Maar toen ging ze niet met nerds.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was in 8 Simple Rules knapper
Ah, dit is een soort van hoop voor jequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar toen ging ze niet met nerds.
Toen was ze 17, niet echt legaal en zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
So? "ze" zijn tegenwoordig al met 12 zwangerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen was ze 17, niet echt legaal en zo.
Een paar jaar jonger dan het meisje dat haar jongere zusje speeldequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen was ze 17, niet echt legaal en zo.
Maar niet door mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? "ze" zijn tegenwoordig al met 12 zwanger.
Nee, gewoon aan de pil die mokkels natuurlijkquote:
En bij mij knoop erin.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon aan de pil die mokkels natuurlijk.
Meest misleidende wikipedia-doorverwijzing ooitquote:
Ik dacht Cocu en klikte ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meest misleidende wikipedia-doorverwijzing ooit
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecteerde gangbanger heeft een paar bitches nodig, esse.quote:
Klinkt niet als iets voor mij. Ik zal het mijn vriendin meldenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag begint de DDW
(Dutch Design Week)
Kunst, design en knappe mannen spotten op hippe underground feestjes en lekker eten in pop-up restaurantjes!
Dus.
Dat.
Klinkt gay!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag begint de DDW
(Dutch Design Week)
Kunst, design en knappe mannen spotten op hippe underground feestjes en lekker eten in pop-up restaurantjes!
Dus.
Dat.
Ja ook hippe chiks en leuke gadgets en zo hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets voor mij. Ik zal het mijn vriendin melden
Een hoop designers zijn gayquote:
Nerds zijn hip, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar toen ging ze niet met nerds.
Kennelijk is iemand daar wel op gekomen. Anders was het er nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ook hippe chiks en leuke gadgets en zo hoor
Vind t altijd wel interessant om te bezoeken. Sowieso de graduation show van de design academy. Al wisselt dat wel van "Wat heb je DAAR in godsnaam aan?! Jezus wat vergezocht!" tot "Damn, super briljant! Dat niemand daar op is gekomen?!"
Oke: Dat niemand daar EERDER op wa sgekomenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kennelijk is iemand daar wel op gekomen. Anders was het er niet
En lijkt me niet lekker zittenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde vorig jara de birdcage chair kopen van Garden of Eden, maar die was me toch iets te gortig duur voor op mijn mini balkonnetje
Dat dacht ik ook bij de televisie, telefoon, radio en auto!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Oke: Dat niemand daar EERDER op wa sgekomen
Hij zat best lekkerquote:
Radio? Auto?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij de televisie, telefoon, radio en auto!
GVD al die jaren met paarden voor een kar! Het kan toch ook gewoon zo!
Daar zijn ook goedkopere lekker zittende stoelen voorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zat best lekker(nou ja, nee... met genoeg kussens eigenlijk
)
Ik zag me al helemaal twitterend schommelend op m'n balkon
Vind het ook niet echt revolutionair. Meer een variatie op een reeds bestaand concept.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zat best lekker(nou ja, nee... met genoeg kussens eigenlijk
)
Ik zag me al helemaal twitterend schommelend op m'n balkon
Design gaat niet altijd om revolutie he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt revolutionair. Meer een variatie op een reeds bestaand concept.
Nee, wannabe-nerds zijn hip. Echte nerds zijn gewoon suffe autisten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:09 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nerds zijn hip, maak je geen zorgen.
Oh en vriendin was ook 17 toen we onze tiki taka uit begonnen te voeren.
En hippe wannabe-nerds moeten dood.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, wannabe-nerds zijn hip. Echte nerds zijn gewoon suffe autisten.
En is een wanna-be nerd dan een hipster of is dat weer een andere categorie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, wannabe-nerds zijn hip. Echte nerds zijn gewoon suffe autisten.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hippe wannabe-nerds moeten dood.
Hipsters moeten ook dood, dus het ligt wel dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En is een wanna-be nerd dan een hipster of is dat weer een andere categorie?
Al die hokjes!!!
Ja wnat die zijn gestoord. Waarom zou je in godsnaam een nerd wanna be'enquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hippe wannabe-nerds moeten dood.
Lekkere smaatjes playen #yolo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wnat die zijn gestoord. Waarom zou je in godsnaam een nerd wanna be'en
LOL. Een nerd die een smaatje played? Een spelletje, dat playen ze.quote:
Mijn tuinstoelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zijn ook goedkopere lekker zittende stoelen voor
Nee games ownen ze jongen! #1337quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL. Een nerd die een smaatje played? Een spelletje, dat playen ze.Da's het dichtste dat een nerd bij een player komt.
Ik ben al bijna bij de 2e gym.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hippe wannabe-nerds spelen pokemon of zo, dat is niet gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |