abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132274534
Ik denk er sowieso niet al te moeilijk over als het kind niet ''gezond'' is, ik vind dit dan ook een erg legitieme reden.
Rustig aan.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:49:57 #152
351780 Piye
King of Kush
pi_132274590
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk er sowieso niet al te moeilijk over als het kind niet ''gezond'' is, ik vind dit dan ook een erg legitieme reden.
Heb je daarbij nog een grens? Bijvoorbeeld afhankelijk van de kans op, of de ernst van de aandoening.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_132274662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef Piye het volgende:

[..]

Heb je daarbij nog een grens? Bijvoorbeeld afhankelijk van de kans op, of de ernst van de aandoening.
Sure... Het is niet heel erg zwart-wit in veel situaties.. Maar deze schets van TS is wel erg duidelijk.

Ik zou voor een veel moeilijkere keuze staan als er variabelen in de vergelijking staan.
Daarnaast ben je er (als man) nooit alleen in.

[ Bericht 2% gewijzigd door kingtoppie op 17-10-2013 21:02:55 ]
Rustig aan.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:55:13 #154
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_132274840
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sure... Het is niet heel erg zwart-wit in veel situaties.. Maar deze schets van TS is wel erg duidelijk.

Ik zou voor een veel moeilijkere keuze staan krijg je dit soort situaties.

Wat?
Prrrrr
pi_132275086
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:55 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Wat?
Als de ernst van een aandoening niet zo erg is of de kans op erg klein dan wordt het een ander verhaal.

Gewoon bij iedere variabele die erbij komt kijken wordt het een moeilijkere beslissing om te maken
Rustig aan.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:03:15 #156
351780 Piye
King of Kush
pi_132275273
quote:

[..]

Ik zou voor een veel moeilijkere keuze staan als er variabelen in de vergelijking staan.
Ik vind dat wij als mannen best een kutpositie hebben, aangezien de vrouw altijd het laatste woord heeft.
pi_132275635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:03 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik vind dat wij als mannen best een kutpositie hebben, aangezien de vrouw altijd het laatste woord heeft.
Kben het daar ook wel mee eens, heb er topics over geopend.

Ze zouden misschien moeten doen als de man nalatig is geweest in de anticonceptie dat hij hoe dan ook moet meebetalen.

En als zwangerschap in principe niet mogelijk was dat er niks van een man verwacht zou kunnen worden.

PUnt wordt dan weer alleen hoe je dat alles moet bewijzen.

Hoe dan ook, volgens mij wordt het aardig tijd voor een mannenpil.
Rustig aan.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:12:13 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132275777
quote:

[..]

Nee de schets van TS is juist helemaal niet duidelijk, want dat wat hij in de OP als afwijkingen noemt kom je niet allemaal tijdens de zwangerschap achter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132275783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:03 schreef Piye het volgende:

[..]

Hangt af van de relatie he, bij ons kan ik niet zeggen dat ik het laatste woord heb in dit soort dingen aangezien ik de beslissing om een kind te nemen niet als iets eenzijdigs zie. Dat was net zo goed zijn keuze als de mijne. Zijn woord zou dus even zwaar gelden als de mijne.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:14:05 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132275873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, lijkt mij ook, stoppen jullie die rotzooi maar in je lijf, maar nog wel met condoom graag want erop vertrouwen dat je braaf slikt kunnen we natuurlijk niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132275874
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:12 schreef Leandra het volgende:
uidelijk, want dat wat hij in de OP als afwijkingen noemt kom je niet allemaal tijdens de zwangerschap achter.
Volgens de situatieschets van TS wel.

Dat dat niet bestaat geloof ik je op je woord.
Rustig aan.
pi_132275890
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, lijkt mij ook, stoppen jullie die rotzooi maar in je lijf, maar nog wel met condoom graag want erop vertrouwen dat je braaf slikt kunnen we natuurlijk niet.
:P
Rustig aan.
pi_132275934
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Hangt af van de relatie he, bij ons kan ik niet zeggen dat ik het laatste woord heb in dit soort dingen aangezien ik de beslissing om een kind te nemen niet als iets eenzijdigs zie. Dat was net zo goed zijn keuze als de mijne. Zijn woord zou dus even zwaar gelden als de mijne.
Ik vind de optie een half kind toch niet zo geschikt eerlijk gezegd.
Rustig aan.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:16:23 #164
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_132276019
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat ben je mopperig Leandra, wil je een glaasje Roosvicee?
Prrrrr
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:16:50 #165
351780 Piye
King of Kush
pi_132276042
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kben het daar ook wel mee eens, heb er topics over geopend.

Ze zouden misschien moeten doen als de man nalatig is geweest in de anticonceptie dat hij hoe dan ook moet meebetalen.

En als zwangerschap in principe niet mogelijk was dat er niks van een man verwacht zou kunnen worden.

PUnt wordt dan weer alleen hoe je dat alles moet bewijzen.

Mannenpil is een condoom. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Daarin heb je gelijk. Maar op het moment dat je er samen niet uitkomt heeft de vrouw het laatste woord. Begrijpelijk op zich, maar toch best kut.
pi_132276284
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind de optie een half kind toch niet zo geschikt eerlijk gezegd.
Een half kind gaat niet werken, maar over alles valt te praten en als hij echt bezwaren zou houden dan zou het dus een afbreken van de zwangerschap worden.
Natuurlijk ga ik er dan wel vanuit dat het redelijk is, dat er rekening wordt gehouden met mijn gevoelens en zienswijze. Maar als ik het gevoel had dat ik daarin niet op hem kon rekenen had ik geen kind met hem gewild, niet eens een relatie met hem gewild.

We wilde samen een gezin, het kind dat geboren zou worden was net zoveel van hem als van mij. Ik kan namelijk geen kind in mijn 1tje maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:22:22 #167
351780 Piye
King of Kush
pi_132276327
Jullie gaan er nu trouwens wel een beetje vanuit dat de man het kind weg wil en de vrouw het kind wil houden. Beetje bevooroordeeld. _O-
pi_132276353
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Een half kind gaat niet werken, maar over alles valt te praten en als hij echt bezwaren zou houden dan zou het dus een afbreken van de zwangerschap worden.
Natuurlijk ga ik er dan wel vanuit dat het redelijk is, dat er rekening wordt gehouden met mijn gevoelens en zienswijze. Maar als ik het gevoel had dat ik daarin niet op hem kon rekenen had ik geen kind met hem gewild, niet eens een relatie met hem gewild.

We wilde samen een gezin, het kind dat geboren zou worden was net zoveel van hem als van mij. Ik kan namelijk geen kind in mijn 1tje maken.
Wat ik wel enorm treurig vind..

Wilt een man heel graag een kind... Zijn vrouw raakt zwanger... Om een of andere vage reden kapt ze de relatie af, wilt niet meer met hem praten en pleegt abortus.

Fuck :'(

Ik heb dat verhaal ergens gelezen op Fok dus.
Rustig aan.
pi_132276428
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:16 schreef Piye het volgende:

Daarin heb je gelijk. Maar op het moment dat je er samen niet uitkomt heeft de vrouw het laatste woord. Begrijpelijk op zich, maar toch best kut.
Daarom ben ik ook een groot voorstander van goed praten voordat het zover is, zodat je goed weet hoe de ander erin staat en dat dat overeen komt. Zelfs dan is het lastig zat als dat wat als echt gebeurd, maar dan heb je iig wat meer zekerheid over of je op de ander kan rekenen.

Verder gewoon heel voorzichtig zijn, als je niet weet hoe de ander erin staat, als je niet op die ander kan vertrouwen, zorg dan dat een zwangerschap niet plaatsvind, dan kom je ook niet voor een nare verrassing te staan. Zorg dan dat je de touwtjes zelf in handen houdt, zeker als man zijnde.
pi_132276488
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef Piye het volgende:
Jullie gaan er nu trouwens wel een beetje vanuit dat de man het kind weg wil en de vrouw het kind wil houden. Beetje bevooroordeeld. _O-
Oh nee, ik kan me andersom heel prima voorstellen en wat een ramp moet dat zijn, wat een onmacht moet je dan voelen als man zijnde, brrrrrr.
pi_132276565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook een groot voorstander van goed praten voordat het zover is, zodat je goed weet hoe de ander erin staat en dat dat overeen komt. Zelfs dan is het lastig zat als dat wat als echt gebeurd, maar dan heb je iig wat meer zekerheid over of je op de ander kan rekenen.

Verder gewoon heel voorzichtig zijn, als je niet weet hoe de ander erin staat, als je niet op die ander kan vertrouwen, zorg dan dat een zwangerschap niet plaatsvind, dan kom je ook niet voor een nare verrassing te staan. Zorg dan dat je de touwtjes zelf in handen houdt, zeker als man zijnde.
Kzou niet het bed delen met iemand waarvan ik het dus echt niet goed zou vinden zou ik daar nageslacht van krijgen.
Rustig aan.
pi_132276626
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Oh nee, ik kan me andersom heel prima voorstellen en wat een ramp moet dat zijn, wat een onmacht moet je dan voelen als man zijnde, brrrrrr.
Kind ongewenst weghalen lijkt mij erger dan ongewest laten blijven (voor 1 ouder), want de opvoeding kan in principe door 1 ouder gedaan worden.
Rustig aan.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:27:39 #173
351780 Piye
King of Kush
pi_132276628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kzou niet het bed delen met iemand waarvan ik het dus echt niet goed zou vinden zou ik daar nageslacht van krijgen.
Serieus? Dat is wel prijzenswaardig, maar geen belofte die ik mezelf zou kunnen maken. :P
pi_132276691
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:27 schreef Piye het volgende:

[..]

Serieus? Dat is wel prijzenswaardig, maar geen belofte die ik mezelf zou kunnen maken. :P
Kan hem ook niet echt maken want ik heb het ook wel eens gedaan, maargoed, fouttennnn
Rustig aan.
pi_132277206
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vind ik een vergaande gedachte, prijzenswaardig, maar een lastige. Want wanneer weet je dat je het ok zou vinden een kind met iemand te krijgen?

Bij mij zouden daar wel wat jaren overheen gaan, om nu al die tijd geen seks te hebben gaat me wat ver ;)
Nu heb ik het misschien wat makkelijker als vrouw, ik weet wat ik doe aan anticonceptie en met en dat spiraal en dat condoom bij iemand met wie ik geen kind wil zit ik heel aardig veilig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')