Ga naar ownedcore danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik mijn beta key moet verkopen... misschien dan maar gewoon innen.
Niks, nada, noppes.quote:
17quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks, nada, noppes.
Volwassen mensen hebben hulp van een fa nodig tegen een meisje van 16.
Dit weet Johannes zelf nog niet denk ik, ik geloof dat dit een schijnbeweging is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
TeamJohannes zit in teamdrizzt. Jij zit in teamGGMM
Het is maar voor 48 uur.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks, nada, noppes.
Het is vooral hypocriet aangezien alle opgeblazen drama als iemand zogenaamd een ban ontvangt voor het zijn van een VBL poster.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks, nada, noppes.
Ja, dus?quote:
was er een directe aanleiding?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is vooral hypocriet aangezien alle opgeblazen drama als iemand zogenaamd een ban ontvangt voor het zijn van een VBL poster.
Dit vraagt om een nieuwe start. Nog een kleine 200 posts
[..]
Ja, dus?
Nee hoor, zoek maar terug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit weet Johannes zelf nog niet denk ik, ik geloof dat dit een schijnbeweging is.
Dus is er weer een hoop heisa om helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is vooral hypocriet aangezien alle opgeblazen drama als iemand zogenaamd een ban ontvangt voor het zijn van een VBL poster.
[..]
Ja, dus?
Geen idee. Ik ben Pro Deo aan het strijden zonder de feiten te kennen.quote:
Bij deze ban ik jou ook 48 uur aangezien het toch niks uitmaaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus is er weer een hoop heisa om helemaal niets.
Die probeert toch donoren te werven door mensen met zijn aso rijgedrag dood te rijden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb in het vliegtuig de VI teruggekeken van gister.
Door Giel Beelen zal ik mij voorlopig niet registreren.
Ik vraag het hem zelf wel.quote:
Jij gaat daar niet over, ik trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben Pro Deo aan het strijden zonder de feiten te kennen.
De SC mist wat drama.
[..]
Bij deze ban ik jou ook 48 uur aangezien het toch niks uitmaakt
Zij is geen VBL poster en verdient dus een ban voor het overvallen van een andere sc. 2 dagen voor iedere post.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die probeert toch donoren te werven door mensen met zijn aso rijgedrag dood te rijden?
Dat zou eigenlijk bonuspunten moeten opleveren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij gaat daar niet over, ik trouwens ook niet.
Het is 48 zal dus wel een tiet her of der gepost hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |