Ik vind pokemon anders behoorlijk nerdyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hippe wannabe-nerds spelen pokemon of zo, dat is niet gamen.
Gezien de verkoopcijfers is het dat niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind pokemon anders behoorlijk nerdy
Er kunnen nooit veel mensen nerdy zijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien de verkoopcijfers is het dat niet.
Pas je buiten je werk bewust nooit logica toe ofzo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want verkoopcijfers en nerdiness gaan hand in hand?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk van mening dta als iets populair is, dat het dat niet meer nerdy kan zijn. Maar da's een beetje een hipster-gedachte, vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pas je buiten je werk bewust nooit logica toe ofzo?
Niet zoveel nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er kunnen nooit veel mensen nerdy zijn?
Ik pas altijd logica toequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pas je buiten je werk bewust nooit logica toe ofzo?
Je bent zelf een hipster!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk van mening dta als iets populair is, dat het dat niet meer nerdy kan zijn. Maar da's een beetje een hipster-gedachte, vind ik persoonlijk.
Gelukkig word je op de PC niet lastig gevallen met die meuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt wel een gamer maar de Pokemonhype heb ik idd ook nooit begrepen. Wat een infantiel zooitje is dat zeg...
true, maar aangezien ik allen platformen heb lees ik er her en der toch wel eens iets over.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig word je op de PC niet lastig gevallen met die meuk.
Mwah, weet niet of dat wel zo voor nerds is. Nerds zijn sociaal incapabel, en je hebt zeker wel sociale capaciteiten nodig voor een mmorpg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
WoW is ook veel verkocht en dat is ook voor nerds. Kennelijk zijn er meer dan je denkt
Bij de Makro zag ik ze nog staan pas geleden. Of anders (2e hands) online bestellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wou laatst een pokemon kopen als verjaardagscadeau voor een wannabe-nerd. Maar die dingen zijn dus gewoon echt niet meer te vinden in speelgoedwinkels.
Alsof dat ook maar een dilemma isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Bij de Makro zag ik ze nog staan pas geleden. Of anders (2e hands) online bestellen.![]()
Sinds zaterdag sta ik 's avonds voor de moeilijke keuze: GTA of Pokemon.
Neuh Pokemon wint de laatste dagen eenvoudig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar een dilemma is.
You serious?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Bij de Makro zag ik ze nog staan pas geleden. Of anders (2e hands) online bestellen.![]()
Ja dat schiet niet op he, als je nog een half uur de tijd hebt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
WoW is ook veel verkocht en dat is ook voor nerds. Kennelijk zijn er meer dan je denkt
Welnee, je kunt wow heel goed in je eentje spelen hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, weet niet of dat wel zo voor nerds is. Nerds zijn sociaal incapabel, en je hebt zeker wel sociale capaciteiten nodig voor een mmorpg.
Ja.quote:
Dat kan ja. Je kunt ook prima alleen in de discotheek staan te dansen. Maar daar is het niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee, je kunt wow heel goed in je eentje spelen hoor.
Ook eens geprobeerd, dodelijk saai kutspel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee, je kunt wow heel goed in je eentje spelen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |