Die is er al ouwe pik!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan starten wij toch een xbox crew?
Dat ligt inderdaad aan het bezit van een ps3.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:14 schreef Snoepje5 het volgende:
loopt dit spel vaker mij meer mensen vast ? OF licht dat aan mijn ps3..
Waar koop ik zo'n vibrator?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad aan het bezit van een ps3.
Wanneer je deze in je anus stopt werkt het weer
[ afbeelding ]
Als bijrijder kan het wel, maar als bestuurder heb ik het nog nooit gezienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:24 schreef RickoKun het volgende:
Hoe doe je auto aim vanuit je auto in de bestuursstoel? Blijkbaar kan dat want ik zie veel lui dat gebruiken.
Hoe?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:57 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Als bijrijder kan het wel, maar als bestuurder heb ik het nog nooit gezien
Heb je ps3 of xbox?quote:
Ik heb xboxquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb je ps3 of xbox?
Bij ps3 kan ik je wel weer accepteren (dacht ik), als je een verzoek doet tot joinen.
Hoe kom je aan die Park Ranger?quote:
Die rijdt in het natuur gebied waar je kan jagen in de single playerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:27 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die Park Ranger?
Sherriff SUV heb ik al, maar wil Park Ranger
Zelfs als je geen politie sterren achter je aan hebt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die rijdt in het natuur gebied waar je kan jagen in de single player
met politie maar hij rijdt ook gewoon rondt geloof ik maar hij rijdt op de wegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zelfs als je geen politie sterren achter je aan hebt?
Rijdt hij gewoon rond?
En rijdt hij op de weg of gewoon echt door het gras?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
met politie maar hij rijdt ook gewoon rondt geloof ik maar hij rijdt op de weg
Dat kon ik niet uit proberen toen flikkerde mijn internet eruitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Thanks! Ga hem nu proberen te halen
Kan je hem als personal vehicle maken, net als die Sherriff SUV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |