SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef Maxerazzi het volgende:
[ afbeelding ]Ik hoorde het ook, maar heb die recensie nog nergens gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik ben iemand die nog best snel afhaakt als het te experimenteel wordt, maar bij Trout Mask heb ik dat totaal nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet eng hoor. Wel knap. Echte muziekliefhebber
Is die nieuwe EP nog wat? Nog niet geluisterd....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Happy Songs for Happy People weer opstaan, dat was pas lang geleden
De rest van Mogwai vind ik te hard en luister ik eigenlijk zelden. Dus geen idee. Happy Songs vind ik dan net wat rustiger, toegankelijker en genialerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Is die nieuwe EP nog wat? Nog niet geluisterd....
Het is zogenaamde chaos, tot in de perfectie uitgevoerd. Heel bijzonder, hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet eng hoor. Wel knap. Echte muziekliefhebber
Laatst Young Team gehoord maar die vond ik erg goed hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
De rest van Mogwai vind ik te hard en luister ik eigenlijk zelden. Dus geen idee. Happy Songs vind ik dan net wat rustiger, toegankelijker en genialer
Zeker een inspiratiebron geweest voor 'm, ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:46 schreef Maxerazzi het volgende:
Zonder Captain Beefheart geen latere Waits, dus alleen al daarom is het voor mij van onschatbare waarde.
Het is gewoon fantastische muziek. Dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:55 schreef Moody het volgende:
In het geval van Beefheart vraag ik me altijd af of die albums gemaakt zijn omdat dit het gevoel en smaak van de artiest is of dat ze simpelweg de hipster spelen en hopen dat andere hipsters het geweldig vinden.
Heb je de BBC documentaire over hem (met gesproken stem van de legendarische John Peel) al eens gezien? Echt heel goede documentaire, unieke beelden, prachtige muziek en toch een goed inzicht in een briljante doch aparte man. Hoe Trout Mask Replica werd opgenomen is zo bizar ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het is zogenaamde chaos, tot in de perfectie uitgevoerd. Heel bijzonder, hoor.
Het doet me denken aan van die ogenschijnlijk wild uitgevoerde abstracte schilderijen, waar, als je er goed naar kijkt,
heel veel orde en rtime in te vinden is.
Kan ik ook geen genoeg van kan krijgen.
Nee, niet gezien. Dank voor de tip! Ga ik opzoeken,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je de BBC documentaire over hem (met gesproken stem van de legendarische John Peel) al eens gezien? Echt heel goede documentaire, unieke beelden, prachtige muziek en toch een goed inzicht in een briljante doch aparte man. Hoe Trout Mask Replica werd opgenomen is zo bizar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |