quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:02 schreef Badeendt het volgende:
Dan ook even aparte topics aanmaken, want posts van die pauper PS3'ers hoef ik niet te zien natuurlijk
Dittesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
Jeej, aparte topics... mis je gelukkig maar de helft van de stoere verhalen en nuttige info die hier tussen die (ellendige) spelers-lijst door staat
Dit topic is zojuist dood verklaardquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef kensei het volgende:
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #1 CHROME
ja want ik ben jullie onofficiele crew-leiderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Er bepaald 1 iemand om de topics maar te splitten? Niet handig dit.
Maar dat is dan ook niet zomaar iemand..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Er bepaald 1 iemand om de topics maar te splitten? Niet handig dit.
nog niks concreets, maar de verwachting is eind deze week de eerste helft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef tralalala het volgende:
Wanneer geeft Rockstar het geld vrij?
Oké, nicequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nog niks concreets, maar de verwachting is eind deze week de eerste helft.
meerdere huizen lijkt me ook een must , iedereen heeft hetzelfde appartement beetje doelloosquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
hoop dat rockstar snel met een patch komt, zodat je meerdere garages kan kopen. 10 plaatsen heb je echt zo gevuld.
Heb ik zondag gemerktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens als jullie van mij (Straighton89) een invite krijgen weet dan dat je dikke doekoes gaat verdienen want ik cycle alleen de high level missies.
1 huis lijkt me genoeg... maar 10 auto's lijkt me idd ook wat weinig. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik uberhaubt nog geen huis hebquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:20 schreef tonic1 het volgende:
[..]
meerdere huizen lijkt me ook een must , iedereen heeft hetzelfde appartement beetje doelloos
ik bedoel hier mee variatie in huizen iedereen heeft nu het zelfde huis met hetzelfde interieur alleen een ander uitzicht, nogal kansloosquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
1 huis lijkt me genoeg... maar 10 auto's lijkt me idd ook wat weinig. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik uberhaubt nog geen huis heb
Ik shine graag met mijn roze wapens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Heb ik zondag gemerkt![]()
En na het halen van de spullen blijf je altijd staan om het vuile werk op te knappenMeeste kills sowieso haha
Verkeerde topic Gquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Gewoon een mansion met 30-car garage en 3 heli landings plaatsen en een airstrip met hangars
kap daar eens mee...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Verkeerde topic G
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #1 CHROME
Tja, die variatie komt vanzelf. Een van de genoemde features in Online zou zijn dat je een huis kunt kopen, en deze kunt aanpassen/customizen. Als ze dat gaan doen is er wel variatie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:23 schreef tonic1 het volgende:
[..]
ik bedoel hier mee variatie in huizen iedereen heeft nu het zelfde huis met hetzelfde interieur alleen een ander uitzicht, nogal kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |