30 okt tot 3 nov.quote:
Er zitten nu wat haakdingetjes in, boekje/wol/enzquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef HarrrrieH het volgende:
Wat een leuk mandje! Wat ga je er in doen? Of is het echt voor de sier?
Cutequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef HarrrrieH het volgende:
Oh en ik heb nog geen foto gemaakt van mn col. Maar ik heb gisterenavond wel een berenmuts gemaakt. Mijn nichtje kwam vandaag op visite en kon m dus meteen opzetten en meenemen naar huis!
[ afbeelding ]
heel erg mooiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb nog een shawl gehaakt, aar ik kreeg hem niet goed op de foto. Hij is van lace gehaakt, dus superfijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, zoek ik meer iets van muts met oogjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:51 schreef -Spring het volgende:
http://craft-patterns.blo(...)lmet-photos.html?m=1
Volgens mij is ie ook gratis te vinden, maar ik kom m nu zo snel niet tegen.
hehehe die is tofquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Nee, zoek ik meer iets van muts met oogjes.
Meer zoiets, maar dan misschien wat stoerder
[ afbeelding ]
Gewoon Angelof9, wie zou ik anders moeten zijn?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Gewoon Angelof9, wie zou ik anders moeten zijn?
Echt supermooi!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb nog een shawl gehaakt, aar ik kreeg hem niet goed op de foto. Hij is van lace gehaakt, dus superfijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! Mooie kleuren ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Angelof9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |