nee, alles wat er te koop is is duuuuur en zoveel nieuws zie je er nooit vind ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
Gaan er nog dames naar de Crea beurs in Venray dit weekend? Ik ben er nog nooit geweest en vraag me af of het wat is. Ook gezien mijn sieraden en kralen hobby.
Mijn moeder volgens mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
Gaan er nog dames naar de Crea beurs in Venray dit weekend? Ik ben er nog nooit geweest en vraag me af of het wat is. Ook gezien mijn sieraden en kralen hobby.
30 okt tot 3 nov.quote:
Er zitten nu wat haakdingetjes in, boekje/wol/enzquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef HarrrrieH het volgende:
Wat een leuk mandje! Wat ga je er in doen? Of is het echt voor de sier?
Cutequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef HarrrrieH het volgende:
Oh en ik heb nog geen foto gemaakt van mn col. Maar ik heb gisterenavond wel een berenmuts gemaakt. Mijn nichtje kwam vandaag op visite en kon m dus meteen opzetten en meenemen naar huis!
[ afbeelding ]
heel erg mooiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb nog een shawl gehaakt, aar ik kreeg hem niet goed op de foto. Hij is van lace gehaakt, dus superfijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, zoek ik meer iets van muts met oogjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:51 schreef -Spring het volgende:
http://craft-patterns.blo(...)lmet-photos.html?m=1
Volgens mij is ie ook gratis te vinden, maar ik kom m nu zo snel niet tegen.
hehehe die is tofquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Nee, zoek ik meer iets van muts met oogjes.
Meer zoiets, maar dan misschien wat stoerder
[ afbeelding ]
Gewoon Angelof9, wie zou ik anders moeten zijn?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Gewoon Angelof9, wie zou ik anders moeten zijn?
Echt supermooi!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb nog een shawl gehaakt, aar ik kreeg hem niet goed op de foto. Hij is van lace gehaakt, dus superfijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! Mooie kleuren ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Angelof9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoerder in welk opzicht? De basis is gewoon een beanie en het stukje om de ogen lijkt me ook niet zo moeilijk toch? Welke vorm zoek je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Nee, zoek ik meer iets van muts met oogjes.
Meer zoiets, maar dan misschien wat stoerder
[ afbeelding ]
ik heb zelfs gelezen dat mensen acrylen dekentjes in de droger stoppen. dus mocht 't niet droog zijn zaterdagochtend...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef Mirjam het volgende:
als ik mn acryl dekentje morgen was en dan liggend op aan handdoek laat drogen, opgespannen, is hij zaterdag wel droog, toch?
Prachtige shawl!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Angelof9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind het wel handig voor in de OPquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef -Spring het volgende:
Handig op-linkje?
http://amberscreaties.blo(...)ssende-muts.html?m=1
Ik vind m handig in ieder geval.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef CREADO het volgende:
[..]
ik vind het wel handig voor in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |