abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:54:37 #201
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132195431
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Klopt, tevens als er echt zombies zouden zijn zou alles zo besmet zijn denk ik. ook voedsel zo binnen de kortste keren geïnfecteerd zijn en water natuurlijk, misschien komt dat nu dan in de serie voor, maar als het echt realistisch was geweest was de mensheid na seizoen 1 al dood. Dat met dat gedoe dat Rick in coma lag zonder hulp betwijfel ik, bekijk de webisode The Oath maar eens. Tevens zijn daar theorieën over, hopelijk komen we ooit nog te weten wat daar echt gebeurt is.
Je bedoelt de "het is allemaal een droom/nachtmerrie" theorie? Daar geloof ik niet zo in :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132195501
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je bedoelt de "het is allemaal een droom/nachtmerrie" theorie? Daar geloof ik niet zo in :')
Ik ook niet en ik bedoel ook niet dat perse, maar denk wel dat er iets achter zit. Hoop dat ze het daar ook nog over gaan hebben.
pi_132195551
Maar ik vind het wel vreemd dat die mensen die uit het kamp gaan zo onbeschermd gaan. Die gozer werd ook in z'n nek gebeten, ze kunnen toch wel iets vinden van bescherming zodat de zombies er niet gelijk doorheen kunnen bijten.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:59:15 #204
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132195571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:57 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik bedoel ook niet dat perse, maar denk wel dat er iets achter zit. Hoop dat ze het daar ook nog over gaan hebben.
Die webisode was wat dat betreft wel een hint dat er meer aan de hand was in dat ziekenhuis. Maar in die complet theorieën geloof ik niet zo inderdaad :P
pi_132195739
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef Tranquilize het volgende:
Tevens is onlogica en onrealisme ook iets anders in deze serie. Dat er zombies zijn is natuurlijk onrealistisch. Maar de keuzes die de karakters soms maken en de dingen die gebeuren zijn gewoon vaak erg onlogisch. Dat een helikopter bijvoorbeeld niet door zo'n dak zakt nadat het erop is gevallen slaat ook nergens op.
Ach, de onlogica en het onrealisme in een serie als The Walking Dead boeien me eigenlijk niet zo. Het is voor mij voornamelijk vermaak. En spanning.

Zo ben ik afgelopen week begonnen met het eerste seizoen van American Horror Story. En iedereen doet alles fout zoals je het in een standaard slasher movie verwacht. Een gezin dat in een nieuw huis is ingetrokken waar allerlei rare dingen gebeuren. Als ik er met een logische en realistische blik naar had gekeken en het was mijn huis, dan was ik na de eerste aflevering alweer vertrokken naar een nieuw huis.

En ik heb hetzelfde met The Walking Dead. Het slaat de helft van de tijd nergens op, maar als er een super realistische en logische serie van was gemaakt die "echt" zou kunnen zijn, dan was het of na 1 aflevering afgelopen, want niemand overleeft het, of iedere aflevering is een uur lang hoe de groenten groeien en hoe een basis wordt verdedigd door lui die door een scope zitten te turen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_132195898
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Vette eerste episode van het seizoen. :D
Ik heb me ook wel vermaakt. Had wel iets meer verwacht maar goed.
Snapte die scenes met die vrouw in het bos niet echt maar goed :')

Jammer ook dat er niet een kleine samenvatting vooraf is over seizoen 3.
Feyenoord Rotterdam
pi_132195921
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die webisode was wat dat betreft wel een hint dat er meer aan de hand was in dat ziekenhuis. Maar in die complet theorieën geloof ik niet zo inderdaad :P
Als je die webisodes wil kijken, moet je dan bij seizoen 1 beginnen en dan vanaf webisode 1 kijken? of is dat geen doorlopend verhaal?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:12:41 #208
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132195951
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Zat in "mijn versie" er wel hoor..

Tevens is die vrouw in het bos een beetje en zelfreflectie voor Rick, gok ik, zij haar man kwijt, hij Lori..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_132195955
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:11 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Als je die webisodes wil kijken, moet je dan bij seizoen 1 beginnen en dan vanaf webisode 1 kijken? of is dat geen doorlopend verhaal?
Nee, zijn 3 verschillende verhaallijnen.
pi_132196097
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:58 schreef Tranquilize het volgende:
Maar ik vind het wel vreemd dat die mensen die uit het kamp gaan zo onbeschermd gaan. Die gozer werd ook in z'n nek gebeten, ze kunnen toch wel iets vinden van bescherming zodat de zombies er niet gelijk doorheen kunnen bijten.
Ja, ducttape!
pi_132196502
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:17 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ja, ducttape!
Gewoon een pak maken van nokia mobieltjes.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:47:45 #212
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132197060
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Heb eerder hier gepost dat ik er bijna van overtuigd ben dat er iemand dood gaat door die vrouw. Carl heeft eind van vorig seizoen gezegd dat Rick meerdere keren het risico heeft genomen en dat daardoor doden gevallen zijn en hij dat niet heeft gedaan bij die tiener uit Woodbury.

Rick heeft nu weer een risico genomen, omdat hij ineens zo ruimdenkend wil zijn en mensen kansen wil geven, door haar te laten leven. Ik kan me alleen niet zo 1 2 3 bedenken wie, Carl lijkt me bijna uitgesloten. Die zou wel hoog op mijn kanshebbers lijstje staan.

Edit: Als ze verder niets met die vrouw doen, wat ik me bijna niet voor kan stellen, zou het echt te raar voor worden zijn om daar zo lang aan te besteden in aflevering 1. Enkel om "de 3 vragen" te weten te komen? :')
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:55:28 #213
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132197306
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik denk elke aflevering weer als ik ze weer met 2 auto's en een motor zie wegrijden: lekker, die unlimited brandstof! Nooit met pech langs de weg, tank leeg, accu dood :P
Dit is niet zo raar vind ik. Ze vinden overal auto's, en wanneer je een hele tankstation met zo weinig mensen moet delen, duurt het wel even voordat dat opraakt....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:57:47 #214
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132197382
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dit is niet zo raar vind ik. Ze vinden overal auto's, en wanneer je een hele tankstation met zo weinig mensen moet delen, duurt het wel even voordat dat opraakt....
Dit. Ze rijden misschien 15 km elke keer (gokje). Een paar liter benzine per raid dus.
Met zoveel brandstof in de buurt duurt het wel een tijdje.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:58:29 #215
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_132197415
Goeie 1e aflevering!
En ook ben er 1 die kijkt voor mijn vermaak en niet om alles maar door een zeef te halen.
Als je zo een serie gaat kijken, dan is denk ik, overal gauw de lol af.
Ook ik snapte dat rond die vrouw niet. Rick is juist degene die altijd zei dat ze dood zijn en niks meer van de mensen zijn die ze waren. En zat er nou een zombie onder die doek of was het een hond??
heb die scene net de 2e keer gekeken en ik snap 'm echt niet.

Die laatste scene met die jongen onder de douche vond ik top!
Kom maar op met de rest van het seizoen :Y
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:59:52 #216
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132197461
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Heb eerder hier gepost dat ik er bijna van overtuigd ben dat er iemand dood gaat door die vrouw. Carl heeft eind van vorig seizoen gezegd dat Rick meerdere keren het risico heeft genomen en dat daardoor doden gevallen zijn en hij dat niet heeft gedaan bij die tiener uit Woodbury.

Rick heeft nu weer een risico genomen, omdat hij ineens zo ruimdenkend wil zijn en mensen kansen wil geven, door haar te laten leven. Ik kan me alleen niet zo 1 2 3 bedenken wie, Carl lijkt me bijna uitgesloten. Die zou wel hoog op mijn kanshebbers lijstje staan.

Edit: Als ze verder niets met die vrouw doen, wat ik me bijna niet voor kan stellen, zou het echt te raar voor worden zijn om daar zo lang aan te besteden in aflevering 1. Enkel om "de 3 vragen" te weten te komen? :')
Ik denk dat je er meer van maakt dan het moet zijn. Het is meer om het publiek te laten begrijpen hoe ze er tegenwoordig in staan, en dus inderdaad wat opener zijn naar anderen. Die vrouw is verder niet belangrijk. Het is meer dat Rick een soort van retrospectie kreeg van welke richting hij op ging (zoals ze aan het eind feitelijk ook vertellen). Ze hebben er nu voor gekozen een community te zijn (waarmee ze toegang hebben tot (menselijk contact, structuur, support), kracht te hebben met nummers wanneer ze aangevallen worden, maar ook om zich geestelijk gezond te houden en in oog te houden wat het leven daadwerkelijk is, nl. meer dan in leven proberen te blijven.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:03:20 #217
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132197608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk dat je er meer van maakt dan het moet zijn. Het is meer om het publiek te laten begrijpen hoe ze er tegenwoordig in staan, en dus inderdaad wat opener zijn naar anderen. Die vrouw is verder niet belangrijk. Het is meer dat Rick een soort van retrospectie kreeg van welke richting hij op ging (zoals ze aan het eind feitelijk ook vertellen). Ze hebben er nu voor gekozen een community te zijn (waarmee ze toegang hebben tot (menselijk contact, structuur, support), kracht te hebben met nummers wanneer ze aangevallen worden, maar ook om zich geestelijk gezond te houden en in oog te houden wat het leven daadwerkelijk is, nl. meer dan in leven proberen te blijven.
Ja kan ook, dat ik er teveel achter zoek. Heb je een punt :)
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:26:38 #218
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132201462
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ja, het ging niet om de vrouw, maar op het gesprek met de vrouw.
Hij zei ook dingen als "people are the best defense against walkers, and people". Hiermee zegt hij dus dat ze inderdaad meer open staan voor nieuwe mensen omdat dat juist de bron om te overleven is.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:40:45 #219
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132202234
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:26 schreef Ambicioso het volgende:
Hiermee zegt hij dus dat ze inderdaad meer open staan voor nieuwe mensen omdat dat juist de bron om te overleven is.
Mja, maar als je een lekker grote groep hebt die voor 75% bestaat uit bejaarden, invaliden en kleuters, dan denk ik niet dat je de tegenstander even gaat overrompelen met je aantallen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:55:20 #220
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132203061
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mja, maar als je een lekker grote groep hebt die voor 75% bestaat uit bejaarden, invaliden en kleuters, dan denk ik niet dat je de tegenstander even gaat overrompelen met je aantallen.
Nee maar meer volwassenen is meer kans natuurlijk.
Je kan kinderen/zwakken trouwens ook als afleiding/aas gebruiken zoals Shaun deed in seizoen 2. >:)

Over het virus. Hershel zegt: "The things we tried to keep out the most, have just found their way in".
Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat doordat er zoveel dode zombies op zo'n klein stuk (en zoveel lichaamsjuice etc op de grond komt) het water is verontreinigt. Wat Hershel dus zegt komen de zombies nu via het drinkwater binnen de muren van de gevangenis.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:57:10 #221
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132203169
Zo, eindelijk kijken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132203191
Best geniaal sommige ideeën van jullie. Ook veel kleine dingen die ik zelf gemist heb tijdens afleveringen die hier naar boven komen. Zo kom je echt wel tot nieuwe inzichten die ik anders over het hoofd had gezien.

En nog wat mierenneuken over details, maar zelfs dat is grappig :P.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:01:09 #223
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132203425
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Best geniaal sommige ideeën van jullie. Ook veel kleine dingen die ik zelf gemist heb tijdens afleveringen die hier naar boven komen. Zo kom je echt wel tot nieuwe inzichten die ik anders over het hoofd had gezien.

En nog wat mierenneuken over details, maar zelfs dat is grappig :P.
Ja normaal heb je 45 min vermaak aan een aflevering. Nu met dat gissen erbij uren :D
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:11:03 #224
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132204109
Blij dat daryl een setje crossbanden gevonden heeft voor die Harley
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132204228
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef stinkie het volgende:
Blij dat daryl een setje crossbanden gevonden heeft voor die Harley
Haha ja, die offroad bandjes vielen mij ook op :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')