stelselmatig...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iedere ouder kan vanavond z'n kind de tering in slaan.
Inderdaad, je kan het hier uiteindelijk toch nooit goed doen. Bepaalde mensen zouden eigenlijk geen kinderen moeten krijgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die regels zijn er in het belang van het kind en de ouders om te voorkomen dat Jeugdzorg rücksichtslos ouders uit hunmacht ontzet. Als dat morgen gebeurt staan er een hoop mensen om moord en brand te schreeuwen. En soms werken die regels ingrijpen tegen, ja.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:52 schreef RetepV het volgende:
Dit soort mensen moeten TBS krijgen.
En dan die psychologen net zo lang op hen in laten praten totdat ze zelfmoord plegen.
Gezien de eerdere verkrachtingen denk ik dat Geert W. al eerder een TBS behandeling heeft gehad.quote:Haar nieuwe stiefvader Geert W. (44), die eerder twee dochters bruut verkrachtte, sloeg haar op de fatale avond uiteindelijk letterlijk uit het leven.
De ouders waren al buitenspel gezet door jeugdzorg, mijn ex zat bij een pleegzorg stichting. De kinderen moesten uit huis geplaatst maar terwijl men zocht naar opvang waren ze nog thuis. Waar ze werden mishandeld en de vader dreigde met doden. Ik ga hier niet de hele casus blootleggen, maar men wist dondersgoed dat ze met spoed wegmoesten, dát was al geregeld, alleen was er nog geen opvang. Dan vind ik dat elke vrijwillig opstaande, zeker als die voor de stichting werkt, best noodopvang kan doen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die regels zijn er in het belang van het kind en de ouders om te voorkomen dat Jeugdzorg rücksichtslos ouders uit hunmacht ontzet. Als dat morgen gebeurt staan er een hoop mensen om moord en brand te schreeuwen. En soms werken die regels ingrijpen tegen, ja.
Mee eens. Maar wie wel en wie niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef BlaZ het volgende:
Bepaalde mensen zouden eigenlijk geen kinderen moeten krijgen.
Erika Terpstra en Viola Holt zijn zelfs oma.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:39 schreef Tijdworp het volgende:
[..]
Mee eens. Maar wie wel en wie niet?
Indd.. En helemaal als het bekend is dat het slachtoffer een beperking heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:28 schreef Alentejana het volgende:
.
Maar.... op het moment dat mensen WEL iets signaleren en dat is hier toch wel het geval geweest, moet dat wel serieus genomen worden. Zeker als het van diverse bronnen komt.
Er blijkt nergens uit dat de signalen niet serieus zijn genomen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:28 schreef Alentejana het volgende:
Maar.... op het moment dat mensen WEL iets signaleren en dat is hier toch wel het geval geweest, moet dat wel serieus genomen worden. Zeker als het van diverse bronnen komt.
Dat zijn verzinsels van jouw kant. Zelfs als er redenen zijn om in te grijpen wordt dat niet altijd daadwerkelijk gedaan omdat de wet Jeugdzorg daarin sterk beperkt. Op basis van dit summiere artikel kun je dat niet beoordelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:39 schreef Alentejana het volgende:
Okee, ze zijn zeer sreiues genomen en in een la belandt. Er werd geen reden gezien om in te grijpen.
Kinderen kunnen liegen als de besten. Denken vaak dat er repressailes volgen. In dit geval gaat het over een verstandelijk gehandicapte vrouw van 20.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef Kamper86 het volgende:
Kinderen die mishandelt worden zijn heel goed in het verbergen van pijn en verdriet.
Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor type die vriendin is.
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:52 schreef Alentejana het volgende:
Zie mijn eerdere post over papierwinkel die belangrijker is dan het redden van een kind.
Het is niet moeilijk om een kind te redden. Het is moeilijk om het te verantwoorden., dat is toch te gek om los te lopen? Daar zijn we het hopelijk toch wel over eens?
Belachelijke, walgelijke, volkomen van de pot gerukte beschuldiging.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef stopnaald het volgende:
WIJ - ja, wij allemaal, ikzelf niet uitgezonderd - zijn hier medeschuldig aan. WIJ kiezen steeds dat stelletje struikrovers en oplichters in Den Haag! WIJ laten ons als de makke schapen die we zijn, elke keer weer omlullen met allerlei leugens en leugentjes. Van links tot rechts! Dus kijk eerst maar eens eventjes heel goed in die spiegel voordat je met je vingertje naar een ander wijst!
Met ergens een kern van waarheid?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef El_Matador het volgende:
Belachelijke, walgelijke, volkomen van de pot gerukte beschuldiging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |