Uitkijken he, je begeef je op gevaarlijke grond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
Overigens klinkt Isn't Anything tot nu toe lang niet zo bijzonder. Het is heel typisch jaren 80-werk allemaal.[/voortijdig statement]
Van alle mensen moet jij toch kritiek op je klassiekers wel kunnen pikken na je statement van netquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Uitkijken he, je begeef je op gevaarlijke grond.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef Tchock het volgende:
en moet jij toch kritiek op je klassiekers wel kunnen pikken na je statement van net
Tja, bij Sonic Youth komen veel mensen ook niet verder dan Daydream Nation, Sister en Dirty. Met wat geluk nog Evol en Goo maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef brooklyndodger het volgende:
Hah nog steeds. Ik bedoel dat zo weinig mensen die loveless briljant vinden isn't anything hebben gehoord, verbaas me er altijd erover.
Ja toegankelijker word het er ook niet opquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef ranja het volgende:
Tja, bij Sonic Youth komen veel mensen ook niet verder dan Daydream Nation, Sister en Dirty.
vergeet ook de You Made Me Realise EP nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
Tsja. Begin dit jaar 'ontdekt', meteen bergen er van binnengehaald maar uiteindelijk alleen Loveless heel erg veel geluisterd. Meer had ik toen niet nodig
Gemeen hè?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:07 schreef BoerBert het volgende:
Waarom moet Darkside in Nederland nou alleen zo'n speciale gig doen?
mwahquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:07 schreef brooklyndodger het volgende:
Ja toegankelijker word het er ook niet op
Zie je zo'n mooi bericht op p4k over 'blabla announce tour'. Ik excited, doch gereserveerd. En ja hoor, de teleurstelling.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gemeen hè?Tweedehands nog steeds ¤80 per kaart
Ik deed hetzelfdequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zie je zo'n mooi bericht op p4k over 'blabla announce tour'. Ik excited, doch gereserveerd. En ja hoor, de teleurstelling.
Haha, daar zit wel wat in ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:16 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Vulde maar een half topic laatste maand, darkside 5 ofzo
Die is na het debuutalbum trouwens (ook bij mij) een stille dood gestorvenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef Slobeend het volgende:
De Darkside hype begrijp ik beter dan de Peace hype die hier was.
Eerste helft is idd een stuk beter. Wel leuker dan CHRVCHES tot nu toe vind ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Moody het volgende:
Album van HAIM. Eerste helft een dikke 8, tweede helft een dikke 4
Gewoon op tijd afzetten dus.
Het is toch vooral hun EP die populair is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is na het debuutalbum trouwens (ook bij mij) een stille dood gestorven![]()
Toch zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |