SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
Rockhard geworden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nouja sterker nog, in den beginne kreeg ik zo'n 3x30 minuten personal training. Liet die jongen me een soort side-planks doen, op zich niks mis mee, maar hij draaide steeds mee zodat hij aan mijn achterkant lag zeg maar op de maten als ik dan niet hoog genoeg kwam gaf hij dat aan door met z'n hand tegen m'n billen te duwen
Ultieme creepmodus baan
Mental Image gecreëerd. Soms motiveerde ik JB wel eens om te sporten door foto's van MsMessy naar der te sturenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef fathank het volgende:
Leeft Weismann überhaupt nog of is zn hoofd geplet tijdens het beffen van MsMessy?
hey keek man hoe maak je hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef Cake-Man het volgende:
hey jonges hebbe julie me gemist hahaha
lift jij eigenlijk wel?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef Cake-Man het volgende:
ja goed man rustig hoe is t met jou danquote:
Post eerst het verhaal maar - dan zal ik daarna beoordelen wat het ongeveer waard is en dat bedrag overschrijven op je Paypalaccount.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik heb ook nog een glute kickback verhaal maar daar vraag ik wel een bijdrage van 5 euro voor
jah rustig pik heb je nog lopen traine laatste tijd ofnie danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja goed man rustig hoe is t met jou dan
laterz
jy denk eg dak dom ben ofso hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Post eerst het verhaal maar - dan zal ik daarna beoordelen wat het ongeveer waard is en dat bedrag overschrijven op je Paypalaccount.
rustig man beetje verhuize werke enzo druk gehad deze week wel weer gegaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
jah rustig pik heb je nog lopen traine laatste tijd ofnie dan
Er is genoeg competent personeel, het kan alleen lastig zijn dat van die 99% bagger te scheiden. Gewoon op dbb werven of die ene goede instructeur bij een andere sportschool wegkapen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:52 schreef fathank het volgende:
Gymmanager lijkt me echt een kut baan. Geen competent personeel te vinden
beter man je moet wel blijfe traine pik anders is alles voor nix geweest maarja je zit zow weer op je ouwe nivoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
rustig man beetje verhuize werke enzo druk gehad deze week wel weer gegaan
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol dit kan maar beter in inches zijn zeg wtf
Dit ja. JB heeft ongetwijfeld al de nodige joekels voorbij zien komen in haar leven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent black dus je hebt een verstoord referentiekader.
+100 voor je progressie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
there is hope for natty brahs
Jeff met Arnold vergelijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:11 schreef Drinky het volgende:
Wat haat iedereen of Jeff hij is de nieuwe arnold en niemand kan daar blijkbaar tegen. Een Arnold per generatie jongens, volgend leven beter
moet wel ja, als ze te klein zijn komen ze niet voorbij mn billenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. JB heeft ongetwijfeld al de nodige joekels voorbij zien komen in haar leven.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
moet wel ja, als ze te klein zijn komen ze niet voorbij mn billen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey cake-manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef Cake-Man het volgende:
Kleine gok: Pusssed out vanwege 5 cm lengteverschilquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:22 schreef seto het volgende:
snap het wel hoor, dan ziet hij er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
dit is 7cm verschil dus iets extremer maar wel vergelijkbaar
Vertel, vertel..quote:
hey man alles goedquote:
Er wordt volgens mij heel wat afgeneukt via tinder hoor. Je moet alleen wel lekker zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:38 schreef Montelly het volgende:
Tinder![]()
http://m.ad.nl/ad/m/nl/55(...)avigationItemId=5585
ik Kom hier later op terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heb je haar al gezien dan? Geschreven berichten zeggen niet zoveel.
Ja, met alle 167 centimeter van z'n mannelijkheidquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke, ga ervoor - bewaar de rust en overweldig haar met je mannelijkheid.
Aan de ene kant helpt de adrenaline wel met studeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:15 schreef Klokov het volgende:
Gewoon gaan, je bent vrij van school wanneer je tentamens hebt
Heb je er wat aan overgehouden?quote:
hahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. JB heeft ongetwijfeld al de nodige joekels voorbij zien komen in haar leven.
[..]
+100 voor je progressie.
Jammer van die tatoo's (mijn mening)
[..]
Jeff met Arnold vergelijken___!!!
Inderdaad: 1 Arnold per generatie: na Arnold kregen we Lee Haney, Dorian Yates, Ronnie Coleman en nu Phil Heath.
Www.hansanders.nlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
hahae, maar gewoon verder blijven dromen hoor boys
. Denk dat er deze eeuw niemand meer zo groot als Jeff langs gast komen.
Vrouwen samengevatquote:
thanx lobi voor deze manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja lkkr met jou, goed dat je weer terug bent man
[ afbeelding ]
Elke ochtend.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:57 schreef Ethanolic het volgende:
Wie heeft hier wel eens gejuiced eerlijk nu!
Slechte excuus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:09 schreef Krabs2.0 het volgende:
Help, hoe moet ik m'n routime met tentamens combineren.
heb 2 kuurtjes gedaan en 15kg gegained maar ik beschouw mezelf gwn natty want had dit ook wel natty kunne bereiek weet ik ckerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:57 schreef Ethanolic het volgende:
Ik verdenkt VMS die man is echt een Grieks beescht.
waarom doe je zo lullig wat hebben turken tegen jou gedaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:04 schreef seto het volgende:
turken lol
veel plezier op het WK
ohnee w8 haha
hij is hater wollah fok dat haters overal life your livequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
waarom doe je zo lullig wat hebben turken tegen jou gedaan
echt niet man doe nromaalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:57 schreef Ethanolic het volgende:
Ik verdenkt VMS die man is echt een Grieks beescht.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:04 schreef seto het volgende:
turken lol
veel plezier op het WK
ohnee w8 haha
Wat deed jij ookal weer voor werk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
Lol Turkse mensen op mn werk zijn hele dag parra hahahahaha kapot dom
hoofd interieurverzorging bij verschillende bedrijvenpandenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat deed jij ookal weer voor werk?
Kwaliteit is hard gekelderd sinds cakeman aka weissman terug isquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef JackieBrown het volgende:
HAHA ECHT HE turksen ruike altyd naar ete lol hoe kan dat xd
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hoofd interieurverzorging bij verschillende bedrijvenpanden
Heb jij geen levens te redden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef JackieBrown het volgende:
DAN BEN JE GEWOON SCHOONMAKER SNAP JE AHAHHAHAGHAHAGH
Ik red levens (Srs)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat deed jij ookal weer voor werk?
1. Door zijn mond dicht te houden tijdens het ademen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door JB elke keer van een abortus af te praten omdat ze denkt: "Shiiiit niet weer eejn gorrevedomme. Ik ga zommeteen lijken op vies tokkiewijf met elftal aan kiddos."quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef CarbonC het volgende:
OMG: Net ontdekt hoe de dochter van achtvoudig Mr.Olympia Lee Haney heet:pls tell moreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
was een rustige middagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb jij geen levens te redden?
Whoohahahahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef JackieBrown het volgende:
was maar een grapje hor dat etha interieurverzorger is.. enige interieur dat ie verzorgt is mijne IFUKNOWWHATIMEAN
elke dag de muren witten xdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef JackieBrown het volgende:
was maar een grapje hor dat etha interieurverzorger is.. enige interieur dat ie verzorgt is mijne IFUKNOWWHATIMEAN
Nee hoor Carbon ik red mensenlevens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1. Door zijn mond dicht te houden tijdens het ademen.
2. Hij heeft wellicht tijdens zijn werk als interieurverzorger wel eens een lieveheersbeestje naar buiten gegooid i.p.v. plat te trappen.
JB is de nieuwe Sara Kroosquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef seto het volgende:
vrouwen kunnen echt alleen maar pogen grappig te zijn met vunzige shit
lol hij neukt me snap je um haha
pls
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef CarbonC het volgende:
In 1990:
https://twitter.com/LeeHa(...)003712/photo/1/large
Nu:
https://pbs.twimg.com/media/BWs8C66IAAAJo_g.jpg:large
Tig keer achter elkaar onzin posten. Throwing your booboo under the bus. Ja, meid genoeg internet voor jou vandaag.quote:
Met een natte, al dan niet harige en/of gevulde doos.quote:
Door de medische missers van Jackie op te vangen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee hoor Carbon ik red mensenlevens.
Nee hoor ik werk niet in de gezondheidszorg Ulgh alsjeblieft zegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Door de medische missers van Jackie op te vangen.
Ja tok, mensen met high test. geven nu eenmaal geen fuck om anderen weetje. Alleen tjiks hossele dat is waar 't om gaat weet je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee hoor ik werk niet in de gezondheidszorg Ulgh alsjeblieft zeg
wat kom je hate man welke kwaliteit fok jou johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Kwaliteit is hard gekelderd sinds cakeman aka weissman terug is
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Met een natte, al dan niet harige en/of gevulde doos.
goede conclusie vriend. 'Haha ja ik ben lekker gek, echt one of the guys hihi'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef seto het volgende:
vrouwen kunnen echt alleen maar pogen grappig te zijn met vunzige shit
lol hij neukt me snap je um haha
pls
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
goede conclusie vriend. 'Haha ja ik ben lekker gek, echt one of the guys hihi'
pls go
alleen fanta is one of the guys vanwege haar 12cm clitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
goede conclusie vriend. 'Haha ja ik ben lekker gek, echt one of the guys hihi'
pls go
Of JB typt dit zelf of je wilt geen pikstrafquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
Vrouwen hebben zonder uitzondering echt geen humor (muv JB, zij is kapot grappig)
MarMar is grappigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
Vrouwen hebben zonder uitzondering echt geen humor (muv JB, zij is kapot grappig)
I guess u will never know.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Of JB typt dit zelf of je wilt geen pikstraf
hey VMRDASLquote:
het is idd een lekker ding, jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind haar er eerlijk gezegd best lekker uitzien
hey ben jij dat in je plaatje je ben best wel gespiert ofnie hahaahquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Slaat meer op jou, want die Gorilla's zijn sterk, jonguhquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:11 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hey ben jij dat in je plaatje je ben best wel gespiert ofnie hahaah
hey 16meterquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef seto het volgende:
carbon speelt gewoon met al die bitches hier, hij is de echte pua
Nadat ze amper meer post kom je daar mee. Strong hossel skills brah.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
nee cake-man is eindbaasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Kwaliteit is hard gekelderd sinds cakeman aka weissman terug is
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
JB, deze is volgens mij de eerste keer dat je het met me eens bent
Ah je date staat gepland?quote:
gloeiende, wat een hootersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dus.
Godverdommeis ook echt zo'n smerig alternatief meisje.
![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 20:39:19 ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]gewoon terugscheldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dus.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Wie disst nu wie op deze screen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dus.
![]()
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
moet je maar bij kneets trainen jostiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef no1uknow het volgende:
gvd kom ik om 20.30 aan bij m'n gym die volgens de openingstijdens tot 21.30 open is, is 'ie al geslotenbegrijp het wel, want het is altijd kkrustig en als er niemand meer is om 20.00 ga je om 20.15 dicht, maar toch
nu maar ff geimproviseerd legday doen hier thuis met wat losse dumbbells, lunges tot ik neervalt en 40 kg dumbbell squat ofzo 5x100
dus die barmeid dacht, ik ga eens eerder naar huis?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef no1uknow het volgende:
gvd kom ik om 20.30 aan bij m'n gym die volgens de openingstijdens tot 21.30 open is, is 'ie al geslotenbegrijp het wel, want het is altijd kkrustig en als er niemand meer is om 20.00 ga je om 20.15 dicht, maar toch
nu maar ff geimproviseerd legday doen hier thuis met wat losse dumbbells, lunges tot ik neervalt en 40 kg dumbbell squat ofzo 5x100
kk wat ga je beschouwe vriend wats met jouquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef seto het volgende:
[..]
moet je maar bij kneets trainen josti
serieus vriend ik kom naar jou kk gym met mijn matties van kneets en we slopen allesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kk wat ga je beschouwe vriend wats met jou
kom dan kkpussy met je grote bekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef seto het volgende:
[..]
serieus vriend ik kom naar jou kk gym met mijn matties van kneets en we slopen alles
w8 maar
het zit je wel dwars, dat de gym dicht wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom dan kkpussy met je grote bek
op internet stoer dit dat zus zo maar kkbang in egte leven kksukkeltje altijd kk kneusjes op fok
cake-man i feel you bro al die kkhaters
ma haters geve me energie
sorry heb geen tijd om te lezen ik nog ff trainen ahaha laters nerdjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom dan kkpussy met je grote bek
op internet stoer dit dat zus zo maar kkbang in egte leven kksukkeltje altijd kk kneusjes op fok
cake-man i feel you bro al die kkhaters
ma haters geve me energie
Ik zou trouwens NTM wel geven van deze forumquote:
Alsof niemand hier niet haar al even per DM of PM op de hoogte gebracht heeftquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nadat ze amper meer post kom je daar mee. Strong hossel skills brah.
Vind je haar knap?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zou trouwens NTM wel geven van deze forum
Ja man ik dig haar wel, assertje alles..quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zou trouwens NTM wel geven van deze forum
niet jou smaak broertje?quote:
Asser heb ik niet gezien. Face wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja man ik dig haar wel, assertje alles..
vraag of ze asser wil posten voor de gym boysquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Asser heb ik niet gezien. Face wel.
net dat 5 cm extra..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:14 schreef CarbonC het volgende:
OK: wie is dit?
LIF / Help! Kan ik nog groeien? Ik ben 17.
of sherlockquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alsof niemand hier niet haar al even per DM of PM op de hoogte gebracht heeft
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Asser heb ik niet gezien. Face wel.
Ntm, wat zijn je statts?..quote:
Nope, ze heeft geen kin / kaaklijn en ze heeft een te 'rond' gezichtje. Ik ben meer van de 'scherpe' gezichten.quote:
Deze post.quote:Effe heel eerlijk, ik ben 170 en zodra de mannen langer worden dan 180 vind ik al weinig aan de seks, bij sommige standjes verdwijn je dan onder zo'n vent en helemaal na hun 30ste wanneer de neukteugels beginnen te groeien worden ze ook veel te zwaar, dus zie het voordeel erbij dat je wat kleiner bent
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef seto het volgende:
[..]
sorry heb geen tijd om te lezen ik nog ff trainen ahaha laters nerdje
oh jij hebt tijd om in het fobo van ntm te kijken tijdens het trainen kksetoquote:
Hoe weet jij gvd dat ntm een goede asser heeft. Zeg nu!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
vraag of ze asser wil posten voor de gym boys
Doet me denken aan twee engelse gasten die in de gym in Spanje 'trainen'. Die hebben het vaak over bier drinken en zeiden letterlijk (in het engels dan) "je moet toch ook een beetje leven?"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
Mannen die zich laten gaan op een gegeven momentzie hier al zo veel chubby gasten met bierbuik en gaar lichaam + postuur op hun 25e..
Wat een gegeneraliseer weer. Als je fatsoenlijk aan KT blijft doen zie er er ook na je 30e nog prima uit.quote:
Ja weet ik, maar dat er ook vrouwen zijn die niet perse 1.80+ zijn is wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat een gegeneraliseer weer. Als je fatsoenlijk aan KT blijft doen zie er er ook na je 30e nog prima uit.
En toch mag in niet meer boven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat een gegeneraliseer weer. Als je fatsoenlijk aan KT blijft doen zie er er ook na je 30e nog prima uit.
Bro: jouw weg naar (vrouwelijk) succes begint met minder onzeker te zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dat er ook vrouwen zijn die niet perse 1.80+ zijn is wel.
ik heb "neus"voor die dingen..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe weet jij gvd dat ntm een goede asser heeft. Zeg nu!
pls geen spoilers ik ga binnenkort beginnen aan season 2quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef McNulty het volgende:
Net BrBa afgekeken, damn wat een seizoen. Het werd een steeds groter wordende clusterfuck die tot een climax kwam.
Sure thing. Je vindt gewoon een zesje leuk, kom er voor uit.quote:
Je bent al 1.65 en dan ga je die genen ook nog eens in de prullenbak in gooien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Haha, ik ben nu aan het praten met een chick van 1.48 @ 18 jaar.damn
grote kans, dat ze dikke bollen heeftquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
I stand corrected.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent al 1.65 en dan ga je die genen ook nog eens in de prullenbak in gooien.
Bridget The Midget.quote:
Voordeel van een midget is dat je pik 30 cm lijkt danquote:
past dat wel? of is alles kleinerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voordeel van een midget is dat je pik 30 cm lijkt dan
anatomisch gezien moet het wel passen, BBC on midget zegt van welquote:
leeftijd boeit niet zo, pas als je er boven op ligtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
oh op dr profiel staat real age 15ze heeft wel leuk koppie
ik zie geen probleemquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
oh op dr profiel staat real age 15ze heeft wel leuk koppie
neuh alleen als je dr per ongeluk hebt bevruchtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
leeftijd boeit niet zo, pas als je er boven op ligt
ja, nu je het zegt,lolquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
neuh alleen als je dr per ongeluk hebt bevrucht
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
neuh alleen als je dr per ongeluk hebt bevrucht
Dit. Hou je lul in broek als ze onder de 16 is. Of je moet dreigen dat Zwarte Piet haar mee gaat nemen naar Spanje als ze haar smoelwerk open trekt.quote:
eer dat hij klaar is met hosselen, is ze allang 16quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit. Hou je lul in broek als ze onder de 16 is. Of je moet dreigen dat Zwarte Piet haar mee gaat nemen naar Spanje als ze haar smoelwerk open trekt.
waar zit jij in godsnaam opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Group sex (with 3 or more people):
An image of - seriously interests me.15 jaar hngggg
gvdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eer dat hij klaar is met hosselen, is ze allang 16
Sowieso met kk schelden. Proleet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:54 schreef no1uknow het volgende:
wees gewaarschuwd, ik krijg van een mod op m'n dak dat ik 'kk' gebruik, ze lezen mee ondanks dat ze hier niet posten!!!1!
dat is toch altijd?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:54 schreef no1uknow het volgende:
wees gewaarschuwd, ik krijg van een mod op m'n dak dat ik 'kk' gebruik, ze lezen mee ondanks dat ze hier niet posten!!!1!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sowieso met kk schelden. Proleet.
met z'n maanden huur achterstand sta je daar straks ook voor een dichte deurquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef seto het volgende:
[..]
moet je maar bij kneets trainen josti
als het gras rond de vijver groeit, kan de paling er inquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
leeftijd boeit niet zo, pas als je er boven op ligt
Avoid. Chicks die een open relationship willen zijn major sloots. Die heeft elk weekend 6 andere BBC's in haar kontje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Would you consider having an open relationship (i.e., one where you can see other people)?
An image of - Yes
Dan heeft ze toch genoeg ervaring met haar 15 jaar om het Dima te leren?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Avoid. Chicks die een open relationship willen zijn major sloots. Die heeft elk weekend 6 andere BBC's in haar kontje.
hoezo? Wil ie 'm ook in z'n kontje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch genoeg ervaring met haar 15 jaar om het Dima te leren?
Haha ik moet het ook eens doen maar moet eerst eens een normale foto maken. Ik ontwijk foto's als een autist of sta erop als een potato.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ook tinder gedownload. Let the games begin
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoezo? Wil ie 'm ook in z'n kontje?
Same. Heb er ook maar een handjevol. Sowieso facebook ik eigenlijk niet en had niet eens een profielfotoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik moet het ook eens doen maar moet eerst eens een normale foto maken. Ik ontwijk foto's als een autist of sta erop als een potato.
ik heb het ook sinds 3 dagen, gewoon zo'n selfie maken en dna beetje casual kijken, adidas vestje aan snapjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik moet het ook eens doen maar moet eerst eens een normale foto maken. Ik ontwijk foto's als een autist of sta erop als een potato.
Ik heb geen adida vestje. Ga zaterdag wel naar het bos. Zwarte tank aan, zwarte cargo pants en dan heel mysterieus kijken terwijl ik op een omgevallen boom zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik heb het ook sinds 3 dagen, gewoon zo'n selfie maken en dna beetje casual kijken, adidas vestje aan snapje
na doe dat maar nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb geen adida vestje. Ga zaterdag wel naar het bos. Zwarte tank aan, zwarte cargo pants en dan heel mysterieus kijken terwijl ik op een omgevallen boom zit.
Ik heb eigenlijk niet eens zin om zoveel moeite te doen voor chicks...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef no1uknow het volgende:
doe btje hipster invloeden chick diggen dat niet superhipster waus maar gwn beetje casual sportief toffe nikes tanktoppie haartje gedaan
Ik had het concept begrepen, inderdaad. Stiekem hoop ik bekenden tegen te komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
boeie, like de 7/10's en hoger en als ze jou liken, match.
leuke sig trouwens
ik weet niet eens wie dat isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
oh jij hebt tijd om in het fobo van ntm te kijken tijdens het trainen kkseto
zolderkamerautist ik heb je wel door kknephagenees
Ventiel nog goed? Was bij mij ook een keer. Heel die band onderzoeken op lekken, bleek fucking ventielklep eruit geschoten te zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:20 schreef no1uknow het volgende:
gvd ik nieuwe binnenband voor me fiets kopen, nu vervangen en denk laat ik de oude ff checken, nergens een gaatje in binnenband te vinden, fuck logic
Hier in hongar is er niks. Als ze wat vinden zijn het nederlandse chicks. Fuck logicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Awesome_ het volgende:
In Hongarije zou je iedereen kunnen likenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hier in hongar is er niks. Als ze wat vinden zijn het nederlandse chicks. Fuck logic
ja voor zover ik heb kunnen zien + frans ventielquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ventiel nog goed? Was bij mij ook een keer. Heel die band onderzoeken op lekken, bleek fucking ventielklep eruit geschoten te zijn
op zich wel dikke toeters en triceps,lolquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:58 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hier bois nog even wat fapvoer voor het slapen gaan
die zijn echt kapot geilquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb zo'n broekje op de 2e foto.
Ik zou het alleen doen als je bovengemiddeld aantrekkelijk bent, anders sloopt tinder jou.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Awesome_ het volgende:
pls a weir me on triceps routinequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:58 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hier bois nog even wat fapvoer voor het slapen gaan
Geen problemen op de looks-afdeling, vriend. Toch bedankt voor de zorgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou het alleen doen als je bovengemiddeld aantrekkelijk bent, anders sloopt tinder jou.
gay, pluk dan gwn een foto van jezelf uit je collectie en gaan met die banaan, niet zo onzekerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet eens zin om zoveel moeite te doen voor chicks...
Nohomo
mischien moet ik mijn land veranderen. Maarja met al die dagen dat ik uit ben en al die chicks hier vraag ik me af of dat zin gaat hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
In Hongarije zou je iedereen kunnen liken![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou het alleen doen als je bovengemiddeld aantrekkelijk bent, anders sloopt tinder jou.
En zitten kapot lekker, die stof! Heb er ook een trui van.quote:
OHja, ik ga daar ook weer even registeren, maar ik nooit op zo'n site goede ervaringen gehad, behalve waar ik nu op zit, sommige meisjes reageren gewoon.quote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
Wat als je per ongeluk de verkeerde kant op swipet? Heb echt een gesmolten ET geliket en zij gaat mij sowieso ook leuk vinden.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben grijs.denk dat ze gewoon zin heeft om samen op bed te springen. Wel oppassen. Zo heb ik ooit eens mijn enkel gekneusdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imgur linkje is van een schatkistkaart
Ze neemt een matras mee, betekent dit dat ze wil copuleren??
Ze is 4 jaar ouder dan mij en lekker.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik ben grijs.Je komt nogal thirsty over man. Je moet een beetje kortaf doen, chicks diggen dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imgur linkje is van een schatkistkaart
Ze is 4 jaar ouder dan mij en lekker.
Althans ik dig dat, want ik hou er wel van als ik een beetje moeite moet doen.
Blocken die hoer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
Wat als je per ongeluk de verkeerde kant op swipet? Heb echt een gesmolten ET geliket en zij gaat mij sowieso ook leuk vinden.
Ik ben grijs.Beter gesprek dit, dan je voorgaande.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imgur linkje is van een schatkistkaart
Ze is 4 jaar ouder dan mij en lekker.BEASTMODE
Je moet gewoon alles liken, ik like al wanneer de foto nog moet laden. Zo kan je goed zien of je überhaupt geliked wordt, mocht dit zo zijn dan kan je altijd nog het kaf van het koren scheiden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
hardop gelachenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
lekker getraint hommol?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:12 schreef seto het volgende:
jezus wat een bullshit man met die chat shit
Hoe moet je kortaf doen op een datingsite? Als man moet je juist vooral sturen toch? Als ik kortaf doe krijg ik helemaal niks terug.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je komt nogal thirsty over man. Je moet een beetje kortaf doen, chicks diggen dat.
deze shit is echt zware cringe manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:12 schreef seto het volgende:
jezus wat een bullshit man met die chat shit
nou enquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je komt nogal thirsty over man. Je moet een beetje kortaf doen, chicks diggen dat.
nee dima cmon waar is je eigenwaardequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je moet gewoon alles liken, ik like al wanneer de foto nog moet laden. Zo kan je goed zien of je überhaupt geliked wordt, mocht dit zo zijn dan kan je altijd nog het kaf van het koren scheiden.
pls dimaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe moet je kortaf doen op een datingsite? Als man moet je juist vooral sturen toch? Als ik kortaf doe krijg ik helemaal niks terug.
Vrouwelijke mening doet er niet toe.OVER EEN JAAR ZIJN JULLIE NOG STEEDS SINGLE.quote:
lolsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe moet je kortaf doen op een datingsite? Als man moet je juist vooral sturen toch? Als ik kortaf doe krijg ik helemaal niks terug.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vrouwelijke mening doet er niet toe.OVER EEN JAAR ZIJN JULLIE NOG STEEDS SINGLE.one of the guysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag fathank om PUA-advies.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vrouwelijke mening doet er niet toe.OVER EEN JAAR ZIJN JULLIE NOG STEEDS SINGLE.kattenvrouwtje in wordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |