Je hebt net laten blijken dat je al een vooroordeel hebt. Kan dus nooit iets worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef M_Schtoppel het volgende:
We zullen zien. Ik laat me niet tot discussie verleiden.
Iedereen zit al aan de KitKat!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Probleem is natuurlijk al dat "android" niet bestaat. Bedoel je dan gingerbread? Honeycomb? Icecream sandwich? Jellybean? Met sence, touchwiz of plain vanilla?
Weet niet, laatst wat ik las dat je het gratis kreeg bij een pakje kitkat die lag in de supermarkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
is die al uit? Wat is de adoptierate?
Nee oenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet niet, laatst wat ik las dat je het gratis kreeg bij een pakje kitkat die lag in de supermarkt.
Valt mee, de uitrol van 4.2.2 verliep vrij snel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef Dimens het volgende:
Dat duurt nog wel twee jaar voordat het normaal is dat KitKat op de gemiddelde telefoon draait.
Op een aantal toestellen ja. Maar ondertussen draait het merendeel van de toestellen nog een zeer oude versie van Android.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Woods het volgende:
[..]
Valt mee, de uitrol van 4.2.2 verliep vrij snel.
Ik help je wel even.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Oké help ik heb ook een email gekregen dat ik de iPhone 5s kan bestellen (tmobile). Maar ik kan alleen kiezen voor 200 minuten of 300 of onbeperkt en ik wil 0? Kan ik dit later nog aanpassen?
Op de nieuwere toestellen wel, waarschijnlijk hebben die andere ouwere toestellen er geen waarde bij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op een aantal toestellen ja. Maar ondertussen draait het merendeel van de toestellen nog een zeer oude versie van Android.
Ook zeker zo'n tijdelijke aanbieding, die alleen tot morgen geldig is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Oké help ik heb ook een email gekregen dat ik de iPhone 5s kan bestellen (tmobile). Maar ik kan alleen kiezen voor 200 minuten of 300 of onbeperkt en ik wil 0? Kan ik dit later nog aanpassen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik help je wel even.
[..]
Op de nieuwere toestellen wel, waarschijnlijk hebben die andere ouwere toestellen er geen waarde bij.
Jep iPhone 5s 32 GB goud besteldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ook zeker zo'n tijdelijke aanbieding, die alleen tot morgen geldig is?
Leek mij een vrij logische overstap, niet? Mooi prijsje ook nogquote:
Ik hoef geen Androidquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef Woods het volgende:
[..]
Leek mij een vrij logische overstap, niet? Mooi prijsje ook nog
Het liefst had ik die zwarte iPhone 5 kleur gehadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt serieus, dat champagnegoud.. ik snap dat nog steeds niet..
Zwart/grijs heb je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het liefst had ik die zwarte iPhone 5 kleur gehadMaar ik vind dat goud wel wat hebben
Goeie keus dunkt mequote:
Geen slechte keuze, al hou ik het gewoon bij iOS-toestellen. Het ecosysteem is nagenoeg feilloos bij mij.quote:
waardoor je dus een versplintert eco systeem overhoudt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik help je wel even.
[..]
Op de nieuwere toestellen wel, waarschijnlijk hebben die andere ouwere toestellen er geen waarde bij.
jep. Keer wat anders. En toch een aantal iOs dingen die me tegenstaanquote:
Doe geen moeite. Geen van beide is beter. Hangt van je voorkeur af. Als zul je hier iets anders horen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hoezo, ik mag dat onderzoek toch doen? Ben het zat dat zoveel lui altijd blaten dat iOS VEEEEEL beter is dan Android. Daar ga ik dus nu zelf achterkomen of dat wel of niet zo is.
Jullie altijd maar met 'ecosysteem', ja omdat jullie zo geilen op elk product van Apple omdat het 'zo goed werkt'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waardoor je dus een versplintert eco systeem overhoudt.
Photo Stream, Muziek, AirPlay, Wi-Fi sync.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Jullie altijd maar met 'ecosysteem', ja omdat jullie zo geilen op elk product van Apple omdat het 'zo goed werkt'Noem eens een concreet voorbeeld uit dat eco-systeem.
in de releasenotes staat iets over verdere tweaks van de reduce motion setting. Heb je die aan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is bij jou ook ineens de animatie bij het openen van apps veranderd?
Ah klopt, die optie zorgt inderdaad voor de veranderingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
in de releasenotes staat iets over verdere tweaks van de reduce motion setting. Heb je die aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |