SC?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:59 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Wie stuurde die sms: "Ik sta jankend op de vluchtstrook"?![]()
![]()
Ik moest lachen toen ik het hoorde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:04 schreef SilentChaos het volgende:
Nee ik was het niet, hoorde het wel, dacht meteen aan hier
Ik heb hem alles behalve gemistquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:33 schreef Pino112 het volgende:
Domien is terug van vakantie.
WAT EEN BALI WAT EEN BALI!!11
Ik ook niet. Timooeerrrquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb hem alles behalve gemist
Inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:42 schreef Bronson het volgende:
Helemaal naar Nashville gaan om dit soort tyfusmuziek op te nemen.
Wansmaak woensdag tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is ie er eigenlijk? 3FM draait hem nooit.
Ronnie Flex.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat was dat voor wanstaltige herrie vanochtend?
Een of andere kansloze bijlmerboy die live ook nog eens vreselijk slecht was.
Ja, dat was helemaal kut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zelfde met Borsato. Hoe vaak is z'n nieuwe nummer na maandag nog gedraaid?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is ie er eigenlijk? 3FM draait hem nooit.
Intens kut. Hilarische twitterreacties.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nul keer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde met Borsato. Hoe vaak is z'n nieuwe nummer na maandag nog gedraaid?
quote:
Klopt. Zo hypocriet en laf is Giel wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het commentaar is zo slecht op Jeroen dat we maar niet laten horen wat men er van vindt?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wake me up blijft een kutnummer, in welke vorm je het ook giet.
Van stront kan je niks maken.
Nee.quote:
Nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krijg apenaids. Het liefst razende.
Ik was nog onder de indruk van het prachtigste liedje van Coldplay.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie niets met Aretha?
Nee ze is niet mijn vriendin.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie niets met Aretha?
Nou dat valt wel mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Potdulleme, nog een mooi plaatje! Wat krijgen we nou?
Liever die van Talk Talk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Potdulleme, nog een mooi plaatje! Wat krijgen we nou?
Ik vind dat zo'n lekker nummer (en goede band)quote:
Vind ik juist niet, al is Diggy Dex geen bijzondere rapper.quote:
Daar opent hier het komende uur meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ah, tis afgelopen met de reeks goede muaziek op rij.
Die zeiksnor met z'n A-team
Hannibal Smith draait zich om in z'n graf
Wolfrolf heeft een windje gelatenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Train op SkyRadio
Matthijs maakt een foutje bij DWDD
Gerard draait Bo Saris
Sagan maakt een wheelie
Immers mist een kans
Lens staat buitenspel
Vettel wint een Grand Prix
Toch maar eens inventariseren waar de mensen staan in dit topic:quote:
Volgens mij klopt hier geen flikker van.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch maar eens inventariseren waar de mensen staan in dit topic:Viva La Vida
InTrePidIvity
wolfrolf
ieniminimuisViva La Vida
MexicanobakkerViva La Vida
(gemengde signalen)
SilentChaos
Pino112
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Je hebt me keihard voorgelogen
Besodemieterd en gezogen
Dus haal die zaadjes uit je ogen
Oooooooooooooooooh Ik neuk niet meer met jou
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
InTrePidIvity
wolfrolf
ieniminimuisViva La Vida
(gemengde signalen)
SilentChaos
Pino112
Fixed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
InTrePidIvity
wolfrolf
ieniminimuis
Pino112Viva La Vida
(gemengde signalen)
SilentChaos
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]Viva La Vida
EdvandeBerg
Voor de duidelijkheid; ik vind de cd Parachates en een paar nummers van die 2e cd wel OK. Ben dus niet allround Coldplay hater.
Zo is'ie echt fixedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
InTrePidIvity
wolfrolf
Pino112Viva La Vida
SilentChaos
Mexicanobakker
ieniminimuisViva La Vida
(gemengde signalen)
Uhhhquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
InTrePidIvity
wolfrolf
ieniminimuisViva La Vida
(gemengde signalen)
SilentChaos
Pino112
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch maar eens inventariseren waar de mensen staan in dit topic:
Viva La Vida
![]()
InTrePidIvity
wolfrolf
Pino112
Viva La Vida
![]()
SilentChaos
Mexicanobakker
ieniminimuis
Bronson
Viva La Vida
(gemengde signalen)
Zo is'ie echt fixed
Wat mij betreft in ieder geval:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb wel 3 nummers van ze op m'n iPod(Yellow, Violet Hill en Trouble).
Zit te denken er een 4e bij te plakken, Atlas namelijk
Blijft een bazenplaatquote:
Gehele 1e en 2e album zijn geniaal. Met het 3e album, op een paar losse nummers na, is het ingezakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat mij betreft in ieder geval:
Don't Panic
Shiver
Yellow
Trouble
In My Place
God Put A Smile Upon Your Face
en Violet Hill mag daar misschien ook nog aan toegevoegd worden, al past die niet helemaal in het rijtje van bovenstaande nummers; iets bombastischer dan de kleine liedjes waar ik Coldplay in den beginne erg om waardeerde.
Deze + Scientist + Fix You. Rest optyfen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat mij betreft in ieder geval:
Don't Panic
Shiver
Yellow
Trouble
In My Place
God Put A Smile Upon Your Face
en Violet Hill mag daar misschien ook nog aan toegevoegd worden, al past die niet helemaal in het rijtje van bovenstaande nummers; iets bombastischer dan de kleine liedjes waar ik Coldplay in den beginne erg om waardeerde.
Volgens mij heb je mijn posts verkeerd geïnterpreteerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
InTrePidIvity
wolfrolf
ieniminimuisViva La Vida
(gemengde signalen)
SilentChaos
Pino112
Ik denk het. Volgens mij sta ik helemaal alleenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn posts verkeerd geïnterpreteerd
Nee, Pino fapt ook op Viva La Vida.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk het. Volgens mij sta ik helemaal alleen
Martins?quote:
Mei en juni.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer zijn die opnames van dat WIDM (geweest)?
eind mei/begin juni meestal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer zijn die opnames van dat WIDM (geweest)?
Of Domienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Bronson het volgende:
Ik mag toch hopen dat Gerard niet in WIDM zit.
Hij lijkt mij eigenlijk ook totaal ongeschikt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Bronson het volgende:
Zou dan wel een hoop AVRO worden in WIDM(ja ook AVRO maar toch).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Bronson het volgende:
Zijn er al 2 dan? Roodbeen enquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef Pino112 het volgende:
Maar laat maar, drie DJ's die meedoen kan nooit.
Sofiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er al 2 dan? Roodbeen en
Eenschquote:
Topformat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel een nieuw programma voor; wie is de muis. Ik doe alleen niet mee anders wordt het wel heel makkelijk.
[/slechtegrappenmodus]
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker zakelijke nieuwsuitzending weer met 'Vriendschap is een illusie'.
Wel mooi nummer. Wilde 'm net youtuben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker zakelijke nieuwsuitzending weer met 'Vriendschap is een illusie'.
Dat wel jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel mooi nummer. Wilde 'm net youtuben.
Alle 4 prachtnummersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Insomnia - Faithless
Tinseltown In The Rain - Blue Nile
Lunchbox 2
Riders On The Storm - The Doors
Pretender - Foo Fighters
LB2. Natuurlijk.
Nee, dit is zo'n goedkoop nummer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Alle 4 prachtnummers
Deze trouwens ook, wat een pareltje!
Doe es niet zo positief, Ed!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Alle 4 prachtnummers
En klopt. Ze zijn alle vier mooi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Alle 4 prachtnummers
Ik kan er niks aan doen Roel, vandaag is een muzikale topdag met slechts een paar minpuntjes.quote:
Ik vind het een tijdloos nummer, on-Nederlands goed ook. Net als Took A Hit en No Mercy van Racoon.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n goedkoop nummer.
Ja vind je die twee van Racoon echt goed?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind het een tijdloos nummer, on-Nederlands goed ook. Net als Took A Hit en No Mercy van Racoon.
En als het dat poepnummer van Avicci van de nummer 1 verstoot, dan is het helemaal een topper.
http://www.nu.nl/muziek/3(...)n-baby-nummer-1.html
Geinig, dan denk ik daar precies omgekeerd overquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja vind je die twee van Racoon echt goed?Aan juist die twee heb ik zo'n pleurishekel.
![]()
Ik vind juist het oudere werk van Racoon nog wel leuk. Brother, Laugh about it, Feel like flying, Blue day, Happy Family.
Tegenwoordig vind ik het maar ruk.
Ik heb hem ook wel eens gehoord in een spotje over een volgens mij best ernstige aandoening, moest toch steeds weer lachenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Grappig, ik vroeg mij al tijden af wie dat nou toch was.
Hij heeft echt een bazenstem.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb hem ook wel eens gehoord in een spotje over een volgens mij best ernstige aandoening, moest toch steeds weer lachen
Liever dan City to City.quote:
Da's kiezen uit stront vreten of aan een drol likken.quote:
IBAN?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef alors het volgende:
Waarom heb ik een nieuwe pas gekregen van ING? Mijn oude kon nog een halfjaar mee... Mag ik zeker weer 15 euro ofzo dokken.
Ja denk het.. staat idd wel dat langere nummer op nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
IBAN?
Kostte mij niks die nieuwe volgens mij.
Ik ga maar even een enthousiaste sollicitatiebrief schrijven denk ik.quote:Wij bieden een laag loon, een gezellige werkomgeving, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en opleidingsmogelijkheden
Tof.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:40 schreef ChatGirl het volgende:
Supertoffe vacature gevonden, staat er dit in de omschrijving.
[..]
Ik ga maar even een enthousiaste sollicitatiebrief schrijven denk ik.
Zij dus welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof.![]()
Maar je zet toch niet in de vacature dat het slecht betaalt?
Dat was het hele puntquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof.![]()
Maar je zet toch niet in de vacature dat het slecht betaalt?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:40 schreef ChatGirl het volgende:
Supertoffe vacature gevonden, staat er dit in de omschrijving.
[..]
Ik ga maar even een enthousiaste sollicitatiebrief schrijven denk ik.
Topbaan!quote:Na anderhalf jaar helpen we je om buiten onze organisatie een nieuwe functie te vinden, zodat wij weer plaats krijgen voor een nieuwe assistent.
Dat geld als je in het buitenland stage wil lopen. Belachelijk gewoon.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Voor een stageplek moet je binnenkort ook geld meebrengen
Enige waar jij je zorgen om moet maken is of er wel genoeg boomstammen in de wereld zijn om je meisje te voeden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk.
Ik begon me al zorgen te maken.
Blijft nog steeds een van de betere nummers ooit gemaaktquote:
Ik ga even een lijstje bijhouden wie er fan is van Plagequote:
Aan het eind van de maand komen ze naar Utrecht. Ga je mee?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Crystal Fighters mijn lievelingsband
Wel verleidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aan het eind van de maand komen ze naar Utrecht. Ga je mee?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga even een lijstje bijhouden wie er fan is van Plage
Pino112
Ieniminimuis
ChatGirl
Mensen tegen Plage
Edvandeberg
SilentChaos
Mexicanobakker
Ben gek op Coldplayquote:
En dan tussendoor nog Birdy.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben gek op Coldplay
Maak niet uit wat ze maken.
Kon niet beterquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan tussendoor nog Birdy.
Ik zeg top uur.
Welke werd gedraaid? Skinny Love vind ik een regelrecht zeiknummer (wel heel mooi gezongen, dat dan weer wel) maar Help the People vind ik prachtig!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan tussendoor nog Birdy.
Ik zeg top uur.
Origineel van allebei toch zwaar veel beter.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Welke werd gedraaid? Skinny Love vind ik een regelrecht zeiknummer (wel heel mooi gezongen, dat dan weer wel) maar Help the People vind ik prachtig!
De nieuwequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Welke werd gedraaid? Skinny Love vind ik een regelrecht zeiknummer (wel heel mooi gezongen, dat dan weer wel) maar Help the People vind ik prachtig!
Heerlijk zeikplaatje is dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:48 schreef cosmick het volgende:
Ordinary People. Toch wel een van de meeste afgrijselijkste huildrama's OOIT gemaakt. Kan Coldplee nog een gigantische punt aan zuigen.
Wings.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Tempeltijd... 16 jaar, schuren achter een chickie, altijd alleen naar huis zonder gescoord te hebben.
Toptijd
Ouwe rukker!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Tempeltijd... 16 jaar, schuren achter een chickie, altijd alleen naar huis zonder gescoord te hebben.
Toptijd
Weet niet wat erger is. Alleen naar huis gaan of onderweg een pion scorenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Toptijd
Niets veranderd in al die jaren dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Toptijd
Jij begrijptquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets veranderd in al die jaren dus.
Ik vind het wel tof bedachtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.html![]()
![]()
Sander met die Topperskleding-opmerkingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ik denk dat ik naar zo'n leuke conferentie ga!"
Die blik van Coen daarna
Al die pittige bakhuisvrouwen over de rooiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.html![]()
![]()
Ja de geruchten van jouw dansmoves gonsden zelfs in schiedam rond, episch!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Toptijd
Hahaha.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Rickario het volgende:
[..]
Al die pittige bakhuisvrouwen over de rooie
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=230165
Jij kende dit nog niet hè?quote:
Zelfs in Eindhoven was 'de schuurder van Rijswijk' berucht!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja de geruchten van jouw dansmoves gonsden zelfs in schiedam rond, episch!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zelfs in Eindhoven was 'de schuurder van Rijswijk' berucht!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zelfs in Eindhoven was 'de schuurder van Rijswijk' berucht!
En nu ziek zijntwitter:Anouk twitterde op woensdag 16-10-2013 om 14:41:10Vanavond: show 1 @ Symphonica in Rosso!http://t.co/KLFcdGJr9D reageer retweet
The fuck?? Lekker geloofwaardig idd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:28 schreef Pino112 het volgende:
Anouk![]()
![]()
En nu ziek zijntwitter:Anouk twitterde op woensdag 16-10-2013 om 14:41:10Vanavond: show 1 @ Symphonica in Rosso!http://t.co/KLFcdGJr9D reageer retweet
!
Dit stond vorige week op 1 in de Mega Top 50...quote:
De wansmaak regeert.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit stond vorige week of 1 in de Mega Top 50...
Nee, ik zie dit voor het eerst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kende dit nog niet hè?
Waarom deelde je dit niet eerder met ons?
Mja, opzich ook wel logisch dat andere zenders het succes van EW (en natuurlijk de oudere voorbeelden Stenders en Van Inkel e.d.) proberen te kopiëren. Eerst begon 538 er al mee en nu volgt Q-Music blijkbaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)vondshow-op-Q-music/
heftige concurrentie voor Ekstra Weekend
WeeQeeeeeeend!!!1quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)vondshow-op-Q-music/
heftige concurrentie voor Ekstra Weekend
En zo een albumspecialquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Haim bij Live Request. Topshow.
Muis is dronken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen bier meer bij het eten, wordt er een beetje dufjes van.
Jup, maar eerst camping pownedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Een week geen Roos is een verademing.
Uiteraardquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, maar eerst camping powned
Zou je kunnen zeggen dat de week er Rooskleurig uit ziet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Een week geen Roos is een verademing.
Zij lijkt op zo'n vis uit spongebobquote:
Nee, het boeit me dan ook geen zierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
was hier al doorgedrongen dat Ingrid Perez per 1-1 van de bak gaat? contract wordt niet verlengd.
ik heb 1 of 2x een stukkie op youtube geluisterd en ik vond haar wel vermakelijk toen ze inviel bij Stenders Late Vermaak, maar verder zal het me eigenlijk worst wezen wie er op dat tijdstip zit. ik slaap dan vaakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, het boeit me dan ook geen ziernooit naar haar geluisterd...
Euw, nee. Wie gaat vervangen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
was hier al doorgedrongen dat Ingrid Perez per 1-1 van de bak gaat? contract wordt niet verlengd.
nog niet bekend, dit is het bericht: http://www.telegraaf.nl/p(...)voor_Stenders__.htmlquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog niet bekend, dit is het bericht: http://www.telegraaf.nl/p(...)voor_Stenders__.html
In before Freek.quote:"Wij zijn een aspirant omroep en beperkt in zendtijd. Rob Stenders heeft zich met dit programma zelf verplicht mensen op te leiden. Dat heeft hij met Perez gedaan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |