Dit werkt niet bij mij, wat er in het vorige topic staat. Kan iemand controleren en bevestigen dat het nog zou moeten werken? Welke browser werkt het dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is nog 1 dubbele ep (de laatste dus) die nog niet op tv is geweest. Hoe je dit kan bekijken kan je in dit/het vorige topic precies teruglezen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:43 schreef Nielsch het volgende:
LOL-opmerking van de avond kwam wel van Noordzij:Haha ja dat was echt een giller, typische Noordzij opmerking. Net als toen in seizoen twee met z'n 'weet je wie ik nou echt een toffe pink vindt? Robert Mugabe'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held van de show
zo.
Ja, dat van Mugabe zit in die aflevering die ik hierboven postte.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:48 schreef JJdeBaas het volgende:
[..]
Haha ja dat was echt een giller, typische Noordzij opmerking. Net als toen in seizoen twee met z'n 'weet je wie ik nou echt een toffe pink vindt? Robert Mugabe'.
Held van de show
Wijn drinken? Ja, dat doen studenten wel eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:59 schreef JJdeBaas het volgende:
Vond dat stukje met die wijnflessen overigens ook mooi op het einde van seizoen 3, ook die lege plek van Mauring v/d Berg in dat wijnrek was een mooie toevoeging.
Is dat trouwens een echte traditie?
Werkt prima hier nog steeds (chrome).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:49 schreef Choad het volgende:
[..]
Dit werkt niet bij mij, wat er in het vorige topic staat. Kan iemand controleren en bevestigen dat het nog zou moeten werken? Welke browser werkt het dan?
Vervolgens alles achter http kopiėren tot de aanhalingstekens. Link ziet er dan ongeveer zo uit (maar is voor iedereen anders)quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef ChAnGo het volgende:
[..]
json 41 doet het inmiddels
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/41.json
geeft een link voor aflevering 9 en 10 ! 55 minuten
quote:http:\/\/download.omroep.nl\/bnn\/feutenapp\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02.mp4?md5=6a11fa4a7afa56567f5a5991141f3cd1&t=525e916d
Stukje op 19:58 is vet. "Wat?!, je moeder was op vakantie".quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:42 schreef Nielsch het volgende:
Iemand zei dat ie het jaren '70 feest in seizoen 1 het tofste feest vond. Ik ga denk ik toch voor het taboefeest uit seizoen 2. Supermooie aflevering... toffe grappen, full frontal female nudity of 9:49 en Abbey Hoes / Charlie in ondergoed op 3:33
Mauring en Beeksma als KKK-lid en neger...![]()
Mauring met z'n stijfsel en IB-Groep![]()
Alex als nazi!
Bedankt broederquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werkt prima hier nog steeds (chrome).
Dit dus:
[..]
Vervolgens alles achter http kopiėren tot de aanhalingstekens. Link ziet er dan ongeveer zo uit (maar is voor iedereen anders)
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nl films lekken nooitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Is er al een linkje beschikbaar waar je de film online kunt zien? Dus geen torrents/downloads ajb
Ja dat weet ik niet, daar heb ik geen verstand vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Welke films lekken dan, ja, als ie op DVD komt, maar niet als ie nog in de bios draait
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:32 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Whaha, ja dat was wel een hele suffe parodie van burgers...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:25 schreef Ties02 het volgende:
Die advocaten trouwenswel heel erg overdreven, met die ''onderlegger' en ''heb je al kinderen?'
Kon het nog burgerlijker? Ook van die slappe jazz op de achtergrond
Op de appquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
Waar zien jullie die afleveringen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |