Vol?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oogkleur boeit me niet, alle kleuren kunnen mooi zijn. Als de ogen maar vol zijn.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als de tieten maar groot zijn bedoel ik.
Het heeft een gat he....quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef Metalfreak het volgende:
Ogen vind ik juist het meest boeiende aan een vrouw... Gek genoeg heeft mijn vriendin niet de kleur ogen waar ik zo op valMooie blauwe of groene ogen
Ik zei dat ook altijd, maar mijn exen zijn blond met blauwe ogen of donkerblond/bruin met bruine ogenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef snakelady het volgende:
Zoals je weet vind ik de combinatie blauwe ogen en donker haar vaak onweerstaanbaar.
Neuh, ze heeft weer andere dingen waardoor ik toch wel op haar val. Maar ik heb nog altijd een zwak voor een lichte kleur ogen...quote:
Toevallig hebben 2 van mijn 3 exen blauwe ogen en donker haar, eentje blond haar en grijze ogen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei dat ook altijd, maar mijn exen zijn blond met blauwe ogen of donkerblond/bruin met bruine ogen
Ik vind blauwe ogen wel echt bij blond haar passen, ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef deadprez het volgende:
chimeids met blond haar en blauwe ogen.
Als ik dit zo hoor denk ik dat je meer op mannen ogen valt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Onnoman het volgende:
een perfecte vrouw heeft perfecte ogen.. ogen waar je in kan verdrinken... als je op de top van een berg kijkt me het zicht op de horizon.. niks kan zo mooi zijn als de ogen van vrouw..
al loop je door het stedelijk museum met alle mooie stukken van van gogh.. niks is zo mooi als de ogen van een vrouw..
Kleurlenzen dragen, wat een treurigheid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:27 schreef DonRaja het volgende:
Ooit eens iemand gedate met mooie lichtgrijze ogen. Bleek ze kleurlenzen in te hebben en toen ze die uit deed keek ze plots zo scheel als een mofo...
Toen heb ik haar maar gedjoekt.
Scheel gaat te ver.
En hoe is je mening wat betreft een 'p'aar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niks mis met een baar helderblauwe ogen
zeer positiefquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe is je mening wat betreft een 'p'aar?
Hey..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef snakelady het volgende:
Zoals je weet vind ik de combinatie blauwe ogen en donker haar vaak onweerstaanbaar.
Ja hoor, met jou?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:00 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Wat voor ogen heb jij dan?
Welke kleur heb jij eigenlijk?quote:
Niet veel hoor, alleen saturatie wat hoger, ik heb gewoon redelijk fel blauwe ogen.quote:
bruinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij eigenlijk?
Klopt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
bruinjij ook he :$ voel het aan.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:33 schreef Bosweg het volgende:
Ik vind negerogen met van die flink bloeddoorlopen aders nuet te vertrouwen. Ook wanneer ze drugs gebruiken.
Is dat een foto van jezelf?quote:
Ja ik vind dat ook zo mooiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef snakelady het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:37 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind dat altijd juist iets engigs hebben, blauwe ogen en donker haar.
Donkere ogen en blond haar vind ik ook niet altijd mooi overigens.
Zwart haar en groene ogen vind ik bij vrouwen altijd heel mooi, bij mannen niet zo.
heerlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan vind je die van Geer en Goor vast ook mooi.
hmm redelijk mee eens, maar uiterlijke kenmerken kunnen natuurlijk wel een rede zijn om niet op iemand te vallen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef Lonely-girl het volgende:
Ik hecht er ook geen waarde aan. Mensen die je zouden afwijzen om de kleur van je ogen zijn echt zielig, en niet de moeite waard om mee om te gaan.
Die lijken serieus op mijn ogen, die kleurenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
Soms zijn inderdaad alleen de ogen al voldoende...
[ afbeelding ]
Mijn interesse is in elk geval gewekt...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die lijken serieus op mijn ogen, die kleuren
Moet ze eens op die manier opmaken.
soms maken ogen je zelfs wereld beroemd!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
juk! die bovenste zou mij alleen maar afschrikkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
soms maken ogen je zelfs wereld beroemd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die bovenste een beetje kitsch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
soms maken ogen je zelfs wereld beroemd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef Markster het volgende:
[..]
juk! die bovenste zou mij alleen maar afschrikken
Dat is "afghan girl", jullie gaan me toch niet vertellen dat dit de eerste keer is dat jullie deze foto zien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste een beetje kitsch.
jawel. Waar zou ik die moeten zien dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Dat is "afghan girl", jullie gaan me toch niet vertellen dat dit de eerste keer is dat jullie deze foto zien?
Is echt wereldberoemd, de fotograaf is vele jaren na dato nog terug geweest om de (inmiddels) vrouw nogmaals op te zoeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef Markster het volgende:
[..]
jawel. Waar zou ik die moeten zien dan?
De foto staat bekend als "the most recognized photograph".quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef Markster het volgende:
[..]
jawel. Waar zou ik die moeten zien dan?
Nee, maar ik wilde even m'n mening erover geven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Dat is "afghan girl", jullie gaan me toch niet vertellen dat dit de eerste keer is dat jullie deze foto zien?
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is echt wereldberoemd, de fotograaf is vele jaren na dato nog terug geweest om de (inmiddels) vrouw nogmaals op te zoeken.
Als je de link gewoon leest die ik heb gepost kan je lezen waarom ze beroemd is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Markster het volgende:
sorry nog nooit gezien en ziet er ook helemaal niet intressant uit, waarom is ze zo beroemd dan? Doordat ze van die lelijke ogen heeft?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:50 schreef Markster het volgende:
gelezen, snap nog steeds niet wat er bijzonder aan is. Zal wel aan mij liggen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Onnoman het volgende:
een perfecte vrouw heeft perfecte ogen.. ogen waar je in kan verdrinken... als je op de top van een berg kijkt me het zicht op de horizon.. niks kan zo mooi zijn als de ogen van vrouw..
al loop je door het stedelijk museum met alle mooie stukken van van gogh.. niks is zo mooi als de ogen van een vrouw..
Wat heb je zelf voor kleur?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Blauwe ogen
Zelf heb ik relatief kleine ogen, voor een Asian dan weer niet, dus geen spleetogen. Haters gaan haten
Kut voor je.quote:
Echt, hoor, ik begin een zwaar minderwaardigheidscomplex te krijgen hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
hoor die mannen blauwe ogen roepen dan![]()
Ik ga mijn bruine ballen eruit lepelen
Ik ook morgen ga ik maar even naar de kruidvat hoor. Blauwe kleurlenzen kopen, zouden wel uitverkocht zijn als alle bruinogige vrouwen dit topic gelezen hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, hoor, ik begin een zwaar minderwaardigheidscomplex te krijgen hier.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Ik heb een foto in mijn fobo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn interesse is in elk geval gewekt...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb een foto in mijn fobo.
Alleen is die foto lelijk, moet ik nog eens vervangenJe moet er betere mascara bij denken, en mooie make-up, een betere setting en geen overbelichting.
Ik ben echt blij met mijn ogen
dit zeg je om mij te kleineren. Ik ga je doden!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef boekenplank. het volgende:
Donker haar met lichte ogen bij een vrouw
Bruine ogen vind ik drie keer niks.
Zoooo opervlakkig dit weerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef BlueJeans het volgende:
Ik heb zelf bruine ogen.
Ik val altijd altijd op blauwe ogen, ik vind het persoonlijk echt een hele mooie kleur als een man dat heeft. Oeh la la
Ik kan gewoon niet verliefd worden op iemand met bruine ogen.
Ja idd, andere kleur misschien, of nee, je moet aan iemand anders ogen denken misschien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Alleen is die foto lelijk, moet ik nog eens vervangenJe moet er betere mascara bij denken, en mooie make-up, een betere setting en geen overbelichting.
ff gechecked, inderdaad een heel mooie kleur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nou ik wijs lekker wel iemand af als hij bruine ogen heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Zoooo opervlakkig dit weer![]()
Kleur ogen vind ik persoonlijk niet belangrijk, als je verliefd wordt op iemand dan overkomt je dat en ga je niet iemand afwijzen omdat diegene toevallig bruine of blauwe ogen heeft bijvoorbeeld. Qua kleur vind ik groene ogen vaak wel het mooist vooral als diegene licht getint is, mooie combi
Wat een clown.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nou ik wijs lekker wel iemand af als hij bruine ogen heeft.
Rightquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |