abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:02:56 #181
37295 Luigi
mario pls
pi_132190391
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Lijkt me dat je dan idd echt nergens meer van kan genieten :') Mierenneuken noemen ze dat ook wel eens geloof ik :D
Nee, dan ben je echt op zoek naar een soort realisme die echt geen enkele serie je kan bieden (en ook stomvervelend zou zijn om naar te kijken denk ik).
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:11:19 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132190704
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nee, dan ben je echt op zoek naar een soort realisme die echt geen enkele serie je kan bieden (en ook stomvervelend zou zijn om naar te kijken denk ik).
Is gewoon niet te maken zo'n serie :D Er is wel een persoon die op zaken als continiuiteit let (kutklus trouwens, ooit eens gedaan bij een korte film), maar je kan nooit alles vatten. Dan zou je echt amper kanten op kunnen met je verhaal :') Tergend vermoeiend wordt dat dan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_132190786
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Nou waarom klagen mensen dan zoveel. :P
Omdat dat lekker is :P En dit topic is natuurlijk niet alleen bedoelt om de serie te prijzen!
Conscience do cost.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:14:07 #184
37295 Luigi
mario pls
pi_132190803
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Omdat dat lekker is :P En dit topic is natuurlijk niet alleen bedoelt om de serie te prijzen!
Ik vind dat het negatieve te vaak de overhand heeft in dit soort topics.
pi_132190853
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:14 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik vind dat het negatieve te vaak de overhand heeft in dit soort topics.
Ik zie het eigenlijk alleen terug in het TWD topic. Bij Breaking Bad, Game of Thrones en Boardwalk empire (om er maar wat te noemen) zie je die felheid niet terug.

Wat ook begrijpelijk is, gezien die series allemaal kwalitatief net wat beter in elkaar zitten.
Conscience do cost.
pi_132190855
Volgende TT met een blij gezichtje? 7.gif
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:16:55 #187
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132190893
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef maurisioo het volgende:
Volgende TT met een blij gezichtje? [ afbeelding ]
Zeker :)
pi_132190947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik zie het eigenlijk alleen terug in het TWD topic. Bij Breaking Bad, Game of Thrones en Boardwalk empire (om er maar wat te noemen) zie je die felheid niet terug.

Wat ook begrijpelijk is, gezien die series allemaal kwalitatief net wat beter in elkaar zitten.
Bijna bij alle topics die ik volg is er gezeik, Breaking Bad inderdaad niet. Ook bij Game of Thrones overigens, daar werd tijdens de afgelopen twee seizoenen volop gezeurd dat er zo weinig gebeurde en geen actie :') in zat.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:21:23 #189
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132191010
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132191325
Het is natuurlijk ook het hele 'suspension of disbelief' verhaal, iedereen heeft er geen problemen mee dat er zombie's zijn, een gast een maand lang in een coma kan liggen zonder medische hulp, zijn familie terug vindt etc. Maar aan de andere kant vind men het al snel idioot als iedereen head-shots kan maken met ongelimiteerde ammo, the governor heel zijn groep afknalt zonder dat iemand hem tegenhoudt. Dit soort momenten kent TWD naar mijn gevoel veel meer dan bijvoorbeeld BB, GoT enz.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:33:12 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132191366
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat bevriest.... Ondioden, zijn nl. dood. de temp is gelijk aan de omgevingstemp.
-10 betekent bevriezen...
Het virus verwarmt het ondode lijk door een eigen chemische reactie in het lichaam. Opgelost!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:45:50 #192
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132193523
Dat van die naar beneden vallende zombies was me iets te duidelijk een verzinsel van de creators. Je ziet aan alles dat ze iets hadden van 'ja, dit is vet, dat gaan we doen', en het er dus soort van dwangmatig in hebben geschreven. Sowieso is het natuurlijk onzin dat op basis van toeval er geen enkele zombie doorheen gevallen is, en ze daarna opeens bij de bosjes naar beneden vallen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:54:36 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132193744
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 16:45 schreef Kenju het volgende:
Dat van die naar beneden vallende zombies was me iets te duidelijk een verzinsel van de creators. Je ziet aan alles dat ze iets hadden van 'ja, dit is vet, dat gaan we doen', en het er dus soort van dwangmatig in hebben geschreven. Sowieso is het natuurlijk onzin dat op basis van toeval er geen enkele zombie doorheen gevallen is, en ze daarna opeens bij de bosjes naar beneden vallen.
It's raining zombies, hallelujah! *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_132193877
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:18 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Bijna bij alle topics die ik volg is er gezeik, Breaking Bad inderdaad niet. Ook bij Game of Thrones overigens, daar werd tijdens de afgelopen twee seizoenen volop gezeurd dat er zo weinig gebeurde en geen actie :') in zat.
Wellicht, maar de niet-actie die je in GoT terug zag was in ieder geval coherent. Bij TWD is het soms echt van de hak op de tak. Iemand verandert opeens zonder enige aanleiding van personaliteit of doet iets totaal onlogisch en daar moet dan maar mee geleefd worden. Een hoop mensen storen zich hier niet aan, maar voor mij doen dat soort zaken verschrikkelijk af aan de kwaliteit van de serie.

Je kan zeggen over GoT wat je wilt maar alles is, voor zover mogelijk in een gigantisch verhaal dat samengevat is een piepkleine serie, een duidelijk gevolg van oorzaak en gevolg. Daarom is het bijvoorbeeld in GoT een stuk dramatischer en emotioneler als iemand sterft dan als dat in TWD gebeurt. GoT heeft misschien draken en magie, maar toch voelt alles een stuk 'echter' aan.

Maargoed, laten we de twee nou niet al te letterlijk gaan vergelijken want dan komen we nergens :P
Conscience do cost.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:32:21 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132194782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef JackHerrer het volgende:
Het is natuurlijk ook het hele 'suspension of disbelief' verhaal, iedereen heeft er geen problemen mee dat er zombie's zijn, een gast een maand lang in een coma kan liggen zonder medische hulp, zijn familie terug vindt etc. Maar aan de andere kant vind men het al snel idioot als iedereen head-shots kan maken met ongelimiteerde ammo, the governor heel zijn groep afknalt zonder dat iemand hem tegenhoudt. Dit soort momenten kent TWD naar mijn gevoel veel meer dan bijvoorbeeld BB, GoT enz.
Ik denk elke aflevering weer als ik ze weer met 2 auto's en een motor zie wegrijden: lekker, die unlimited brandstof! Nooit met pech langs de weg, tank leeg, accu dood :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:36:26 #196
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132194918
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik zie het eigenlijk alleen terug in het TWD topic.
Je volgt zeker geen Dexter en Homeland
pi_132195012
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef JackHerrer het volgende:
Klopt, tevens als er echt zombies zouden zijn zou alles zo besmet zijn denk ik. ook voedsel zo binnen de kortste keren geïnfecteerd zijn en water natuurlijk, misschien komt dat nu dan in de serie voor, maar als het echt realistisch was geweest was de mensheid na seizoen 1 al dood. Dat met dat gedoe dat Rick in coma lag zonder hulp betwijfel ik, bekijk de webisode The Oath maar eens. Tevens zijn daar theorieën over, hopelijk komen we ooit nog te weten wat daar echt gebeurt is.
pi_132195063
Tevens is onlogica en onrealisme ook iets anders in deze serie. Dat er zombies zijn is natuurlijk onrealistisch. Maar de keuzes die de karakters soms maken en de dingen die gebeuren zijn gewoon vaak erg onlogisch. Dat een helikopter bijvoorbeeld niet door zo'n dak zakt nadat het erop is gevallen slaat ook nergens op.
pi_132195336
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Je volgt zeker geen Dexter en Homeland
Dexter :r

Homeland volg ik wel. Daar is inderdaad ook kritiek op de serie maar dat is voornamelijk omdat seizoen 1 werd neergezet als een spektakel en elke aflevering met een semi-cliffhanger geëindigd werd. Sindsdien lijdt de serie een beetje aan het prison break-syndroom.

Maargoed, de kritiek die TWD te verduren krijgt komt niet in de buurt bij homeland :P Dexter topic heb ik niet gevolgd maar die verdiende dan ook alles wat er gezegd werd.
Conscience do cost.
pi_132195427
Vette eerste episode van het seizoen. :D
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:54:37 #201
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132195431
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:39 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Klopt, tevens als er echt zombies zouden zijn zou alles zo besmet zijn denk ik. ook voedsel zo binnen de kortste keren geïnfecteerd zijn en water natuurlijk, misschien komt dat nu dan in de serie voor, maar als het echt realistisch was geweest was de mensheid na seizoen 1 al dood. Dat met dat gedoe dat Rick in coma lag zonder hulp betwijfel ik, bekijk de webisode The Oath maar eens. Tevens zijn daar theorieën over, hopelijk komen we ooit nog te weten wat daar echt gebeurt is.
Je bedoelt de "het is allemaal een droom/nachtmerrie" theorie? Daar geloof ik niet zo in :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132195501
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je bedoelt de "het is allemaal een droom/nachtmerrie" theorie? Daar geloof ik niet zo in :')
Ik ook niet en ik bedoel ook niet dat perse, maar denk wel dat er iets achter zit. Hoop dat ze het daar ook nog over gaan hebben.
pi_132195551
Maar ik vind het wel vreemd dat die mensen die uit het kamp gaan zo onbeschermd gaan. Die gozer werd ook in z'n nek gebeten, ze kunnen toch wel iets vinden van bescherming zodat de zombies er niet gelijk doorheen kunnen bijten.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:59:15 #204
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132195571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:57 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik bedoel ook niet dat perse, maar denk wel dat er iets achter zit. Hoop dat ze het daar ook nog over gaan hebben.
Die webisode was wat dat betreft wel een hint dat er meer aan de hand was in dat ziekenhuis. Maar in die complet theorieën geloof ik niet zo inderdaad :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132195739
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef Tranquilize het volgende:
Tevens is onlogica en onrealisme ook iets anders in deze serie. Dat er zombies zijn is natuurlijk onrealistisch. Maar de keuzes die de karakters soms maken en de dingen die gebeuren zijn gewoon vaak erg onlogisch. Dat een helikopter bijvoorbeeld niet door zo'n dak zakt nadat het erop is gevallen slaat ook nergens op.
Ach, de onlogica en het onrealisme in een serie als The Walking Dead boeien me eigenlijk niet zo. Het is voor mij voornamelijk vermaak. En spanning.

Zo ben ik afgelopen week begonnen met het eerste seizoen van American Horror Story. En iedereen doet alles fout zoals je het in een standaard slasher movie verwacht. Een gezin dat in een nieuw huis is ingetrokken waar allerlei rare dingen gebeuren. Als ik er met een logische en realistische blik naar had gekeken en het was mijn huis, dan was ik na de eerste aflevering alweer vertrokken naar een nieuw huis.

En ik heb hetzelfde met The Walking Dead. Het slaat de helft van de tijd nergens op, maar als er een super realistische en logische serie van was gemaakt die "echt" zou kunnen zijn, dan was het of na 1 aflevering afgelopen, want niemand overleeft het, of iedere aflevering is een uur lang hoe de groenten groeien en hoe een basis wordt verdedigd door lui die door een scope zitten te turen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_132195898
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Vette eerste episode van het seizoen. :D
Ik heb me ook wel vermaakt. Had wel iets meer verwacht maar goed.
Snapte die scenes met die vrouw in het bos niet echt maar goed :')

Jammer ook dat er niet een kleine samenvatting vooraf is over seizoen 3.
Feyenoord Rotterdam
pi_132195921
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die webisode was wat dat betreft wel een hint dat er meer aan de hand was in dat ziekenhuis. Maar in die complet theorieën geloof ik niet zo inderdaad :P
Als je die webisodes wil kijken, moet je dan bij seizoen 1 beginnen en dan vanaf webisode 1 kijken? of is dat geen doorlopend verhaal?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:12:41 #208
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132195951
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik heb me ook wel vermaakt. Had wel iets meer verwacht maar goed.
Snapte die scenes met die vrouw in het bos niet echt maar goed :')

Jammer ook dat er niet een kleine samenvatting vooraf is over seizoen 3.
Zat in "mijn versie" er wel hoor..

Tevens is die vrouw in het bos een beetje en zelfreflectie voor Rick, gok ik, zij haar man kwijt, hij Lori..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_132195955
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:11 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Als je die webisodes wil kijken, moet je dan bij seizoen 1 beginnen en dan vanaf webisode 1 kijken? of is dat geen doorlopend verhaal?
Nee, zijn 3 verschillende verhaallijnen.
pi_132196097
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:58 schreef Tranquilize het volgende:
Maar ik vind het wel vreemd dat die mensen die uit het kamp gaan zo onbeschermd gaan. Die gozer werd ook in z'n nek gebeten, ze kunnen toch wel iets vinden van bescherming zodat de zombies er niet gelijk doorheen kunnen bijten.
Ja, ducttape!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')