Ben je dan niet doodgegaan op wat de 'nationaliteit' (of hoe je dat noemt) van het schip is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:54 schreef VMSDKR het volgende:
Je kunt niet doodgaan op een cruiseschip want dan heb je geen sterfplaats voor op Wikipedia.
Ik denk dat er gekeken wordt bij welk land het water hoort waar je t.t.v. overlijden vaart. Maar in internationale wateren zou ik het niet weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je dan niet doodgegaan op wat de 'nationaliteit' (of hoe je dat noemt) van het schip is?
Goeie, er zijn plekken in oceanen op deze aardkloot die geen eigendom zijn van landen, geloof ik?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je dan niet doodgegaan op wat de 'nationaliteit' (of hoe je dat noemt) van het schip is?
Ben je van plan om je dood te zuipen op een cruise schip ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:59 schreef GSMboy het volgende:
Ik las net dit newsitem: Jongetje verdrinkt op cruiseschip
Hoe gaat dat nou eigenlijk als er iemand overlijdt op een cruise-schip? is daar een mortuarium ofzo? Gooien ze hem overboord als een zeeman met een zeemansgraf? Gaat het lijk een koele ruimte in, en wordt er een medische boot gealarmeerd die hem op komt pikken of gaat hij in de eerste de beste haven van boord af, waarna hij met het vliegtuig naar zijn rustland wordt gebracht? Of...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |