Ik kende het al voordat gta bestond, dat was echt fantastischquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kende Radio Mirror Park al voordat jij GTA V speelde joh, poser.
ach man,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik kende het al voordat gta bestond, dat was echt fantastisch
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kende Radio Mirror Park al voordat jij GTA V speelde joh, poser.
Ik wil wel, maar op dit moment kan ik niet. Later wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil mij even helpen om te racen met mijn elegy zodat ik alle updates voor deze wagen vrijspeel?
Gewoon om en om winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel helpen vanavond maar ik moet even kijken of dat gaat. Gisteren in de bad sport pool gekomen omdat een onozelaar een armored truck ramde waar mijn stickies op zaten om de deur op te blazen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil mij even helpen om te racen met mijn elegy zodat ik alle updates voor deze wagen vrijspeel?
Gewoon om en om winnen.
Van 1 keer een auto opblazen om je toch niet in de bad sport pool??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:47 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen vanavond maar ik moet even kijken of dat gaat. Gisteren in de bad sport pool gekomen omdat een onozelaar een armored truck ramde waar mijn stickies op zaten om de deur op te blazen...
Dat krijg je als je nooit glitches gebruikt, en gewoon netjes missies doet om geld te verdienen. Maar een auto opblazen...ho maar.
Nee. Anders had iedereen daar wel eens ingezeten. Lisker is gewoon een structurele verhicle destroyerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Van 1 keer een auto opblazen om je toch niet in de bad sport pool??
Veel pelzier man!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nja, vanavond ben ik er niet.
Ik ga om 16u weg en dan ben ik er pas volgende week weer.
Deze boy gaat even shinen op Mallorca
#afkickenvangta #hardknocklife #jwtz
Neuh ik heb niet echt gigantisch veel auto's opgeblazen, daarom was ik zo verbaasd. Ik was gewoon missies aan het doen toen er een armored car zowat bij mijn voordeur spawnde. Toen ik die auto opblies (Kon ik ook nog niet eens iets aan doen) kreeg ik meteen een hoedje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee. Anders had iedereen daar wel eens ingezeten. Lisker is gewoon een structurele verhicle destroyer![]()
10k voor degene die hem opblaast met een sticky bombquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Painore het volgende:
[ afbeelding ]
CHROME TAGTEAM BITCHESZZ
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
10k voor degene die hem opblaast met een sticky bomb
[..]
[..]
Haha, jaloers lieverd? <3quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waaromquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Painore het volgende:
[ afbeelding ]
CHROME TAGTEAM BITCHESZZ
Doe zo graag mee voor dat geld!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Painore het volgende:
Hosting Base Invaders, check je invites
Chromequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Painore het volgende:
[ afbeelding ]
CHROME TAGTEAM BITCHESZZ
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
Bullet & Baller & Dominato & buffalo& elegy #CRHOME #SWAG #YOLO
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaat er ook weer afquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
[..]
#SWAG
Dat FOK! logo verpest het alleen een beetje
Kom je dan ook bij het #CHROMETEAM ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Die gaat er ook weer afWil 't logo alleen op m'n SandkingXL
Pff, nog 34 races winnen om chrome te krijgenen met win/lose ratio is 18/70 ofzo
Met 1 auto denk ik jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Kom je dan ook bij het #CHROMETEAM ?
de mijne is: 36\107quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Die gaat er ook weer afWil 't logo alleen op m'n SandkingXL
Pff, nog 34 races winnen om chrome te krijgenen met win/lose ratio is 18/70 ofzo
1/3 winnen is juist heel goed, meeste races zit je met meer dan 8 man, dan is het echt onmogelijk om veel te winnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:32 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de mijne is: 36\107
dus das ook belabberd
In races met FOKkers ga ik zo slechtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:32 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de mijne is: 36\107
dus das ook belabberd
dan ziet het er gewoon schraal uitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef kensei het volgende:
1/3 winnen is juist heel goed, meeste races zit je met meer dan 8 man, dan is he
Dit klopt ja..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:41 schreef Zhano het volgende:
Alles behalve 1e is ook een loss volgens mij, dus ja... Als je continu 2e word ben je misschien best goed maar gaat je score er op achteruit.
Fotooke? Ben je zwakzinnig?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zal nog wel ff fatsoenlijk fotooke trekken vanavond.
Ja alle bazen met chrome verzamelen zich bij de pier en dan gaan langs het strand cruizen met deze track aan:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gaat er vanavond nog wat georganiseerd worden?
awsome!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja alle bazen met chrome verzamelen zich bij de pier en dan gaan langs het strand cruizen met deze track aan:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja alle bazen met chrome verzamelen zich bij de pier en dan gaan langs het strand cruizen met deze track aan:
Gewoon je crew de bounty gunnen, doe niet zo gierigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Thanks he tessaap voor mij afmaken om mn bounty. Goede crewmaat ben jij.
Zelfde :pquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee deed alleen maar alsof ik Vlaming was.
wij doen niet andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon je crew de bounty gunnen, doe niet zo gierig
Er staan er ook gewoon 2 op het vliegveld hoor. En soms bij Trevor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef kawa4 het volgende:
weet nie meer wie maar iemand vroeg gisteren naar de locatie van de Cargobob.
hier istie
bij dat rode tjoepselke
[ afbeelding ]
Tjoepselke komt wel door je begaafdheidscontrole?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Er staan er ook gewoon 2 op het vliegveld hoor. En soms bij Trevor.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef kawa4 het volgende:
weet nie meer wie maar iemand vroeg gisteren naar de locatie van de Cargobob.
hier istie
bij dat rode tjoepselke
[ afbeelding ]
Gangstaaaaaaaa.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef kensei het volgende:
[..]
op het vliegveld staan ze niet altijd,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Er staan er ook gewoon 2 op het vliegveld hoor. En soms bij Trevor.
als je racen leuk vind,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
G's. Ik moet even wat doekoes maken. Wat is op dit moment de snelste manier? Erg specifiek pls.
Racen verdien je sowies het meest mee, gewoon een redelijk korte zoeken en die steeds winnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
G's. Ik moet even wat doekoes maken. Wat is op dit moment de snelste manier? Erg specifiek pls.
Kontje verkopen achter het vliegveld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Base Invaders voor 25k of racenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In het begin wel, als je het een paar keer gedaan hebt is ie makkelijk. Kijk even op YouTube voor een guide, dan ben je in 6 minuten klaar.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:03 schreef wieisboos het volgende:
Mijn volledig gepimpte Sultan is verdwenenuit het niets staat hij niet meer in mijn garage, en nee ook niet impounded of destroyed
Zie je dat verschil in time of day tussen de eerste en laatste auto? Volgens mij kost dit verrekt veel tijdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef Kn0x het volgende:
Kunnen we dit niet doen vanavond
http://www.dumpert.nl/med(...)_bij_gta_online.html
Ik snap niet waar dat hele brake-systeem op slaat? Volgens mij komt er geen enkele auto boven de helft uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef kensei het volgende:
Kan nog steeds niet kiezen welke supercar ik wil.
Adder
+ Hoogste top speed
+ Hoge topspeed heeft goede synergy met acceleration upgrades
+ Mooier dan de enitity
- Matige wegligging
- Duurder
- Lage acceleration
Entity
+ Hoge acceleration
+ Goede wegligging
+ Goedkoper
- Minder profijt van performance upgrades
- Afschuwelijke voorruit/dak
- Lagere top snelheid
[ afbeelding ]
Voor welke moet ik nou sparen
DIe keuze is makkelijk. Want die adder rijdt echt super kutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef kensei het volgende:
Kan nog steeds niet kiezen welke supercar ik wil.
Adder
+ Hoogste top speed
+ Hoge topspeed heeft goede synergy met acceleration upgrades
+ Mooier dan de enitity
- Matige wegligging
- Duurder
- Lage acceleration
Entity
+ Hoge acceleration
+ Goede wegligging
+ Goedkoper
- Minder profijt van performance upgrades
- Afschuwelijke voorruit/dak
- Lagere top snelheid
[ afbeelding ]
Voor welke moet ik nou sparen
Ik zie iemand met smaak hier. Rij zelf ook een feltzer momenteel. Je kan hem wel kopen maar er staat alleen geen afbeelding bij. Dus gewoon op klikken, kleur selecteren en kopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand waarom ik bepaalde high-luxury cars niet kan kopen? Ik zie laat maar zeggen een witte Feltzer bij bepaalde auto's.
Ah, kijk. Ik wist niet dat je eerst een kleur moest selecteren zodat vervolgens het order knopje zou oplichten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zie iemand met smaak hier. Rij zelf ook een feltzer momenteel. Je kan hem wel kopen maar er staat alleen geen afbeelding bij. Dus gewoon op klikken, kleur selecteren en kopen.
Wil je fixxed racen om die te halenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Vond dit nog m'n fijnste auto.
[ afbeelding ]
Die meest linker. Veel tune opties.
Alleen die turbo upgrade. Hoe lang hebben jullie daar over gedaan?
Weet nog niet wanneer ik online kan weer. Vanavond wellicht. Hoeveel wins had je nodig dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Wil je fixxed racen om die te halen! Ik heb namelijk ook geen zin om er ellenlang over te doen... :$
50 voor de turbo... gewoon om en om, kijken hoe ver we komenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Weet nog niet wanneer ik online kan weer. Vanavond wellicht. Hoeveel wins had je nodig dan?
Bij je garage. En als je die niet hebt dan kan je geen auto kopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik wist niet dat je eerst een kleur moest selecteren zodat vervolgens het order knopje zou oplichten.Thanks! Ik heb nog geen huis, waar wordt die dan afgeleverd?
Friend's garage volgens mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij je garage. En als je die niet hebt dan kan je geen auto kopen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
oh zijn jullie hier
kon al niks meervinden.
AUF KREPSENquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
oh zijn jullie hier
kon al niks meervinden.
bobquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:13 schreef bobbernaut het volgende:
nee serieus, op flikkeren, je haat alleen op ons, tyft op naar het xbox topic dan
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:13 schreef bobbernaut het volgende:
nee serieus, op flikkeren, je haat alleen op ons, tyft op naar het xbox topic dan
Invité pleasequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Roces18 het volgende:
oh we doen criminal records trouwens met tien mensen ofzo (misschien kan je meedoen)
Invite me! Jordykrusequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Roces18 het volgende:
oh we doen criminal records trouwens met tien mensen ofzo (misschien kan je meedoen)
de easy way?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand zin om een paar keer via de easy way base invaders te doen?
Hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stuur maar een inbitequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
vies kutkind klap voor je snoepsmoel en in de hoek staan als dit een lan was voor je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:13 schreef bobbernaut het volgende:
Moet je een invite krijgen van Ronquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe start ik Base Invaders überhaupt?
Ben al dood godverdomme.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Moet je een invite krijgen van Ron
Hoe gaat de 9k bounty?
Ik start hem welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe start ik Base Invaders überhaupt?
Noo ik kan niet hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke, invite Duuc-nl, bobbernaut1 en mij even (mimaaa).
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vies kutkind klap voor je snoepsmoel en in de hoek staan als dit een lan was voor je.
Hier regent het maar ik speel eigenlijk nooit meer buiten dus tjah.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:42 schreef exile79 het volgende:
Regent het bij iedereen? Jezus wat een kutweer. Het houdt gewoon niet op.
Hij heeft wel een punt BGtje je komt hier alleen om te zeuren altijdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vies kutkind klap voor je snoepsmoel en in de hoek staan als dit een lan was voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |