik hiermee bedoel!
pi_132281900
quote:
Wel of geen kind op de wereld brengen, het is beide "egoistisch".
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:32:04 #188
351780 Piye
King of Kush
pi_132281947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Alles wat je ooit zult doen in het leven is egoistisch. Ik vind het altijd een raar argument om geen kinderen te willen.
pi_132281988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Opnieuw...het is jou mening , ik heb een anderen mening en de volgende persoon zal een andere mening hebben....Lees eerder wat ik net heb gepost!
Het gaat meer dan om wat we daarover denken!
Het gaat om TS en HAAR eigen waarden en normen en nog veel meer over HAAR als persoon...
pi_132282226
Beëindigen. Sowieso.
Ja doei.
pi_132282228
Het is toch niet moeilijk te verstaan...
1. Ik vind het een goede stap van TS dat hij wil weten wat anderen denken over zijn positie
2. Er gaat NOOIT een moment komen op deze aarde dat mensen een zelfde mening zullen hebben, denk maar aan Abortus, Euthanasie, ...en nog VEEL meer
3. Ik begrijp TS zijn positie, maar ik ben bang dat hij via deze forum waar er geen deskundigen bij zijn een verkeerde beslissing zou kunnen nemen.
4. Dus zou TS beter met een deskundige praten om achter te komen wat zijn normen en waarden zijn: principes, grenzen, de mogelijkheid van schuldgevoelens achteraf....
5. OPNIEUW , het is nu ook maar mijn mening, en TS moet er mee doen wat voor HEM het beste is en aangezien hij het niet weet is het beter met een deskundige te praten (zei punt 4).
En dus niet doen of denken wat voor ONS het beste zou zijn!

[ Bericht 2% gewijzigd door complicate op 17-10-2013 23:48:46 ]
pi_132282266
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Opnieuw...het is jou mening , ik heb een anderen mening en de volgende persoon zal een andere mening hebben....Lees eerder wat ik net heb gepost!
Het gaat meer dan om wat we daarover denken!
Het gaat om TS en HAAR eigen waarden en normen en nog veel meer over HAAR als persoon...
Tuurlijk, jij hebt je redenen om niet aan kinderen te beginnen, ik heb mijn redenen om wel aan kinderen te beginnen. Maar hoe je het ook wend of keert, het zijn "egoistische" redenen aangezien je ze zelf "verzonnen" hebt. Voor beide kanten valt namelijk wat te zeggen, uiteindelijk komt het neer op gevoel, je eigen gevoel.

Ik geloof niet dat er echt redenen zijn om geen kinderen te nemen behalve dat je het niet ziet zitten, het geen verrijking van je leven vindt, net zoals er eigenlijk geen andere redenen zijn om wel aan kinderen te beginnen dan dat je het wel ziet zitten, het wel als een verrijking van je leven ziet.
De rest eromheen zijn alleen gezochte redenen om je al gekozen standpunt te "rechtvaardigen".
pi_132282322
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij hebt je redenen om niet aan kinderen te beginnen, ik heb mijn redenen om wel aan kinderen te beginnen. Maar hoe je het ook wend of keert, het zijn "egoistische" redenen aangezien je ze zelf "verzonnen" hebt. Voor beide kanten valt namelijk wat te zeggen, uiteindelijk komt het neer op gevoel, je eigen gevoel.

Ik geloof niet dat er echt redenen zijn om geen kinderen te nemen behalve dat je het niet ziet zitten, het geen verrijking van je leven vindt, net zoals er eigenlijk geen andere redenen zijn om wel aan kinderen te beginnen dan dat je het wel ziet zitten, het wel als een verrijking van je leven ziet.
De rest eromheen zijn alleen gezochte redenen om je al gekozen standpunt te "rechtvaardigen".
Ik snap je punt MAAR lees mijn laatste reactie!
Het gaat niet om ONS en wat we denken , maar om HAAR en wat ZIJ denkt.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:43:25 #194
351780 Piye
King of Kush
pi_132282329
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:40 schreef complicate het volgende:
1. Ik vind het een goede stap van TS dat ze wil weten wat anderen denken over haar positie
2. Er gaat NOOIT een moment komen op deze aarde dat mensen een zelfde mening zullen hebben, denk maar aan Abortus, Euthanasie, ...en nog VEEL meer
3. Ik begrijp TS haar positie, maar ik ben bang dat ze via deze forum waar er geen deskundigen bij zijn een verkeerde beslissing zou kunnen nemen.
4. Dus zou TS beter met een deskundige praten om achter te komen wat haar normen en waarden zijn: principes, grenzen, de mogelijkheid van schuldgevoelens achteraf....
5. OPNIEUW , het is nu ook maar mijn mening, en TS moet er mee doen wat voor HAAR het beste is en aangezien ze het niet weet is het beter met een deskundige te praten (zei punt 4).
TS is volgens mij een vent. :P
pi_132282363
TS zit, gok ik zo, niet in deze situatie..... Puur hypothetisch...
Ja doei.
pi_132282365
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef Piye het volgende:

[..]

Verander overal "zij" door "hij", inhoud blijft hetzelfde ;)
pi_132282514
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik heb voor misverstanden te vermijden de "zij" in "hij" verandert in de oorsponkelijke text:

1. Ik vind het een goede stap van TS dat hij wil weten wat anderen denken over zijn positie
3. Ik begrijp TS zijn positie, maar ik ben bang dat hij via deze forum waar er geen deskundigen bij zijn een verkeerde beslissing zou kunnen nemen.
4. Dus zou TS beter met een deskundige praten om achter te komen wat zijn normen en waarden zijn: principes, grenzen, de mogelijkheid van schuldgevoelens achteraf....
5. OPNIEUW , het is nu ook maar mijn mening, en TS moet er mee doen wat voor HEM het beste is en aangezien hij het niet weet is het beter met een deskundige te praten (zei punt 4).

[ Bericht 20% gewijzigd door complicate op 17-10-2013 23:57:19 ]
pi_132282894
Ts hoeft helemaal niet met een deskundige te praten joh.
Ja doei.
pi_132282995
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ts hoeft helemaal niet met een deskundige te praten joh.
Ah neen?
Perfect antwoord op de vraag van TS bestaat niet!
En ik vrees dat TS het niet weet, anders zou hij geen forum openen voor dit!
Anyway.....ik vind het wel durven jou mening over de deskundige..
En op deze manier kunnen we dus verder gaan tot in het oneindige over wat goed en slecht is....
wat mag , wat niet mag, wat je vindt , wat ik vind, .....
pi_132283157
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah neen?
Perfect antwoord op de vraag van TS bestaat niet!
En ik vrees dat TS het niet weet, anders zou hij geen forum openen voor dit!
Anyway.....ik vind het wel durven jou mening over de deskundige..
En op deze manier kunnen we dus verder gaan tot in het oneindige over wat goed en slecht is....
wat mag , wat niet mag, wat je vindt , wat ik vind, .....
Man, het is een hypothetische vraag :')
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')