hihiquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:33 schreef sjonnie1990 het volgende:
Jopie, Rat loader van Pepe pinzon.
Hoezo PS3 heeft nu een eigen topic!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kap daar eens mee...
[..]
Tja, die variatie komt vanzelf. Een van de genoemde features in Online zou zijn dat je een huis kunt kopen, en deze kunt aanpassen/customizen. Als ze dat gaan doen is er wel variatie.
Al zou ik best graag een leuk huis met tuin en oprit willen hebben ipv een flatje.
Ja ik ben smakeloos ik weet het, marja doekoe hooghquote:
Moet ik voortaan wel een parachute meenemenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens als jullie van mij (Straighton89) een invite krijgen weet dan dat je dikke doekoes gaat verdienen want ik cycle alleen de high level missies.
Bedoelde het positiefquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja ik ben smakeloos ik weet het, marja doekoe hoogh
Dat lijkt me een goed plan jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Swindler het volgende:
[..]
Moet ik voortaan wel een parachute meenemen
fixed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:32 schreef tonic1 het volgende:
blijf het jammer vinden dat ik tientallen mooie huizen in de hills zie, waarvan ik er nog geen een kan kopen.
Ja, zo'n onzin. Hij vraagt iets algemeens. Ga in je PS3 topic lekker aan matchmaking doen. Algemene online discussie kan gewoon hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoezo PS3 heeft nu een eigen topic!
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #1 CHROME
Hij was kapotquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Welke FOK!ker probeert mij te "vangen" met een chinook?![]()
Shiiiit G wat een barrel. Even langs LSC gaan en die turbo erin zetten.quote:
Waarom een apart topic?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef kensei het volgende:
Dit is mijne G![]()
[ afbeelding ]
Voor alle ps3 bezitters: GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #1 CHROME
Hoe kom je van zo'n pleurisbounty af?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb een bounty op mijn kop dus nu zit ik in mijn huis Fame or Shame te kijken
Hee G ging jij gister niet weg tijdens Base Invaders? Ik had hem gewoon solo afgemaakt hoor. 25k binnengeharkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb een bounty op mijn kop dus nu zit ik in mijn huis Fame or Shame te kijken
Ik moet nog even wat bomen verkopen voordat deze Sidney G de turbo erop kan zetten. Zit toch al behoorlijk wat doekoe in ondertussen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shiiiit G wat een barrel. Even langs LSC gaan en die turbo erin zetten.
Ging ik weg? Doe ik vrijwel nooit, maar zou kunnen. Welke missie is dat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hee G ging jij gister niet weg tijdens Base Invaders? Ik had hem gewoon solo afgemaakt hoor. 25k binnengeharkt.
Dat je met een vliegtuig naar die military base gaat om fighter jets op te blazen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ging ik weg? Doe ik vrijwel nooit, maar zou kunnen. Welke missie is dat?
Dit verdient gewoon een instabounty.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoezo PS3 heeft nu een eigen topic!
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #1 CHROME
Wil niks te maken hebben met die vuile xboxersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit verdient gewoon een instabounty.
Het is je naar het hoofd gestegen al die races!
Acceptance is the key.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Wil niks te maken hebben met die vuile xboxers
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef kensei het volgende:
Dit is mijne G![]()
[ afbeelding ]
Voor alle ps3 bezitters: GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #1 CHROME
Wij zijn alleen niet echt van de meets en afspraken op gezette tijden, dat doen de ps'ers beter.quote:
Ben al blij als ik een normaal bochtje kan maken erinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Ratloader Race. 99 rondjes op Criminal Records.
Oh nee die had ik uitgezeten volgens mij. Duurde ff maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat je met een vliegtuig naar die military base gaat om fighter jets op te blazen.
zal vandaag en morgen geen tijd hebben, maar alsbik donderdag vrij ben ga ik zeker op jacht naar 1..quote:
Zo stom bij die missie dat je een 2 persoons vliegtuigje krijgt als je met z'n drieen of vieren bent -_-quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oh nee die had ik uitgezeten volgens mij. Duurde ff maar dan heb je ook wat
Dat militaire vliegtuig, daar kan je volgens mij met veel meer in.quote:Op
dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Tjado het volgende:
Alleen spelers, bounty blijft als je doodgaat door NPCs
[..]
Zo stom bij die missie dat je een 2 persoons vliegtuigje krijgt als je met z'n drieen of vieren bent -_-
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Wil niks te maken hebben met die vuile xboxers
Deze lijst mag dan voor een deel ook richting kensei's threadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:23 schreef Multivitamine het volgende:
barry_bigfoot (Hoink581)
Ballyx (slevinx)
Brampower (Brampowert)
Bobbernaut1 (Bobbernaut)
Cryothic NL (cryothic)
Dasecond (Seconde)
Der Gunther (Pleasureman_Gunther)
DivjeHH (Divje)
DonderjagerNL (Donderjagers)
DosiNL (liveevil)
Dragonfire28 (vexillum1988)
Draytje (Multivitamine)
Drialll (Drialll)
Duuc-nl (Duuc-nl)
eL1337- (KolonelKhedaffi)
Eric-Kriegler (schoolstudent)
Ew.jong (Marimbondo)
fritsflits (FritsFlits)
furdinand (Furdinand)
hallon53658 (Tassendief)
hiddit (hiddit)
iamjustin (Kn0x)
Jacktheafro (J95)
jayal1122 (Daddyjay)
KeFFeR1208 (KeFFuR1208)
kneusteun (kneusteun)
Koen476 (someguy_)
LeonosNL (Leonos)
LordCocainus (Anus_Cocainus)
lottor4ge (r3gi3boy)
Mandamo (Mandamo)
MarkoAlmelo (MarkoAlmelo)
Menno2105 (-Menn0-)
MentionedDCMJ (Sjonnie1990)
Metal_Akilla (Akilla)
Vuurstje (Badeendt)
Mr_Eenoog (Mr_Eenoog)
nielswinsen (kawa4)
nl-mash(over_hedge)
NL-SosuA (SosuaCafe)
Painore (Painore)
Paterminator (Swindler)
Pepe Pinzon (Abed)
pettigrew81 (pettigrew81)
PhilSpi(Peerijsje)
pico020 (PicoMMP)
Pinjowww (tralalala)
ProtectedByDurex (ManageTheAnger)
Pyrrolidone. (Jimbo)
ramos-vld (kamikazebanaan)
RaZe_1991 (Grielen)
RobvR11 (robvr)
Seat_-ibiza (Marco001)
Sev1988 (SevD)
ShadowMajistic (Mr_brownz)
Stavross79 (Rolstoelvandaal)
stefanvankessel (White__Tiger)
Stefmeister8 (Multiply)
SteveNipple (jna)
Straighton89 (Mani89)
Techatak (Stink-ui)
TECHNO_82 (-Techno-)
Teelzor (Rickk_)
thethoryd (TheThoryd)
TigerXtrm (TigerXtrm)
Tinuzzz (Beaudelaire)
Vitwiz (Vitwiz)
Vjezefur (Johnbon)
Vleermuisspin (TARDIS.)
Wiwatron (Kensei)
Wormer95 (SchavuitPiet)
xTheVital (Shadeauw)
yepssdotnl (YepssNL)
dat ding die standaard bij m'n xbox zatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Welke headset gebruiken jullie, degene die ik gekocht heb voor 18 euro bij de Bart Smit is echt een pauperding.
giotek tx-1 headset van 15 euro heb hem al jaren goede kwaliteit en geen irritante beugel over je hoofd. throat mic dus gewoon om je nek ideaal ding. ps je weet van te voren dat ze bij de bartsmit zooi verkopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Welke headset gebruiken jullie, degene die ik gekocht heb voor 18 euro bij de Bart Smit is echt een pauperding.
Misschien even zeggen dat het om de PS3 versie gaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Wachtenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef HostiHawaii het volgende:
Voordat ik GTA 5 een rituele voodoo verbranding laat ondergaan, is er nog een optie die ik kan proberen om ONLINE te komen?
Ik krijg constant, maar dan ook echt constant "Cloud servers are unavailable"
DNS van google geprobeerd, niks nakkes, nada.
Manual IP etc, ook geen ene flikker.
Al mijn andere games gaan gewoon online op de 360 en pc. Word er schijtziek van.
Toevallig een router/modem van een internet provider die allerlei poorten dicht getimmerd heeft?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef HostiHawaii het volgende:
Voordat ik GTA 5 een rituele voodoo verbranding laat ondergaan, is er nog een optie die ik kan proberen om ONLINE te komen?
Ik krijg constant, maar dan ook echt constant "Cloud servers are unavailable"
DNS van google geprobeerd, niks nakkes, nada.
Manual IP etc, ook geen ene flikker.
Al mijn andere games gaan gewoon online op de 360 en pc. Word er schijtziek van.
Flikker op man, voor jan-lul 3 maanden live gehaald, puur en alleen om getrakteerd te worden op diezelfde foutmelding elke keer.quote:
Never, nooit online gekund. Maar nu bedenk ik me ineens dat ik nog een antieke wifi router heb liggen die er tussenuit kan.......(had een antiek modem zonder switch erin en daarom router ertussen. Ik heb nu een modem met wifi en switch ingebouwd.)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Toevallig een router/modem van een internet provider die allerlei poorten dicht getimmerd heeft?
Heb je uberhaubt een keer online kunnen spelen? Of nog steeds niet?
Haal je aansteker maar uit je zak dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Flikker op man, voor jan-lul 3 maanden live gehaald, puur en alleen om getrakteerd te worden op diezelfde foutmelding elke keer.
Terwijl anderen gewoon online kunnen.
Ik ga niks aan mijn poorten doen, staat allemaal prima voor mijn games. Beter fixen ze die meuk nu eens. Duurt nu al 2 weken en begin mijn geduld te verliezen.
Lezen of googlen is ook zo'n moeitequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Wanneer wordt die meuk gestort van rockstar? Wil een grotere garage. Kan er nu maar 2 kwijt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nog niks concreets, maar de verwachting is eind deze week de eerste helft.
vandaag wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lezen of googlen is ook zo'n moeite
[..]
joinen vanaf lvl 1 geloof ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:58 schreef Droathoah het volgende:
Vanaf welk lvl kan je survival doen?
Joinen wel, hosten niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
joinen vanaf lvl 1 geloof ik
hosten weet ik niet
Je hoeft alleen maar een crew aan te maken, meer niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef OMG het volgende:
Speel op de 360, heb alleen geen tijd (en zin) om een crew op te zetten.
Wat ons (teelzor en ik) overigens gisteravond ook opviel, is dat we maar 31 actieve leden zagen via het crew menu in de game.
Zo weet ik dat ik voordat GTA Online beschikbaar kwam een waslijst aan friend requests de deur heb uitgedaan, waarvan een aantal van de forumleden die zich voor de Fok! Crew hebben aangemeld eigenlijk alleen onder andere crews bezig lijken te zijn. "Lijken te zijn", want ik heb ze in ieder geval nog nooit kunnen betrappen op "FOKF" achter hun naam.
Het is best leuk dat je onder meerdere crews bezig kunt zijn, maar als je alleen maar een plekje bezet houdt, dan is dat ook best suf.
Ik wil best meedoen, maar dan moet ik wel voorbij die cloud server melding zien te komen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef OMG het volgende:
Wat ons (teelzor en ik) overigens gisteravond ook opviel, is dat we maar 31 actieve leden zagen via het crew menu in de game.
Zo weet ik dat ik voordat GTA Online beschikbaar kwam een waslijst aan friend requests de deur heb uitgedaan, waarvan een aantal van de forumleden die zich voor de Fok! Crew hebben aangemeld eigenlijk alleen onder andere crews bezig lijken te zijn. "Lijken te zijn", want ik heb ze in ieder geval nog nooit kunnen betrappen op "FOKF" achter hun naam.
Het is best leuk dat je onder meerdere crews bezig kunt zijn, maar als je alleen maar een plekje bezet houdt, dan is dat ook best suf.
Als ik de 300 zie terwijl ik nog niet actief ben geweest geef ik m'n plekje op, goed?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef OMG het volgende:
ie zich voor de Fok! Crew hebben aangemeld eigenlijk alleen onde
Wil jij er een aanmaken dan? DM even.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen, maar dan moet ik wel voorbij die cloud server melding zien te komen.
360 hier.
Mee eens. Ik zie ook telkens dezelfde namen online. Waaronder tEELzor Straighton, mandano etcquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef OMG het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zal ook eens inloggen,
Zijn de bazen aanwezig nu?
inderdaad...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:06 schreef Cryothic het volgende:
Het ledenaantal is aan het dalen... nu 2 aparte crews aanmaken is compleet onnodig
Hoi liefje <3quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zal ook eens inloggen,
Zijn de bazen aanwezig nu?
Als ik voorbij de cloud-melding kom wel ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand zin in Base Invaders zometeen?
Ik ik ik ik ik! Pick meeee! <3quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand zin in Base Invaders zometeen?
ik nuquote:
Apart topic, prima. Maar zou de crew gewoon houden zoals hij nu is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Die heeft nu een eigen crew, en krijgt een eigen topic direct. Dit is een algemeen topic dus.
wat een bullshit... en dan ook nog het snapmatic topicquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:40 schreef kawa4 het volgende:
dus 4 topics over 1 spelleke
GTA5 single player,
GTA5 online PS3 bazen
GTA5 online xbox pluisjes
en GTA5 online algemeen.
duidelijk dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |