Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
tijd hebben we wel, maar we wonen te onpraktischquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Honden zijn zo tof. Maar je moet er wel tijd voor hebben.
[..]
Dat noemen ze ook wel de Golden Smile.
Sloffen ja!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Stomme konijnen. Heb je toch niks aan. Tenzij sloffen of muts.
Ah ja, net iets teveel trap. Honden mogen op zich wel traplopen (mits ze daar aan gewend zijn), maar ik houd het liever bij een max van twee trappen. En een klein hondje? Die kan je naar beneden dragen en heeft ook minder ruimte nodig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijd hebben we wel, maar we wonen te onpraktisch
op de 3e zonder lift en (uiteraard, zou een rare zijn op de 3e) zonder tuin
ik moest hardop lachen. Mijn pa keek me raar aan. Ik denk dat ik nooit lach ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sloffen ja!
Staart omhoog en hard schoppen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Konijnen
Je kunt nog beter een vriendin Bliksem hebben
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen. Mijn pa keek me raar aan. Ik denk dat ik nooit lach ofzo.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Konijnen
Je kunt nog beter een vriendin Bogey hebben
Bogie.quote:
ja dat roep ik dan ook steedsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah ja, net iets teveel trap. Honden mogen op zich wel traplopen (mits ze daar aan gewend zijn), maar ik houd het liever bij een max van twee trappen. En een klein hondje? Die kan je naar beneden dragen en heeft ook minder ruimte nodig.
jawel, ze is lelijkquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen. Mijn pa keek me raar aan. Ik denk dat ik nooit lach ofzo.
doe ik mijn hele leven al, niet voor schattige meisjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeer begrijpelijk. Doe maar stoer schat. Ik heb ook nog heksen onder me.. Je zult continu achterom kijken.
Snap ik, ik ben ook meer van de grote rassen. Maar m'n moeder heeft een kleintje en ik moet zeggen, dat is wel een dropje. Ik vind ze nu leuker dan eerst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat roep ik dan ook steeds
maar als ik eerlijk ben zou dat een compromis hondje zijn want we hebben allebei liever een groter ras
dus dat moet je dan misschien ook niet willen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind die chick echt niks
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou... ik heb er geen woorden voor
Smaken verschillen weer eens.quote:
Een bogey is een onbekend target. Werd vroeger ook gebruikt als 'spook' in verhalen.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
doe ik mijn hele leven al, niet voor schattige meisjes
en Huppel, jeweetzelf!
Dat is in dit geval ijdele hoop gok ik zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben ik nog niet zeker van. Bepaalde personen moeten leren braaf te zijn.
Jij weet!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is in dit geval ijdele hoop gok ik zo
huppel is mijn mede opperheks.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
doe ik mijn hele leven al, niet voor schattige meisjes
en Huppel, jeweetzelf!
Over smaak valt niet te twisten.quote:
komt nog wel. Ooit zal iedereen kruipen voor me.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat is in dit geval ijdele hoop gok ik zo
Ik ken het ook als Bogey-lift, of is dat weer boogie-lift.. hmmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Een bogey is een onbekend target. Werd vroeger ook gebruikt als 'spook' in verhalen.
De boogieman is eigenlijk de bogeyman.
Ik weet! Jij ook?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
komt nog wel. Ooit zal iedereen kruipen voor me.
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken het ook als Bogey-lift, of is dat weer boogie-lift.. hmm
Spalken..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
De tering ze is echt dun
Die breek je toch zo in tweeën
quote:
Dat is Avril niet.quote:
dat is al half kruipen.quote:
Ik denk dat ik haar geen tweede blik had gegund met een andere stijl.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ze maakt zichzelf lelijker dan ze lijkt te zijn.
Jij weetquote:
Kennelijk.quote:
Goed bezig! Wat doe je dan eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar geen tweede blik had gegund met een andere stijl.
[..]
Jij weet
Trouwens, ik mag donderdag een dag meelopen bij het bedrijf. Als dat goed gaat volgende week werken daar en als dat goed gaat, zullen ze me vaker oproepen.
[..]
Kennelijk.
Kruipen hoeft niet eens. Ik neem al genoegen met iemand die voor me gaat staan koken als ik trek heb, die mn rug kriebelt als ik dat vraag en er was vast nog wel ietsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
komt nog wel. Ooit zal iedereen kruipen voor me.
Ga eens naar PTAquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bogie-lift dus..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bogie-lift
Computers (voornamelijk Apple) repareren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat doe je dan eigenlijk voor werk?
Het is Liz Vicious. Zoek maar eens op als je niet op werk bent.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat zo zit mobiel namelijk
Dan nog, niets mis mee
Familie van Gargamel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want daar zit Anne, en Anne is eng.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bogie-lift dus..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bogie-lift
AH, wel eens wat van gezien jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Computers (voornamelijk Apple) repareren.
[..]
Het is Liz Vicious. Zoek maar eens op als je niet op werk bent.
ik wil het niet hoeven vragen. Ik wil dat het uit zichzelf gebeurd. Dat je niet hoeft te vechten voor een boterham met een hamburger, een beetje gekriebel op je rug en dat wat er nog meer was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kruipen hoeft niet eens. Ik neem al genoegen met iemand die voor me gaat staan koken als ik trek heb, die mn rug kriebelt als ik dat vraag en er was vast nog wel iets
Nog beter!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil het niet hoeven vragen. Ik wil dat het uit zichzelf gebeurd. Dat je niet hoeft te vechten voor een boterham met een hamburger, een beetje gekriebel op je rug en dat wat er nog meer was.
Waarom is Anne eng?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want daar zit Anne, en Anne is eng.
Hmmm. Apple.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Computers (voornamelijk Apple) repareren.
[..]
Het is Liz Vicious. Zoek maar eens op als je niet op werk bent.
good luck finding thatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil het niet hoeven vragen. Ik wil dat het uit zichzelf gebeurd. Dat je niet hoeft te vechten voor een boterham met een hamburger, een beetje gekriebel op je rug en dat wat er nog meer was.
Dat is het probleem, er zit een draak aan vast.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is Anne eng?
Ziet er cute as fuck uit.
Dan moet je een vrouw zoeken, die doen dat allemaal zonder dat je het hoeft te vragen... en meerquote:
Jr hebt het wel tegen jofu hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is Anne eng?
Ziet er cute as fuck uit.
ja, de zoektocht is zwaar. Maar puntje bij paaltje doen ze toch wel wat ik wil.quote:
Ah, haar vriend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het probleem, er zit een draak aan vast.
Lijkt me opzich wel erg leuk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Apple.Maar lijkt het je verder wel leuk? Verdient dat ook nog een beetje?
Je vriend z'n fapsels niet goed weggespoeld?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
Godver ik stap net in de douche en ik glij meteen weg
ging ik bijna kei hard op mijn bek
Nu van het vragenuurtje naar TLC's Four weddings
Mijn leven en persoonlijkheid in een notendop![]()
mijn vriend hoeft niet te fappen, hij heeft mijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je vriend z'n fapsels niet goed weggespoeld?
Wat is niks? Ik neem aan dat het niet letterlijk niks is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, haar vriend.
Ja, dat wel.
[..]
Lijkt me opzich wel erg leuk.
Maar het verdient niks.
Maarja, het kwam toevallig voorbij en het is beter dan niks.
Krijg op mijn verjaardag weleens een feliciatie-dm van d'r vanuit PTA, das wel schattigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, haar vriend.
Ja, dat wel.
[..]
Lijkt me opzich wel erg leuk.
Maar het verdient niks.
Maarja, het kwam toevallig voorbij en het is beter dan niks.
Ook niet 24/7quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend hoeft niet te fappen, hij heeft mij
deze week wel want ik heb vakantiequote:
Dus als hij midden in de nacht opeens zin heeft dan heb jij dat vanzelf ook?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze week wel want ik heb vakantie
Waarom zit je nog hier danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze week wel want ik heb vakantie
Dude. Je mag mij ook best wakker maken voor seks.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus als hij midden in de nacht opeens zin heeft dan heb jij dat vanzelf ook?
Mijn ex zou het niet met je eens zijn geweest
omdat mijn lief nachtdienst had en slaaptquote:
Juist dan kan je leuk wakker maken tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat mijn lief nachtdienst had en slaapt
maar hij wil nog niet wakker worden nu want hij ligt er pas een paar uur inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist dan kan je leuk wakker maken toch
Stil jijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je een vrouw zoeken, die doen dat allemaal zonder dat je het hoeft te vragen... en meer
Minimumloon.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is niks? Ik neem aan dat het niet letterlijk niks is.
Again, zegt ze nu..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude. Je mag mij ook best wakker maken voor seks.Seks > slaap.
dat is wel echt weinig en kutquote:
Mwa ik zou dat niet erg vinden hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hij wil nog niet wakker worden nu want hij ligt er pas een paar uur in
Meh. Hoeveel uur per week?quote:
Wanneer had ik het dan moeten zeggen? Je kent me toch.quote:
Voordat D. Duh.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh. Hoeveel uur per week?
[..]
Wanneer had ik het dan moeten zeggen? Je kent me toch.
Welke D?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel echt weinig en kut
ik vrees dat mij dat tegen zou gaan staan na een tijdje
Weet ik nog niet.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wait whut? Joof en Feer zijn een setje geweest?
hij wel, hij heeft namelijk niet alleen dat baantje maar ook nog 1 andere baan en zijn studiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa ik zou dat niet erg vinden hoor
Blegh, dat is helemaal bagger. Dus je hebt ook geen vaste uren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Weet ik nog niet.
Hangt af van hoeveel ze binnen krijgen.
Neequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wait whut? Joof en Feer zijn een setje geweest?
Flexwerk he?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh, dat is helemaal bagger. Dus je hebt ook geen vaste uren?
Verdorie, ik dacht ook een roddel de wereld in te kunnen helpenquote:
Whut. Dan had ik het druk gehad.quote:
Good tryquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdorie, ik dacht ook een roddel de wereld in te kunnen helpen
en nu? heb je een uitkering of zo?quote:
I know all about it. Sucks balls. Ik heb al een maand niet gewerkt.quote:
wat doe jij voor werk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
I know all about it. Sucks balls. Ik heb al een maand niet gewerkt.22 oktober krijg ik weer iets.
Studie, dus geen uitkering.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en nu? heb je een uitkering of zo?
want dan heeft het wel grote gevolgen voor je maandelijkse inkomen
Balen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
I know all about it. Sucks balls. Ik heb al een maand niet gewerkt.22 oktober krijg ik weer iets.
owja dan ga je in ieder geval niet achteruit...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Studie, dus geen uitkering.
[..]
Balen.
Typiste. Ik werk interviews vanaf audio uit in een verslag. Maar ik ben druk op zoek naar een andere baan.quote:
ow wat grappig!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Typiste. Ik werk interviews vanaf audio uit in een verslag. Maar ik ben druk op zoek naar een andere baan.
Het is niet alsof het werk hier in de regio voor het oprapen ligt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja dan ga je in ieder geval niet achteruit...
maar goed, lastige keuze wel
Wat het is niet waarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat moet je doen wanneer een van de twee minimaal niet aanwezig is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel leuk werk, maar het verdient niet veel en je maakt niet veel uren.quote:
je had toch nog wat anders lopen? op een school?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet alsof het werk hier in de regio voor het oprapen ligt.
Je weet eindelijk hoe je iemand moet blokkeren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is het toch lekker rustig op whatsapp zo zonder stalkende ex
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel leuk werk, maar het verdient niet veel en je maakt niet veel uren.
Daar heb ik niet eens op gereageerd, want dat was te kut.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je had toch nog wat anders lopen? op een school?
Ja, dat is ideaal. Je hebt een deadline, maar die is vrij ruim (behalve bij een spoedinterview, maar daar krijg je wat meer voor) dus ik haal het altijd makkelijk. Ik zou ook makkelijk meer in de week kunnen doen, ik ben een van de snelste werknemers. Maar helaas is mijn baas zo'n lieve vrouw die alles eerlijk wilt verdelen over iedereen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat snap ik
jammer want je kunt het natuurlijk wel zelf timen en zo
Oh, werkt het zo. Ik ga het onthoudenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat moet je doen wanneer een van de twee minimaal niet aanwezig is.
Ik heb net mijn telefoon uitgezet om het rustig te krijgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
Dat wist ik maar toen had ze een nieuw nummer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet eindelijk hoe je iemand moet blokkeren?
WTF. Wat moet ze dan van je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wist ik maar toen had ze een nieuw nummer.En toen ik haar op whatsapp blokkeerde ging ze smsen dus ook daar geblokkeerd
Had ik dat maar (zonder stalkers)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, werkt het zo. Ik ga het onthouden
[..]
Ik heb net mijn telefoon uitgezet om het rustig te krijgen
Klopt, ik blijf het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
maar werk op scholen begint altijd wel weer pas te komen in november/december
She wants the Dquote:
En dan de zwarte kinderen bij de optocht overslaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ga als witte piet solliciteren bij Sinterklaas.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan de zwarte kinderen bij de optocht overslaan.
Dan is er echt niet veel.. of zijn er zoveel typisten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is ideaal. Je hebt een deadline, maar die is vrij ruim (behalve bij een spoedinterview, maar daar krijg je wat meer voor) dus ik haal het altijd makkelijk. Ik zou ook makkelijk meer in de week kunnen doen, ik ben een van de snelste werknemers. Maar helaas is mijn baas zo'n lieve vrouw die alles eerlijk wilt verdelen over iedereen.
Ze wil je weer terug?quote:
Ik denk dat ze gerust wat mensen zou kunnen ontslaan gezien de hoeveelheid interviews.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is er echt niet veel.. of zijn er zoveel typisten?
Dan heeft Vin wel een onweerstaanbare piemel.quote:
Ai, dat klinkt ook niet best..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gerust wat mensen zou kunnen ontslaan gezien de hoeveelheid interviews.
Of zij is gewoon overly attachedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heeft Vin wel een onweerstaanbare piemel.
Aangezien ik één van de beste ben, vrees ik niet voor mijn baan. Maar m'n baas heeft volgens mij nog nooit iemand ontslagen.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan de zwarte kinderen bij de optocht overslaan.
Heerlijke MIquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
:E
Voor je het weet hakt zon iemand dat ding eraf in je slaap
Toch vind ik dat hele Sinterklaas maar onzin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ze een reden geven om te zeuren over racisme.
Alle gekleurde kindjes in de zak en mee naar Spanje Turkije.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ze een reden geven om te zeuren over racisme.
Some are just unworthyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijke MI![]()
Zou bij meer mannen moeten gebeuren
Have funquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tijd om mn zus te dwingen om me te verven. Ajuus.
Succesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat dusquote:
Desperate much?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze wil seks. Na 1,5 naar geen contact
Gewoon "Nee, ga weg en laat me met rust" werkt niet zeker?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze wil seks. Na 1,5 naar geen contact
Vrouwen die niet wetenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heeft Vin wel een onweerstaanbare piemel.
Laterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee. Je moet helemaal niks zeggen. Je voedt ze met aandacht, in welke vorm dan ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon "Nee, ga weg en laat me met rust" werkt niet zeker?
Gewoon wanhopig mensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of zij is gewoon overly attached
Sorry Vin, je snapt wel wat ik bedoel toch?![]()
Zal ik mij in dit gesprek mengen of heb je liever dat ik mij erbuiten hou?quote:
Ach, het is een curieus overblijfsel van honderden jaren geleden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch vind ik dat hele Sinterklaas maar onzin.
Naar Qatar, kunnen ze daar aan de stadions werken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alle gekleurde kindjes in de zak en mee naar Spanje Turkije.
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Desperate much?
(niet vanwege jou, maar blijkbaar kan ze na 1,5 jaar niets nieuws krijgen)
Stomme ex heb jij dan....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus als hij midden in de nacht opeens zin heeft dan heb jij dat vanzelf ook?
Mijn ex zou het niet met je eens zijn geweest
Dit alleen is al genoeg burnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik mij in dit gesprek mengen of heb je liever dat ik mij erbuiten hou?
Heb je ook al wat met vin gehadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon "Nee, ga weg en laat me met rust" werkt niet zeker?
Ik wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa ik zou dat niet erg vinden hoor
Oh, crap.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Je moet helemaal niks zeggen. Je voedt ze met aandacht, in welke vorm dan ook.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest evenquote:
Ik vind het een beetje gedateerd. Sinterklaas een fucking bisschop en zwarte piet is een raar wezen. Er zijn ook kinderen bang voor zwarte piet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is een curieus overblijfsel van honderden jaren geleden.
Het is een leuk feest voor kinderen en heeft meer sfeer dan Kerstmis.
[..]
Naar Qatar, kunnen ze daar aan de stadions werken.
Blijkbaar heb ik het drukquote:
Toch heb jij het zovaak over je ex hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
Je hebt niets geleerd van ons gesprek in Nijmegen?quote:
Zo kort?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom, 10min werk en ga je toch weer verder slapen.
Tuurlijk is het gedateerd. Dat maakt het echter juist des te leuker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje gedateerd. Sinterklaas een fucking bisschop en zwarte piet is een raar wezen. Er zijn ook kinderen bang voor zwarte piet.
Kijk, als ik later kinderen heb dan ga ik ze geen cadeautjes en pepernoten onthouden. Maar als ze vragen of Sinterklaas echt is, dan zal ik eerlijk zeggen dat ik niet geloof. Zij mogen geloven wat ze willen, net zoals dat ze van mij part christen, moslim of weet ik veel mogen worden.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt niets geleerd van ons gesprek in Nijmegen?
Wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sex iets langer maar daar ging het niet over
Naja kijk, als ze standvastig blijven zeggen dat Sinterklaas bestaat, ga ik niet met ze in discussie. Het zijn tenslotte kinderen. Ik zal ze steunen, maar ik ga niet liegen over wat ik zelf van Sinterklaas denk (en dan bedoel ik niet dat ik het onzin vind, dat is een beetje hard) of brieven schrijven met zijn naam eronder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gedateerd. Dat maakt het echter juist des te leuker.
Heb serieus nog nooit een kind gezien die bang was voor Zwarte Piet.
Ik laat ze liever even in de waan.
Beter laat dan nooit lieveschat.quote:
Nee.. Dat werkte bij haar niet.. Dan sliep ik vervolgens op de bank, en lag mijn kleding onder aan de trap als mijn wekker gingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon zachtjes "op de deur kloppen" en dan laten ze je wel binnen
ik haat het om wakker gemaakt te worden.... kan er niks aan doen.. Kan zoveel voorbeelden noemen waarbij iemand het echt goed bedoelde, en ik tegen ze uit viel.... onbewust hoor dat wel. maar damn wat ben ik dan een hufterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom, 10min werk en ga je toch weer verder slapen.
Wat een kreng.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee.. Dat werkte bij haar niet.. Dan sliep ik vervolgens op de bank, en lag mijn kleding onder aan de trap als mijn wekker ging
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee.. Dat werkte bij haar niet.. Dan sliep ik vervolgens op de bank, en lag mijn kleding onder aan de trap als mijn wekker ging
quote:
toch wel aardig, anders had je er ivm de traphekjes niet bij gekund.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toch wel aardig, anders had je er ivm de traphekjes niet bij gekund.
That's only half of itquote:
nee, heb ik echt geen problemen mee. Ik ben sochtends ook niet chaggie, slechts op zoek naar koffie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik haat het om wakker gemaakt te worden.... kan er niks aan doen.. Kan zoveel voorbeelden noemen waarbij iemand het echt goed bedoelde, en ik tegen ze uit viel.... onbewust hoor dat wel. maar damn wat ben ik dan een hufter
Kusjekroel pupquote:
En dan genoegen moeten nemen met colaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb ik echt geen problemen mee. Ik ben sochtends ook niet chaggie, slechts op zoek naar koffie.
Dat weet ikquote:
Jezus man. Er was echt iets mis met haar volgens mij. Zo te horen kon ze wel wat anger management gebruiken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
That's only half of it
Als ik mijn telefoon vergat mee naar beneden te nemen en hij ging af op de reminder van de wekker, dan flikkerde ze hem naar gelang haar bui of door het slaapkamerraam naar buiten, of de zoldertrap af, mikkend op de gewone trap, en lag ie vervolgens dus beneden in de gang aan losse onderdelen
Gelukkig had ik toen een Nokia
Die moest ik toch zelf open maken als ik op de bank moest slapen schatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij allebei druk?quote:
Ja omdat ze me de laatste tijd stalkte. Nu jiet meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Toch heb jij het zovaak over je ex he
Kon jij niet door de spijlen heen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die moest ik toch zelf open maken als ik op de bank moest slapen schat
Nee, anti-smurfquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon jij niet door de spijlen heen?
Ja, was erg lief van je.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan genoegen moeten nemen met cola![]()
Ik heb wel lief koffie voor je gezet zondag he
[..]
Dat weet ik
Kut net te laat met mn editquote:
Yup. En yup.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jezus man. Er was echt iets mis met haar volgens mij. Zo te horen kon ze wel wat anger management gebruiken.
Ik had een koffiemaakding in huis maar die heb ik uitgeleend omdat ik het toch niet drink.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, was erg lief van je.
Stukken beter dan cola i/d ochtend omdat mensen alleen thee in huis hebben. Ik heb ondanks dat ik geen thee drink toch thee in huis
Hopelijk weet je nu dat het niet normaal is om zo behandeld te worden.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk weet je nu dat het niet normaal is om zo behandeld te worden.
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink ook geen koffie maar heb toch echt koffie in huisquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, was erg lief van je.
Stukken beter dan cola i/d ochtend omdat mensen alleen thee in huis hebben. Ik heb ondanks dat ik geen thee drink toch thee in huis
Als je om de hoek woonde....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
In den aanbieding. Eeuwig durende koppijn. Gratis af te halen met een kusje erbij
Voor jou is het redelijk om de hoek toch!quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou is het redelijk om de hoek toch!
Daarom zei ik het gelukkig niet!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou is het redelijk om de hoek toch!
En bedanktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha
Op de fiets..... whahaha
Kappen nou hoor!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha
Op de fiets..... whahaha
Slim van jouquote:
Mij wel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wens jou mijn hoofdpijn niet
Weet je waar het door komt?quote:
Toch handig, helemaal voor wat ruigere sex danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wel, probeer er wat aan te doen maar het is gewoon een reactie
Ja en mijn leven bestaat uit meer dan werk <> huis dus neem van mij aan ik heb genoeg gefietst!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Kappen nou hoor!!
Ik heb al moeite om te geloven dat ie van huis naar zn werk fietst!!
Helemaal naar jou zie ik hem echt niet doen
Ik viel van mijn stoel!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en mijn leven bestaat uit meer dan werk <> huis dus neem van mij aan ik heb genoeg gefietst!
Maar er is goed nieuws, dat snelle ding gaat uit de stalling... Met een weekje of 2 rij ik weer met de circuitwagen.
Maar dan met een nieuwe snellere motor
oh bij mij is het na 5 minuten over hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch handig, helemaal voor wat ruigere sex dan
Maar ben sowieso nooit snel chagerijnig, boos ook niet en als dat wel zo is een daglater alweer over.
Ga ik weer driftend door het levenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik viel van mijn stoel!!
Boh sexy!!
Mag ik dan een keer meequote:
Doen wequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik asje asjeblieft een keer mee
Stress is murder!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stress waarschijnlijk. Al ben ik redelijk relaxed
Ja daarom juist!!quote:
Oh ik hou van soepquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stress is murder!!
Mijn soep is gelukt trouwens, ook de ballen
Ik ben allang blij als mijn poging tot koken ook echt luktquote:
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als mijn poging tot koken ook echt lukt
als ik dan ooit bij jou op visite kom eis ik koffie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik drink ook geen koffie maar heb toch echt koffie in huis
Ik ook op mijquote:
van jou begrijp ik het. Maar van andere personen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een koffiemaakding in huis maar die heb ik uitgeleend omdat ik het toch niet drink.
Ik snap het ook niet hoor!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van jou begrijp ik het. Maar van andere personen.
sowieso zag ik die persoon voor me als een koffiedrinker.quote:
Want echte mannen drinken koffie!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso zag ik die persoon voor me als een koffiedrinker.
Oh...ik zal het even doorgeven aan J.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want echte mannen drinken koffie!
Dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daarom juist!!
I want more!!
Kan je krijgen. Heb het bijna altijd in huis.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik dan ooit bij jou op visite kom eis ik koffie.
Doe datquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh...ik zal het even doorgeven aan J.
Alleen als het om driften gaat zeker?quote:
Precies. Mja. Dat echte man, daar heb ik ook wel mn twijfels over. Die weten kapotte dingen toch eigenlijk altijd wel te maken toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want echte mannen drinken koffie!
ja, die hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je krijgen. Heb het bijna altijd in huis.
Daar falen echt eng veel mannen in is mij opgevallenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. Mja. Dat echte man, daar heb ik ook wel mn twijfels over. Die weten kapotte dingen toch eigenlijk altijd wel te maken toch?
vandaar dat ik voor oudere mannen ga, maar ook die weten het al niet meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar falen echt eng veel mannen in is mij opgevallen
Ik uhm blijf voorlopig wel even weg van alles wat man is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaar dat ik voor oudere mannen ga, maar ook die weten het al niet meer.
Ik drink heus koffiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh...ik zal het even doorgeven aan J.
Mijn D's zijn ze meestal wel over te spreken!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen als het om driften gaat zeker?
Ach een D is een D
kan ik niet. Ik moet zometeen naar de winkel en weet zeker dat er daar een paar rondlopen, al dan niet onder dwang.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm blijf voorlopig wel even weg van alles wat man is.
Lijkt mij echt het beste
Hoiiiiiquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm blijf voorlopig wel even weg van alles wat man is.
Lijkt mij echt het beste
quote:DAFFUQ! Ik drink wel koffie.... soms
quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn D's zijn ze meestal wel over te spreken!
Ik stuur dat joch van mij gewoon naar de winkelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan ik niet. Ik moet zometeen naar de winkel en weet zeker dat er daar een paar rondlopen, al dan niet onder dwang.
Hey youquote:
ook mannelijk schijnt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stuur dat joch van mij gewoon naar de winkel
Hij heeft nog nooit een mannelijk rolmodel gehad dus het zit wel goed met hem!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
mijn Dunks. en ik ben niet eens zo groot
bedoelde je wat anders?
Mietjequote:
Jep. Net ingeleverd. Nu weer onderweg naar huis.quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep. Net ingeleverd. Nu weer onderweg naar huis.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
mijn Dunks. en ik ben niet eens zo groot
bedoelde je wat anders?
Jawa!quote:
Dat is logisch met een relatiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig gewoon een overvol sociaal leven.
Dan moet je this is the end kijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawa!
--
Hoor net een hele goede vraag:
What if there's an apocalypse in Vegas. Will it stay in Vegas?
Ga ik ook maar niet doen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je this is the end kijken.
Nee oke, die moet je nooit kijken
Smoesjes!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig gewoon een overvol sociaal leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |