Waaro? Of gewoon overal en nergens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen en mijn Lorini framepje is weer terug!
En 1 van die nachtjes wordt een korte want ik ga vet housen op ADE.
Wel duur, wel leuk ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Gripper het volgende:
Moeilijk moeilijk....
M'n Zweedse collega's bij de fabriek vragen me mee om de Vatternrundan te gaan rijden in 2014, jeweetwel: die tocht die sneller dan de Marmotte volzit. Het lijkt me hartstikke leuk om eens te doen, maar nu zie ik ineens wat die rit kost: 1350 SEK (Da's 155¤)!!! Daar kan je de Marmotte en de dolomieten marathon van rijden...
Hoop geld toch? (En je moet ook nog naar Zweden rijden of vliegen of varen, kost ook nog 250-300)
Melkweg, vrijdag geloof ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waaro? Of gewoon overal en nergens?
Wrom kost dat 155.- btw, krijg je er een wielset bij of kan je met de rondemiss van bil?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Gripper het volgende:
Moeilijk moeilijk....
M'n Zweedse collega's bij de fabriek vragen me mee om de Vatternrundan te gaan rijden in 2014, jeweetwel: die tocht die sneller dan de Marmotte volzit. Het lijkt me hartstikke leuk om eens te doen, maar nu zie ik ineens wat die rit kost: 1350 SEK (Da's 155¤)!!! Daar kan je de Marmotte en de dolomieten marathon van rijden...
Hoop geld toch? (En je moet ook nog naar Zweden rijden of vliegen of varen, kost ook nog 250-300)
Thuis = een hoop stenen en dakpannen, dus wat zou ik daarmee "rond moeten krijgen" ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, als je er tijd voor hebt en het thuis rond kan krijgen, waarom niet? die marmotte en de dolomieten marathon heb je nu toch al gedaan?
Doe je je hoed op en je rode patta's aan? Ouwe nachtburgemeester!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen en mijn Lorini framepje is weer terug!
En 1 van die nachtjes wordt een korte want ik ga vet housen op ADE.
Nee ik ga naar de Rabozaal, naar John Digweed. Pff zoveel te doen daar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:53 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Lekker spacen bij Dave Clarke en Karenn, niks mis meeVeel plezier
ADE=drukke week voor jou?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:53 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Lekker spacen bij Dave Clarke en Karenn, niks mis meeVeel plezier
Vast wel, maar dan eerder uit Noord-Duitsland of zo. Niet uit Nederland. En al helemaal niet uit België. Dit soort korte afstanden trekt toch eerder andere deelnemers.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
ben ff benieuwd of er andere zijn die de tocht kennen. Hij staat toch wel als een cult-evenement aangeschreven. Ivo, er zijn vast wel audax leden die eraan meedoen?
Zweden, dan zal het wel een b2b massage van een blonde doos zijn, althans dat mag je toch verwachten voor zo'n prijs(je). Of nie soms?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom kost dat 155.- btw, krijg je er een wielset bij of kan je met de rondemiss van bil?
Hoop geld idd, triathlon is ook al zo duur. Heb een wedstrijd gedaan voor 180 euro. Zat wel uitgebreid eten voor en na de tijd bij en onbeperkt powerbardrank en gelletjes tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Gripper het volgende:
Moeilijk moeilijk....
heeft ook zijn charmes....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:16 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, nu ben ik maar een simpele saaie burgerlul met een zwangere vrouw thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
Natue Onequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Oksel het volgende:
Mijn beste feest ooit was Nature One. Een heel weekend knallen. Niet normaal. Die Duitsers kunnen wel knallen. En dan Mental Theo in zo'n dikke ondergrondse bunker..
Tja best veel geld, maar ik zou het doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Gripper het volgende:
Moeilijk moeilijk....
John Digweedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee ik ga naar de Rabozaal, naar John Digweed. Pff zoveel te doen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |