18:45 uur is gewoon een klote tijd, zaterdagavond vind ik op zichzelf heerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:36 schreef Bombvis het volgende:
Zaterdag 18.45 uur, wat mij betreft nog een grotere tyfustijd dan zondag 12.30 uur
omdat heel veel supporters dan zelf aan het voetballen zijn...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:56 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom niet gewoon om half 3 dan op zaterdag
Zaterdagmiddag is zo mogelijk nog slechter, zaterdagavond laat of zondagmiddag half 3 prima. Eigenlijk zijn de enige tijden die ik prima vind zaterdag 20.45 uur of zondag 14.30 uur, al het andere is eigenlijk kutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:56 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom niet gewoon om half 3 dan op zaterdag
Dit ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag is zo mogelijk nog slechter, zaterdagavond laat of zondagmiddag half 3 prima. Eigenlijk zijn de enige tijden die ik prima vind zaterdag 20.45 uur of zondag 14.30 uur, al het andere is eigenlijk kut
Dit ja. Zondag 12.30 is nog wel het kutst, dan moet ik mijn wekker zetten om op tijd te komen omdat ik normaal gesproken op zondag nooit voor 12.00 wakker benquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag is zo mogelijk nog slechter, zaterdagavond laat of zondagmiddag half 3 prima. Eigenlijk zijn de enige tijden die ik prima vind zaterdag 20.45 uur of zondag 14.30 uur, al het andere is eigenlijk kut
Van Beek op rechts?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef PollosHermanos het volgende:
Wat als Janmaat wordt verkocht deze winterstop voor een bedrag dat Feyenoord simpelweg niet kan weigeren, hoe vangen we dat op? Hoop toch echt dat hij tot eind dit seizoen blijft, zou voor hem zelf ook verstandiger zijn met oog op t WK..
Op dit moment is Janmaat onze beste speler, elke vervanger zal het minder doen denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:40 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Dan ga je er in aanvallend opzicht wel zwaar op achteruit helaas
Zeker waar, hoop echt dat hij dit seizoen bij ons afmaaktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op dit moment is Janmaat onze beste speler, elke vervanger zal het minder doen denk ik.
Zou mooi zijn. Weg met die schuld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef PollosHermanos het volgende:
Wat als Janmaat wordt verkocht deze winterstop voor een bedrag dat Feyenoord simpelweg niet kan weigeren,
Niet kan weigeren is voor meerdere uitleg vatbaar. Als we zowel onze schuld kunnen verminderen als kunnen doorschuiven naar budget voor de zomer, soit. Maar we moeten wel kappen met dragende spelers met meerjarige contracten voor slechts een paar miljoen te verpatsen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef PollosHermanos het volgende:
Wat als Janmaat wordt verkocht deze winterstop voor een bedrag dat Feyenoord simpelweg niet kan weigeren, hoe vangen we dat op? Hoop toch echt dat hij tot eind dit seizoen blijft, zou voor hem zelf ook verstandiger zijn met oog op t WK..
Zou fijn zijn als hij bijtekend en dan goed speelt op het WK.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Luni het volgende:
Laat hem nog maar een goed seizoen op WK spelen drijft de prijs lekker op, zeker zo'n WK.
Janmaat lijkt mij inderdaad slim genoeg dat niet te doen, risico dat hij niet zal spelen en zal worden ingehaald door een Vd Wiel of Van Rhijn lijkt mij te groot. Die mag hij van mij met alle plezier na het WK nemenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Janmaat zal dat risico nooit nemen. Zelfs Ronald de Boer, die normaal gesproken alleen positief is over zijn broer of spelers die onder zijn broer spelen, noemde Janmaat met RvP, Robben en Strootman al onbetwiste basisspeler bij Oranje. Terecht ook wel denk ik. Op zijn debuut na altijd een dikke voldoende gescoord daar.
Dat ga je niet op het spel zetten met oog op het WK.
Er zijn in Nederland geen betere op dit moment dan Janmaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef TC03 het volgende:
Janmaat is wel een beetje overschat hoor.Hij is goed en degelijk, maar geen wereldspeler.
Om dit in perspectief te plaatsen: hij noemde Blind en Lens ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Janmaat zal dat risico nooit nemen. Zelfs Ronald de Boer, die normaal gesproken alleen positief is over zijn broer of spelers die onder zijn broer spelen, noemde Janmaat met RvP, Robben en Strootman al onbetwiste basisspeler bij Oranje. Terecht ook wel denk ik. Op zijn debuut na altijd een dikke voldoende gescoord daar.
Dat ga je niet op het spel zetten met oog op het WK.
Heb ik ook wel eens gedaan, toen kwam ik thuis, zette mijn tv en kpn-kastje aan wat automatisch op EL staat en viel ik in de 85e minuut ofzo van de herhaling. Zag meteen de stand en heb toen maar de laatste vijf minuten gekeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Kerftminister het volgende:
Eindelijk die interlands erop zeg. Wel balen dat de match al om 18:45 is. Die mis ik in zijn geheel door werk dus.
Enige wat zou kunnen is dat ik hem opneem en me afzonder van de buitenwereld tot ik hem gezien heb.
Volgende maand 'gewoon' weer tegen Colombia.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Kerftminister het volgende:
Eindelijk die interlands erop zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |