Dat is m'n punt inderdaad, als ik een of andere onverzorgde hippie-kut voor me zie staan op kantoor dan heb ik er ook een oordeel over. Sterker nog, als je solliciteert op bepaalde functies en je draagt geen pak en/of das dan is het al niet goed omdat je je niet conformeert, kijk eens wat voor stempel dat is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:36 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Stevige bijdrageIedereen heeft immers vooroordelen en preconcepties.
Om nog maar te zwijgen over de selectieve interpretatie van 'racisme' en 'discriminatie'. Vanuit veel moslims wordt immers ook minachtend gekeken en gehandeld naar schaarsgeklede vrouwen en homoseksuelen. En is wat ik nu zeg racistisch of getuigt het van discriminatie omdat ik nu iets over een groot deel van een bevolkingsgroep zeg? Wellicht. Maar er zijn wel degelijk veel mensen die zich zo gedragen, en dat zou ook onder die definities moeten vallen m.i.
Zo kom je weer terug bij jouw punt. Je kan haast niks zeggen en bijna geen beleid maken zonder te generaliseren. Dat is een natuurlijke menselijke reactie om de werkelijkheid te modelleren en te begrijpen.
Volgens jurisprudentie wel, maar het is geen wetgeving natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef arjan1112 het volgende:
Hij was naar de commissie gelijke behandeling gestapt, en die stelde hem in het ongelijk
Dus moslims zijn hoger dan christenen officieel
Kan altijd natuurlijk..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
Of hij was gewoon een klote werknemer en dit was een trucje om hem te lozen
Volgens Wilders bestaat er geen gematigde islam. En volgens bepaalde definities ben jij degene die op een extreemrechtse partij stemt terwijl je zogenaamd ageert tegen extreme moslims.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:59 schreef Red_85 het volgende:
Ah, hier gaat het dus om de pvv. Extreme moslims ZIJN een gevaar voor de samenleving
Geert Wilders = Osama bin Laden ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens Wilders bestaat er geen gematigde islam. En volgens bepaalde definities ben jij degene die op een extreemrechtse partij stemt terwijl je zogenaamd ageert tegen extreme moslims.
Ondertussen zijn Wilders en de extreme moslims het eens met elkaar over wat de juiste interpretatie van de islam is. Volgens Wilders zijn moslims die niet extreem zijn nep-moslims die niet leven volgens de islam en volgens de extreme moslims zijn moslims die niet extreem zijn apostaten.
Ja en?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens Wilders bestaat er geen gematigde islam. En volgens bepaalde definities ben jij degene die op een extreemrechtse partij stemt terwijl je zogenaamd ageert tegen extreme moslims.
Ondertussen zijn Wilders en de extreme moslims het eens met elkaar over wat de juiste interpretatie van de islam is. Volgens Wilders zijn moslims die niet extreem zijn nep-moslims die niet leven volgens de islam en volgens de extreme moslims zijn moslims die niet extreem zijn apostaten.
Dit is racismequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:53 schreef Gia het volgende:
Wat wordt verstaan onder racisme?
Als het in de kamer over de boerka gaat, is dat dan racisme?
Wat is beledigend? Iets wat duidelijk bedoeld is om te beledigen, of iets wat als beledigend ervaren wordt?
Is er een Islamitisch en of oosteuropees ras?
Valt het beledigen van homo's ook onder racisme?
Dit is, nmm, een ondoordachte scheet van de ECRI.
Wilders ziet de interpretatie van Osama bin Laden als "de ware islam", dus je zou hem als een omgekeerde takfiri kunnen beschrijven, die gematigde moslims als niet-moslims bestempelt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Geert Wilders = Osama bin Laden ?
Waar staat het?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
Volgens mij staat er toch echt een toevoeging voor Islam.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
Iedereen doet aan profiling, je denkt toch niet dat ze een vrolijk gezinnetje met kindjes vaker aanhouden bij de douane op vliegvelden dan alleenreizende Antilianen of wel?
Wat begrijp je niet aan het woord 'vaker'?quote:
Nee, dan kan je beter rennen als gemiddelde agent van 120 kilo met een busje pepperspray.quote:
Zolang ze zich maar niet blindstaren op Midden-Oosterse types en rekening houden met het feit dat er tegenwoordig autochtonen zijn die op jihad gaan naar Syrië of een autochtone Belg die zich opblaast in Irak, Nigerianen met een onderbroekbom, Jamaicanen die zichzelf opblazen in Londen of Amerikaanse Joden die zich aansluiten bij al-Qaeda in Afghanistan. Al-Qaeda past zich aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord 'vaker'?
Als jij dat weet dan de AIVD ook vast wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:14 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar niet blindstaren op Midden-Oosterse types en rekening houden met het feit dat er tegenwoordig autochtonen zijn die op jihad gaan naar Syrië of een autochtone Belg die zich opblaast in Irak, Nigerianen met een onderbroekbom, Jamaicanen die zichzelf opblazen in Londen of Amerikaanse Joden die zich aansluiten bij al-Qaeda in Afghanistan. Al-Qaeda past zich aan.
Maar iemand die in America op straat loopt is altijd een verdachte , tenzij het in een winkelstraat isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is racisme![]()
http://www.360magazine.nl(...)n-video#.Ul1HWVBzmlK
Nou ik heb niks ''gevonden'' hoor alleen de krant gelezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Maar iemand die in America op straat loopt is altijd een verdachte , tenzij het in een winkelstraat is
phili is een slecht voorbeeld ook 80% is daar zwart dat je een paar blanke agenten hebt gevonden is ook een wonder.. heb alleen de eerste 30 seconden gekeken..
Mooi die veronderstellingen, altijd lekker snel een vooroordeel over iemand klaar hebben. Typisch NL's als je het mij vraagt. Ik stem geen PVV. Vind wel belangrijk dat ze er zijn om evenwicht te bieden aan de enorme hoeveelheid linkerflank partijtjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
'Doelgroepertjes' is een term die de politie vaak gebruikt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
Iedereen doet aan profiling, je denkt toch niet dat ze een vrolijk gezinnetje met kindjes vaker aanhouden bij de douane op vliegvelden dan alleenreizende Antilianen of wel? Of bij voetbalstadions dat politie strenger controleert bij de vakken waar gezinnen zitten dan waar de die-hards zitten of het uitvak? Of dat een oma die haar hondje uitlaat vaker wordt gecontroleerd dan een groepje hangjongeren?
RACISMEEEEEEE.
Bij voorbaat ook al terecht he. Kan me niet aan de indruk ontrekken dat ik de laatste tijd veel op supporterssites lees dat het eerder om uitlokking gaat van de beveiliging/ politie, dan aan puur holiganisme. Den Bosch en Utrecht even daargelaten van afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
Of nee wacht, als je een groepje Marokkanen aanhoudt is het racisme, als je een groepje Utrecht hooligans aanhoudt is het terecht want dat is tuig dat alles kan uitrichten.
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:23 schreef .Masturbatron. het volgende:
ok is er geen nationaal beleid om de Roma en andere zigeuners beter in te passen in de samenleving,
de tsa alleen nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij dat weet dan de AIVD ook vast wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |