Zelfs als je geen politie sterren achter je aan hebt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die rijdt in het natuur gebied waar je kan jagen in de single player
met politie maar hij rijdt ook gewoon rondt geloof ik maar hij rijdt op de wegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zelfs als je geen politie sterren achter je aan hebt?
Rijdt hij gewoon rond?
En rijdt hij op de weg of gewoon echt door het gras?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
met politie maar hij rijdt ook gewoon rondt geloof ik maar hij rijdt op de weg
Dat kon ik niet uit proberen toen flikkerde mijn internet eruitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Thanks! Ga hem nu proberen te halen
Kan je hem als personal vehicle maken, net als die Sherriff SUV?
Heb er net 1 gestolen, thanks voor de locatiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:47 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uit proberen toen flikkerde mijn internet eruit
Elke headset. Het is meer wat jij wil... Mono, stereo, suround.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef exile79 het volgende:
Welke headset is aan te raden? Of waar rekening mee te houden?
Kan je niet instellen dat je alleen je vrienden hoort?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Elke headset. Het is meer wat jij wil... Mono, stereo, suround.
En hou rekening met schreeuwende pubertjes
Je kan hem niet modden of als personal vehicle gebruikenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
met politie maar hij rijdt ook gewoon rondt geloof ik maar hij rijdt op de weg
Ja dat kan, maar in missies hoor je standaard iedereenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kan je niet instellen dat je alleen je vrienden hoort?
Best jammer ja vindt het ook een mooie wagenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:58 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Je kan hem niet modden of als personal vehicle gebruiken
Jammer, ik vind dat de mooiste Emergency vehicle in het spel.
Oh well, dan hou ik het wel bij de Sherriff SUV
Gast... je bent niet gangstâh, je "slapped" die bitches niet... je bent een ** jarige scholierquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast... je bent niet gangstâh, je "slapped" die bitches niet... je bent een ** jarige scholier
Ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:23 schreef Wiebeldak het volgende:
Jammer. Ik vind de ps3 en xbox spelers door elkaar postend erg verwarrend.
Handiger voor plannen etc. Nu is het hele tijd als er wat gepland wordt dat er verschillende consoles reageren en raakt men het overzicht kwijt. Dit topic kan wel openblijven als algemeen voor vragen etc.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:24 schreef STING het volgende:
7 actieve GTA Online topics, I think not.
Aparte XBox / PS3 reeksen, met welke reden?
Allemaal dicht behalve de Xbox en PS3 Online topics. Dat zijn er maar twee. Moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:24 schreef STING het volgende:
hele topic staat vol met het online afspreken, het is heel verwarrend als xbox en ps3 door elkaar staatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:24 schreef STING het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |