Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik like zo'n 80%quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe kritisch jonge! Wtf is tinder eigenlijk
!?
Je kan die posts op je wall uitzetten/blokkeren bij je apps.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang om mensen uit mijn Facebook tegen te komen. Zit je daar om gewoon eens te kijken en ondertussen krijgt je halve vriendenlijst jouw foto's te zien op een date-app. Dat hele met FB verbinden vind ik ook niets.
Gelijk heeft die, GTA is gewoon baasquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Raene het volgende:
[..]
J weet het te verpesten met gta... ik kom zo naar bed liefie.. ja en toen was het 5 uur sochtends..
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik wil mee spelen met Tinder!
Ik haat het als ik ergens niet mee mag doen
ik ga naar bed
Trustenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik wil mee spelen met Tinder!
Ik haat het als ik ergens niet mee mag doen
ik ga naar bed
Gta is tof ja, maar zeg niet dat je er ook zo aan komt om vervolgens 5 uur later pas naar bed te komen en dan nog eens je piemel erin probeert te prikkenquote:
Maar mensen krijgen je foto's toch te zien om te beoordelen? Ik hoor heel vaak dat iemand één van zijn/haar bekende tegenkwam.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan die posts op je wall uitzetten/blokkeren bij je apps.
[..]
Gelijk heeft die, GTA is gewoon baas
Ik zou dat wel leuk vinden eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar mensen krijgen je foto's toch te zien om te beoordelen? Ik hoor heel vaak dat iemand één van zijn/haar bekende tegenkwam.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Gta is tof ja, maar zeg niet dat je er ook zo aan komt om vervolgens 5 uur later pas naar bed te komen en dan nog eens je piemel erin probeert te prikken.
Dan moet diegene toch ook daarop zitten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar mensen krijgen je foto's toch te zien om te beoordelen? Ik hoor heel vaak dat iemand één van zijn/haar bekende tegenkwam.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Raene het volgende:
[..]
J weet het te verpesten met gta... ik kom zo naar bed liefie.. ja en toen was het 5 uur sochtends..
Ja. Dat maakt het niet minder stom.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
Dan moet diegene toch ook daarop zitten?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het niet minder stom.
Mwa, zelf zou ik er niet mee zitten, sowieso is het toch gewoon een normale app.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het niet minder stom.
Als je in een relatie zit vind ik het niet normaal om op een dating app te gaan zitten. En ik zou niet willen dat mijn vrienden dat van mij zouden denken, dus ja, dan geef ik er wel wat om.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, zelf zou ik er niet mee zitten, sowieso is het toch gewoon een normale app.
Plus /care wat anderen ervan vinden.
Dat is inderdaad een ander verhaal dan jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit vind ik het niet normaal om op een dating app te gaan zitten. En ik zou niet willen dat mijn vrienden dat van mij zouden denken, dus ja, dan geef ik er wel wat om.
D is een sex autistquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
"Op welk level zit jij nu met candy crush? Ik zit op level blablabla". Maakt niet uit dat ik dan naakt voor hem sta.
Een beetje maar. Het kan ook fantastisch zijn. Maar z'n timing is een beetje beroerd.quote:
Hij is ook nooit meer in sexsc Sinds hij met jou is btw :pquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje maar. Het kan ook fantastisch zijn. Maar z'n timing is een beetje beroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |