quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef kawa4 het volgende:
weet nie meer wie maar iemand vroeg gisteren naar de locatie van de Cargobob.
hier istie
bij dat rode tjoepselke
[ afbeelding ]
Gangstaaaaaaaa.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja alle bazen met chrome verzamelen zich bij de pier en dan gaan langs het strand cruizen met deze track aan:
op het vliegveld staan ze niet altijd,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Er staan er ook gewoon 2 op het vliegveld hoor. En soms bij Trevor.
als je racen leuk vind,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
G's. Ik moet even wat doekoes maken. Wat is op dit moment de snelste manier? Erg specifiek pls.
Racen verdien je sowies het meest mee, gewoon een redelijk korte zoeken en die steeds winnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
G's. Ik moet even wat doekoes maken. Wat is op dit moment de snelste manier? Erg specifiek pls.
Kontje verkopen achter het vliegveld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Base Invaders voor 25k of racenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In het begin wel, als je het een paar keer gedaan hebt is ie makkelijk. Kijk even op YouTube voor een guide, dan ben je in 6 minuten klaar.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:03 schreef wieisboos het volgende:
Mijn volledig gepimpte Sultan is verdwenenuit het niets staat hij niet meer in mijn garage, en nee ook niet impounded of destroyed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |